szyba Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witajcie. Oddałem wczoraj samochód do mechanika celem zmiany paska klinowego i klimatyzacji + napinacz. Codziennie rano słyszałem mocne piski, w czasie jazdy minimalne przy przyłożeniu głowy obok maski. Co się okazało po zmianie, niektóre piski ustały (te należące do paska klinowego), ale nadal słychać dosyć mocne, regularne piski w ....rozrządzie. Mechanik stwierdził, że widać tam ślady korozji. Trzeba będzie zmieniać cały rozrząd ? Dodam, że pasek rozrządu jest jak nowy, to pozostałe elementy pokryła korozja i z nich wydają się te piski. Pozdrawiam
Kali S4 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 A kiedy był wymieniany rozrząd? Może warto go wymienić w komplecie i miec spokój? Może ktoś wymienił sam pasek? Ludzie robią różne głupoty,a później mówią ze pasek rozrzadu wymieniony
tomasimo Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Wymien cały rozrząd to nie kosztuje az tak duzo . Lepiej nie ryzykowac
szyba Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Też tak sądze, to samo powiedział mój mechanik, pasek wygląda na dobry, ale raczej podzespoły nie zostały wymienione. Mechanik policzył 750zł za części + 500 za robotę. Ma wszystkie blokady pomp itp. Myślicie, że dobra cena ?
Kali S4 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Ceny niemal jak w ASO Za robotę zajebał trochę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się