Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Solara Gwint Xen Spryski itp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AWX będzie tańszy, a do tych 235Nm wystarczy :naughty:

a jak z dociskiem :mysli: no wiesz zeby mi sie znowu nie slizgało jak zrobie korekte na 20 NM wiecej :decayed:
Opublikowano

AWX będzie tańszy, a do tych 235Nm wystarczy :naughty:

a jak z dociskiem :mysli: no wiesz zeby mi sie znowu nie slizgało jak zrobie korekte na 20 NM wiecej :decayed:

no musiałbyś łykać komplet tj tarcza, docisk i łożysko z AWX'a czyli jakieś 400-500zł :wink4:

a w jakie cyfry celujesz? przekroczy 380Nm?

Opublikowano

to sie zobaczy jakie cyfry ale jakies wieksze na pewno mysle ze będą. Mrogal przy włozeniu wiekszych gratów ma "prawie" takiego samego niutona jak ja ( przy czym ja nic prawie nie włozyłem ) wiec mysle ze jak bym wsadził wieksze graty to dosc wiekszego niutona bym uzyskał

Opublikowano

z tym niutonem na mocniejszych gratach to bym się tak nie napalał :tongue4:

ja założyłem AWX'a na próbę i jak do tej pory trzyma bez problemów 360Nm, a myślę że i więcej dałby radę :cool1:

Opublikowano

chłopie to zdrowa seria 34 godziny ostatnio jechała non stop tylko z małymi przerwami max 15-20 min :naughty::decayed:

Opublikowano

jak masz brtać komplet to bierz AWXa, choc seryjny AFN nowy też wytrzyma, mój od nowosci ma 355nm i przez ponad 2 lata daje rade, choc były dwa razy takie momemnty uślizgania sie po pare razy pod rząd, ale przetarło i dalej ciagnie :naughty:

Opublikowano

jak masz brtać komplet to bierz AWXa, choc seryjny AFN nowy też wytrzyma, mój od nowosci ma 355nm i przez ponad 2 lata daje rade, choc były dwa razy takie momemnty uślizgania sie po pare razy pod rząd, ale przetarło i dalej ciagnie :naughty:

zaspawać i nic nie będzie się ślizgało :naughty: tak jak koleś zaspawał dyfer żeby driftować foto w tym wątku http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=17&t=4452&p=78074#p78074

:polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

jak masz brtać komplet to bierz AWXa, choc seryjny AFN nowy też wytrzyma, mój od nowosci ma 355nm i przez ponad 2 lata daje rade, choc były dwa razy takie momemnty uślizgania sie po pare razy pod rząd, ale przetarło i dalej ciagnie :naughty:

zaspawać i nic nie będzie się ślizgało :naughty: tak jak koleś zaspawał dyfer żeby driftować foto w tym wątku http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=17&t=4452&p=78074#p78074

:polew: :polew: :polew: :polew:

ale z czego tu sie smiac? dyfry sie zaspawuje
Opublikowano

jak masz brtać komplet to bierz AWXa, choc seryjny AFN nowy też wytrzyma, mój od nowosci ma 355nm i przez ponad 2 lata daje rade, choc były dwa razy takie momemnty uślizgania sie po pare razy pod rząd, ale przetarło i dalej ciagnie :naughty:

zaspawać i nic nie będzie się ślizgało :naughty: tak jak koleś zaspawał dyfer żeby driftować foto w tym wątku http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=17&t=4452&p=78074#p78074

:polew: :polew: :polew: :polew:

ale z czego tu sie smiac? dyfry sie zaspawuje

ale nie tak jak ten gość to zrobił. Przyspawał normalnie wał idący od silnika do pierwszego taleza. Zaspawuje sie tylko zatelitki w dyfrze :P:polew: :polew:

Opublikowano

jak masz brtać komplet to bierz AWXa, choc seryjny AFN nowy też wytrzyma, mój od nowosci ma 355nm i przez ponad 2 lata daje rade, choc były dwa razy takie momemnty uślizgania sie po pare razy pod rząd, ale przetarło i dalej ciagnie :naughty:

zaspawać i nic nie będzie się ślizgało :naughty: tak jak koleś zaspawał dyfer żeby driftować foto w tym wątku http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=17&t=4452&p=78074#p78074

:polew: :polew: :polew: :polew:

ale z czego tu sie smiac? dyfry sie zaspawuje

ale nie tak jak ten gość to zrobił. Przyspawał normalnie wał idący od silnika do pierwszego taleza. Zaspawuje sie tylko zatelitki w dyfrze :P:polew: :polew:

wiem :)
Opublikowano

nie drapac sie koty!!!! :tongue4:

a Ty co się rzucasz :przebiegly:

Opublikowano

nie drapac sie koty!!!! :tongue4:

a Ty to wez sie za robotę :cool1: a nie jak jestem zawsze w puławach to widzę Twe auto przed firmą i Ciebie podpierajacego scianę :tongue4:
Opublikowano

nie drapac sie koty!!!! :tongue4:

a Ty to wez sie za robotę :cool1: a nie jak jestem zawsze w puławach to widzę Twe auto przed firmą i Ciebie podpierajacego scianę :tongue4:

:tongue4: taka praca co poradze :decayed:

Opublikowano

jak masz brtać komplet to bierz AWXa, choc seryjny AFN nowy też wytrzyma, mój od nowosci ma 355nm i przez ponad 2 lata daje rade, choc były dwa razy takie momemnty uślizgania sie po pare razy pod rząd, ale przetarło i dalej ciagnie :naughty:

a co sadzisz o tym aby stare wysłać na wzmocnienie do radzikowskiego
Opublikowano

a ile Radzik Ci powie za wymianę/wzmocnienie słoneczka i nabicie nowych okładzin?

Opublikowano

a ile Radzik Ci powie za wymianę/wzmocnienie słoneczka i nabicie nowych okładzin?

Mrogal swoje oddawał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...