Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Termostat wymieniony na ORI Logi robione parę miechów temu Autko pali trochę za dużo proszę o podanie przyczyny co należy zrobić? Spalanie w mieście to ok 8 l na rozgrznym silniku W miescie na zimnym tj do 70 stopni 10-11 litrow Kątu synchronizacji nie ruszałem Proszę o profesjonalną opinie Witam.. wykonałem logi świezo zakupionego audika.... -wydaje mi sie ze cos sie dzieje z pompkami na pierwszym spora korekcja, pozatym log 23 (statyczny) tez wg mojej marnej wiedzy jakis nie taki - czy regulacja pompek i kontrola połaczeń może coś poprawic? auto pracuje ok, ma moc nie czuc wibracji. -Pozatym popękana jest dolna obudowa filtra i marnie wyglada przewód od T do IC jak narazie chyba szczelny. (jestem w trakcie zakupu). -dziś zmieniłem kompletny rozrząd - czy należy poprawić synchronizację czy moze tak pozostać? Z góry dziekuje za wszelkie sugestie i uwagi. Statyczne 000 001 003 004 007 013 018 023 Statyczne BS 000 003 004 011 Dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 pozdr Dikson
przemik Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ten termostat to w ASO kupiłes? Kąt dobry - jak i cała reszta.
Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 termostat w aso igła działa ok! a logi z przed wymiany termostatu.
ERW0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 mi ten PD na 1-cylindrze podpada i nawet ma bip lipny (chałotyczny)
Dikson Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 A cos dokładniej PD co to jest? jakie rozwiazanie ewentualnie?[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 14:07_________________________________________________a tobie ile pali?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się