Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Green Forfiter ;] zmartwychwstanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A rzeczywiwscie jedza ten olej bo czytalem ze nawet litr na 2000 km i tak ma byc.Zastanawiam sie nad kupnem takiej a4 sedan brd i nie wiem czy to jest warte zachodu.Na co trzeba uwazac co tam najczescie j siada itd podpowiedzcie co nieco bo jestem w kropce.

w BRD najgorszym elementem sa pompowtryski... padają ze względu na wade konstrukcyjna i fakt że w PL mamy średniej jakości paliwa. Brudza się wtryski i moc spada. Komplet wtrysków poza aso to około 5,5 tys + montaz czyli 6.5k. Jeśli jeździsz dynamicznie kup 3.0 TDi, mniej spali niż 2.0 170 KM. p.s. BRD nie sa super oszczędne jak 1.9 116 KM czy 2.0 140 Km. Przy normlanej jeździe poza miastem w okolicach 100-110 spali ci około 5,6l... przy 130 km/h na autostardzie około 6,7l/100..a po wyżej 130 to juz chla jak głupi... przy 230 pali 17 l/100 km :P... (oczywiście nie jeździ się tym motorem z ciągłą prędkością taką bo się biedak ugotuje)

litr na 2000 to troche sporo. Mi bierze litr na 15.000 km.

p.s. a wogóle to załóż wątek z pytaniami... bo to wątek a Aucie kolegi Topor`a

Opublikowano

co do silnika, tyle plusow i minusow co opinii. Szukałem diesla, auta bezwypadkowego z oryginalnym przebiegiem. W grę nie wchodził silnik 140-konny. Co do poboru oleju przez silnik, nic mi jeszce nie wiadomo, zrobilem tym autem niewiele km bo mam je w posiadaniu tydzien. O wtryskach z wada słysze pierwszy raz.... Przy dynamicznej jezdzie w miesicie spala mi lekko ponad 9ltr. -pamietając ze to Quattro ze sporą masą.

Topor ma b7 i chyba koszulki juz nie chce ??? :gwizdanie:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140261.375

tez chcialem tego linka tu wkleic :good:

jutro zrobie przelew, kompletnie zapomnialem. :wallbash:

Opublikowano

oj Topor :) wtryski to największa bolączka silnika BRD... jedna z wad tego modelu.. może macie lepsze paliwo w Norwegii ,ale jak pamiętam to nawet Turdzi zmieniał wtryski mimo że w Norwegii jest i tam tankuje :-)... ale mam nadzieje że ciebie - mnie, nas... problem ten kosztowny ominie.

Opublikowano

Turdzi zmieniał wtryski mimo że w Norwegii jest i tam tankuje :-)... ale mam nadzieje że ciebie - mnie, nas... problem ten kosztowny ominie.

Zgadza sie , i problem niestety nie ominie beda do wymiany wczesniej czy pozniej , a na pytanie do Rogala co z tym fantem najlepiej zrobic , odpowiedzl w prost - Sprzedac

Opublikowano

oj Topor :) wtryski to największa bolączka silnika BRD... jedna z wad tego modelu.. może macie lepsze paliwo w Norwegii ,ale jak pamiętam to nawet Turdzi zmieniał wtryski mimo że w Norwegii jest i tam tankuje :-)... ale mam nadzieje że ciebie - mnie, nas... problem ten kosztowny ominie.

Topor wyemigrował do Norwegi :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

tak czy siak , ja bym nie kupil jeszcze raz tego aut.B7 tak bo to fajne auto , ale nie z tdi.

Opublikowano

wiem ze u mnie był jeden wtrysk juz wymieniany, przy 110tys km. jak sie sp***dolą kolejne to sie wymieni i nie ma co narzekać. Kazdy silnik ma swoją bolączke, tak czy siak w auto trzeba inwestowac zeby jezdzic i sie nie przjemowac.

Opublikowano

topor optymista z ciebie :)

w klasie premium przy tak drogich samochodach... nie powinno być czegoś takiego. Koszt kompletu wtrysków w ASO to 11.000 PLN...(czyli ponad 15% wartości auta!) dalej uważasz że to nie problem? w firmach po za ASO około 6.000 nie uważasz że to przegięcie i nie coś z cyklu sie zepsuje sie wymieni jak uszczelke w drzwiachm a jednak fakt że Audi dało d...y i co najgorsze zostawiają klientów z tym samych z reką w nocniku.

Opublikowano

wiem ze u mnie był jeden wtrysk juz wymieniany, przy 110tys km. jak sie sp***dolą kolejne to sie wymieni i nie ma co narzekać. Kazdy silnik ma swoją bolączke, tak czy siak w auto trzeba inwestowac zeby jezdzic i sie nie przjemowac.

wiesz ja jestem przyzwyczajony , a raczej bylem do aut ktore 250 tys. przejezdzaja bez najmniejszego pierdniecia i nie po to kupuje prawie nowe auto zeby po ledwo 80 tys pol auta wymieniac.Co lepsze we wszystkich moich dotychczasowych autach do kupy wzietych( w jednym z nich robilem kompletny remont silnika ) nie mialem usterek na kwote wieksza niz juz wydalem na za***iste 2 letnie audi z nieduzym przebiegiem , a auto mam ledwo 15 miesiecy :rolleyes: to chyba pokazuje skale problemu.Dla mnie ten motor to zwykly bubel i tyle inie wiem co mnie podkusilo ze kupilem BRD po tym jak mi BLB padl przy 36 tys :evil:

Opublikowano

podkusiło cie to że myślałeś że tamten to był zły egzemplarz... wiec kupiłeś dobry egzemplarz z wadą konstrukcyjną w silniku :)

Opublikowano

chłopaki... jest tak jak mowicie, z tym ze jest jedno ale... przeswietlając inne marki, -przykładowo toyota, mazda, to tam wtryski sa 4x drozsze, i każdy wie ze diesel w mazdzie do udanych nie należy. Taką rozmowe można prowadzić do jutra.

Przy kupnie nowego auta mozna troche nawybrzydzać, ale nie gdy kupuje sie 4-5 letniego parcha (niekiedy po zyciowych przejsciach) i na dodatek tak jak to było u mnie kupno auta do określonej kwoty.

1.9TDI -fajna sprawa, oszczędny silnik praktycznie bez wad ale niedosyt mocy jest.

2.0 blb -trafiona pompa oleju

3.0 -cena za wysoka, a dojechanego parcha nie chciałem.

więc jest jak jest.

Pod uwagę brałem A4 b7, e91 z 2litrowym dieslem i passata b6.

trafilem na a4 i chyba nie załuje. a co bedzie sie działo z autem to wyjdzie w praniu.

Opublikowano

2.0 blb -trafiona pompa oleju

nic sienie martw tez ja masz , to nie tylko przypadlosc BLB :wink4:

Opublikowano

zacznijcie mnie przekonywac zaraz ze blb jest lepsze od brd :polew:

Opublikowano

Jak czytam o tych 2litrowkach i ich przypadlosciach to ciesze sie , ze z premedytacja bralem kondona 1.9 :wink4:

topor tak czy inaczej masz przynajmniej Q a jest zima wiec nie ma co tam sie martwic pierdolami :)

Opublikowano

poki nie trafiła sie moja sztuka tez zwracałem uwage tylko na 1.9:)

i koniec OT juz :)

Opublikowano

wychodzi na to że po za 1.9 każdy diesel ma jakąś swoją bolączkę, i w sumie tak jest :-)

tak czy siak... zyczenie do św. Mikołaja aby OOOO jeździło dobrze i bez problemów :)

Opublikowano

chłopaki... jest tak jak mowicie, z tym ze jest jedno ale... przeswietlając inne marki, -przykładowo toyota, mazda, to tam wtryski sa 4x drozsze, i każdy wie ze diesel w mazdzie do udanych nie należy.

Diesel w maździe nie udany? Zrobiłem ponad 200 tysięcy dieslem Mazdy z DPFem i żadnych problemów nie było, żadnych wymian wtryskiwaczy itp rzeczy. Teraz ojciec ma nową mazdę nalatane prawie 100k i również zero problemów z silnikiem czy innymi podzespołami. Wtryskiwacz do Mazdy 6 GG/GY nowy kosztuje 1,5 tyś, więc nie wiem skąd bierzesz info o tym że są 4x razy droższe, czyli komplet kosztuje 24 tysiące :decayed:?

Miałem do czynienia z wieloma dieslami mazdy w 6tce i problemy sprawiają DPFy, oraz ludzie którzy wierzą że zrobili interes życia i kupili 5 letnie 6-tki z zagranicy z przebiegiem 120k :kox:

Opublikowano

Gratulujemy exeo:) post na temat auta.;]

...tak samo mozna zrobic BRD albo blb 200tys bez niczego. a co do ceny wtryskow sprawdz sobie cene wtrysku do avensis poprzedniej gen :cool1:

prosze moderatora o wyczyszczenie watku bo sie zrobił smietnik.

Opublikowano

Gratulujemy exeo:) post na temat auta.;]

...tak samo mozna zrobic BRD albo blb 200tys bez niczego. a co do ceny wtryskow sprawdz sobie cene wtrysku do avensis poprzedniej gen :cool1:

prosze moderatora o wyczyszczenie watku bo sie zrobił smietnik.

Chciałem tylko abyś zauważył że nie ma co generalizować, a to właśnie zrobiłeś zdaniem że każdy powie że diesel mazdy się psuje :cool1:

Sprawdzę sobie, ale nie opowiadaj głupot i nie twórz herezji że kosztują 4x ceny wtrysków do BRD ( bo do mazdy Cię już uświadomiłem )

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...