Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z instalacją, odpaleniem ,pomocy!!


kar_sci

Rekomendowane odpowiedzi

w czwartek umyłem autko dosc dokladnie. w piatek normalnie pojechalem do kielc rano, wrocilem do domu i auto stalo na dworze kilka godzin na małym przymrozku. odpalilem auto po chwili wywalilo bledy abs esp i brake. po chwili auto zgaslo. po kuilku probach odpalilo po przejechaniu kilku km to samo i znowu. nastepnie kilka godzin chodzilo bez zarzutow. podpiolem vaga, wskazala bledy typu: bład na szynie CAN cos z abs orac blad 65535 czyli uszkodzony ECU. wrocilem autem do domu. nastepnego dnia normalnie auto odpalilo pojechalem do kielc zgaslo nagle i nie da rady zapalic. nie wiem co mu jest. teraz nawet vag nie mozna podpiac brak komunikacji. dolaczam filmik jakie teraz bledy na zegarze wskazuje. prosze pomożcie dodam jeszcze ze kontrolki na zegarach nie swieca dosc intensywnie jak wczesniej. czy to jakies zwarcie czy cos?? gdzie zaczac szukac rozwiazania problemu??

C3pS9ZvkSuI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to powiązałbym twoj problem z początkiem twojej wypowiedzi

w czwartek umyłem autko dosc dokladnie.

Wiec na odległość nikt ci nie powie czy wszystko masz szczelne czy gdzies moze woda sie zbiera i robi zwarcie, co może sie wydarzyć również następnego dnia.

A wiec po umyciu samochodem do garazu i wasztatu i sprawdzić czy np. ECU nie topi sie w wodzie i czy wszystkie przekaźniki i przewody nie maja jakiegoś niestyku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz na miejsce obok ecu w 2002 roku jest ten sam blad co w b5 zamaly przeswit pomniedzy nadkolem a ecu i tak zbiera sie cały syf i woda stoi,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalany zawór N18 od sterowania EGR.To dosyć częsty problem po super dokładnym myciu auta i przy obfitych opadach. Odkręć prawą lampę ,wysuń ja i zawór masz na wierzchu. Zdemontuj go ale przede wszystkim zdejmij z niego filterek i zobacz czy nie jest zalany wodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek moźę odkręć obudowę ECU wyciągnij ją, dolną i górnączęść. Sprawdż czy do kabiny nie nalało Ci się wody tamtędy? czy nie zalało modułu komfortu, czy nie zalało Modułu mocy " cczy jak go tam zwą (tali p[łaski moduł pod kierownicą. odpowiada w aucie za światla i takie tam ale moźe robić zwarcie, Czort wie.

i zadzwoń do Grzanka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduły sprawdzone, zawór n18 także. Usterka nadal swoje... :wallbash:[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 23:01_________________________________________________Wiem ze przed ta usterka wywalalo mi bląd cos z czujnikiem kąta skretu. ale nie wiem czy może to miec stycznosc z taka usterka.... dodam ze zmieniałem zawieszenie jakis tydzien wczesniej na gwincik[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 17:35_________________________________________________Udalo mi sie polaczyc tylko z kilkoma komponentami i takie oto bledy mi wywalilo:

Control Module Part Number: 8E0 820 043

Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1012

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 63351

2 Faults Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

29-00 - Short to Ground

01206 - Shareware Version. To Decode all DTCs

27-00 - Please Register/Activate

92020ba1ca1fe8bdm.jpg

d8babd74cc6e3f36m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którymi sterownikamia aktualnie nie możesz się połączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 65535 w którym module Ci wyskoczył?

Dziwna sprawa - tak jak by na linii K było zwarcie... Najprawdopodobniej woda dostała się do ECU. Szukałbym sterownika na podmiankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale chodzi o to w którym module miałeś błąd 65535 - to wskazówka od którego sterownika zaczęły się problemy...

Linia K to diagnostyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to przejdzie ale mógłbyś spróbować odłaczyć wtyczki od ECU i wtedy jeszcze raz spróbować połaczyć się z modułami innymi niż ENGINE: (3) ABS, (9) moduł centralnej elektryki, (15) sterownik airbag, (16) sterownik kolumny kierowniczej (te 4 wystarczą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprobuje tak jak napisales. a co dalej??[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 17:34_________________________________________________powiedz czy polaczenie sie vagiem ze wszystkimi komponentami uzdrowi auto i bedzie odpalalo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...