Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Brak ogrzewania na wolnych obrotach


czaja77

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z mojej żonki A3 silnik to 1.6 APF rok1999

dziś przy temperaturze ok -10 stopni podczas stania w korku zobaczyłem ze nie działa ogrzewanie,a jak tylko ruszyłem wszystko wróciło do normy,i tak w kółko,temperatura na desce 90c[i tak trzyma po rozgrzaniu] na klima-troniku 100-102c. podczas jazy działa wszystko ok

dodam że auto nie traci płynu,ma wysokie spalanie ok 14 l benzyny w mieście i brak błędów na vagu ,

Proszę o jakieś podpowiedzi co z tym fantem robić?bo mi kobietka zamarznie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat, pompa wody lub uszczelka pod głowicą :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat, pompa wody lub uszczelka pod głowicą :mysli: :mysli: :mysli:

termostat trzyma cały czas 90 c na desce ,dodam że ma piwną maż pod korkiem oleju ,ale to raczej od małych odcinkach jazdy ok 5km do pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na desce bedzie wyswietlac 90 stopni gdy na VAG-u bedzie od 79 do 100

tez zegar jest tylko orientacyjny

porównaj na klimatroniku i na blacie jak wstaje temperatura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na desce bedzie wyswietlac 90 stopni gdy na VAG-u bedzie od 79 do 100

tez zegar jest tylko orientacyjny

porównaj na klimatroniku i na blacie jak wstaje temperatura

temperatura rośnie w miarę równo odchyłki ok 3 c. teraz byłem go zagrzałem i na blacie 90ca na klimie 107c co jest dziwne wentylator się nie włącza .a ogrzewania brak jak obroty są wolne jak tylko ruszę pojawia się ogrzewanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może siada pompa wody i na wolnych obrotach słabo gania płyn(uszkodzone łopatki pompy wody).

powiem ze i ja tak myślę ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skłaniałbym się ku pompie. Miałem bardzo podobnie u siebie. Ogrzewanie słabło na wolnych obrotach, po ruszeniu wracało do normy. Pompę wymieniałem z powodu wycieku, który akurat zauważyłem. Łopatki stanowiły jakieś 50% tego jak wyglądają w nowej. Po wymianie ogrzewanie wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bylbym za pompa wody. U mojej siostry w seacie bylo podobnie i po wymianie chodzilo jak wczesniej =]]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bylbym za pompa wody. U mojej siostry w seacie bylo podobnie i po wymianie chodzilo jak wczesniej =]]

he sam nie wiem co o tym myśleć

dziś dodatkowo wskazówka licznika spadła momentalnie 90 cna 60c a na klimie ze 105c na 60 c

dodatkowo pokazał się bład

1 Fault Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-00 - -

i obydwa wiatraki cały czas chodzą,,,,,,,,,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rok temu bylo ok??

moze pompa wody byla kiedys wymieniana na nieoryginalna?? lub sie lopatki "potargaly" jak ktos pisal wczesniej

mialem tak kiedys w bmw jak sie pokusilem na tansza pompe... poprostu nie wydala z obiegiem na wolnych obrotach,

mozna z tym sobie poradzic montujac dodatkowa pompke elektryczna na wezu. nieduzy koszt a roboty znacznie mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rok temu auta nie było jest od 4 miesięcy w pl,

dzis wymiony czujniki jest lepiej ale to nie to :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wiem... ale płukanie w takich warunkach?nie mam jak za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzony układ, zapaprana nagrzewnica

jutro walka z nagrzewnicą.płukanie a potem odpowietrzanie....[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 21:08_________________________________________________już po płukaniu wypłukałem cały układ ,powiem że syfu nie było ,zalany nowy g12++ w proporcjach 1-1,i wszystko jest ok. :rolleyes:

zobaczymy na jak długo. :)a i jeszcze jedno mam bardzo dziwny termostat jest on sterowany ecu auta o numerze 06a121114

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie miechanik stwierdził walniętą uszczelkę pod głowicą :wallbash: :wallbash: :wallbash: 2razy wciągnęło mi płyn ze zbiorniczka :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...