rafand76 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Witam, od jakiegos czasu mam problem ze wspomaganiem, a objawy sa takie: 1. Wspomaganie działa duzo słabiej niz kiedys, nawet teraz kiedy mam założone opony 16" 2. Rano po całej nocy nie mogę skrecic kierownicy w prawo, tak jakby była zablokowana (w lewo działa bez problemu) i dzieje sie to tylko w zimne dni, bo jak jest ciepło to problem nie występuje. Po kilku minutach, jak sie samochód troche nagrzeje, problem ustępuje. 3. Zauważyłem ze pompa wspomagania jest mokra (na górze) Od czego zacząć sprawdzanie, co wymieniać etc.? Płyn nie był wymieniany.
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 zacznij od wymiany płynu, kiedy był ostatnio wymieniany ???
rafand76 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 zacznij od wymiany płynu, kiedy był ostatnio wymieniany ??? Nie był w ogóle, ale czy płyn moze blokowac kierownice? A wyciek?
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 wymiana plynu co 2lata lub co 60tkm. Plyn jest mineralny i musi byc czesto i regularnie wymieniany. Duzy jest wyciek?
rafand76 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 wymiana plynu co 2lata lub co 60tkm. Plyn jest mineralny i musi byc czesto i regularnie wymieniany. Duzy jest wyciek? Autko jest z 2005 r, przebieg 30tkm. Wyciek jest minimalny, moze pierscien uszczelniajacy puszcza?
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 jak mozesz to zapodaj foto. Pora na wymiane plynu ale tylko ori VAG
rafand76 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 jak mozesz to zapodaj foto. Pora na wymiane plynu ale tylko ori VAG Płyn oczywiscie wymienie. Fotke postaram sie wrzucic do jutra.[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 16:07_________________________________________________Płyn wymieniony, pompa uszczelniona, ale problem występuje nadal. Szukam pompy, chyba ze macie jeszcze jakies sugestie? Dodam jeszcze, że płyn ma podejrzany kolor (bardzo ciemny, prawie czarny) i mimo wymiany płynu nadal taki tak jest. [br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 21:02_________________________________________________pompa wymieniona, płyn 2 litry, przepłukany układ i niestety dalej to samo. Wspomaganie działało super 2 godziny po wymianie. Dzisiaj rano jes to samo.
Burrows Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 podepne się może pod temat mam identyczną sytuacje w mojej audiczce ( 1,9 tdi AVF ) z tą tylko różnicą że w prawo można skręcić bez problemu a w lewo jest problem ( po długim postoju ) na początku też wymieniłem płyn łącznie z przepłukaniem układu, na końcu wymieniłem pompe, i problem pozostał uważam że może to już być tylko kolumna kierownicza, zastanawiam się nad regeneracją co sądzicie ? p.s w poniedziałek byłem na przeglądzie i płyta silnikowa jest mokra tak jakby coś sie pociło, ale otworzylismy maske i silnik suchy, cóż to może byc ?
rafand76 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 podepne się może pod temat mam identyczną sytuacje w mojej audiczce ( 1,9 tdi AVF ) z tą tylko różnicą że w prawo można skręcić bez problemu a w lewo jest problem ( po długim postoju ) na początku też wymieniłem płyn łącznie z przepłukaniem układu, na końcu wymieniłem pompe, i problem pozostał uważam że może to już być tylko kolumna kierownicza, zastanawiam się nad regeneracją co sądzicie ? p.s w poniedziałek byłem na przeglądzie i płyta silnikowa jest mokra tak jakby coś sie pociło, ale otworzylismy maske i silnik suchy, cóż to może byc ? No ja jestem po wymianie magla i problem rozwiazany. Juz sie nie blokuje, a i samo wspomaganie dziala duzo lepiej. Zatem proponuje Ci jednak rowniez wymienic maglownice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się