mobopx Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Witam. Problem jest następujący: na 4 i 5 biegu max obroty jakie wykręcam kończą się na 3 tys... ok 110-120 km/h i szybciej nie chce. Czy to mogą być objawy uszkodzonej turbiny? Dodam, że na biegach 1-3 osiągam max obroty tj. ok 4,5 tys czyli do odcięcia. Diagnostyka nic nie wykazuje, wymieniłem olej i dodatkowo filtr powietrza i paliwowy. Tyle wiem. Jakieś podpowiedzi?
Madas Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 wygląda na to wpada w tryb awaryjny ... dziwne tylko że nie wykazuje przeładowania
goldi Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Jak Adam napisał dziwne że nie ma błedów na vagu z reguły tryb awaryjny zostawia bład w kompie
mobopx Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Skoro tak to podepnę się jeszcze raz. A jeżeli to faktycznie tryb awaryjny to jakie są szanse zeby go przestawić na normalny?
Pretor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Na początek powiedz jaki masz silnik, AHU czy AHH?
mobopx Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 AHU kolego, już uzupełniłem poprawnie w profilu
goldi Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 najlepiej :vaglogi: i wrzuć do odpowiedniego działu tylko czy pogoda na to pozwoli generalnie jeśli byś rozruszał sztangę turbiny jest film na forum jak to wygląda w dziale diagnostycznym i wydłubał katalizator przegonił autko trochę może obejdzie sie bez wyjmowania turbiny i czyszczenia ale najlepiej zrób te logi
mobopx Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Nareszcie kawałek suchego asfaltu. Oglądałem filmik jak robić te logi na blokach 003 i 011 I faktycznie zostawiło błędy na VAG-u. Pokazało błąd: 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji. Czyli albo wężyki dziurawe i ciągnie lewusa albo zawór N75 siedzi. Tyle wyczytałem na forum. Czy na podstawie logów będzie można sprawdzić czy N75 jest ok czy nie? Czy trzeba go wymienić?
goldi Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 albo zapieczone łopatki w turbinie przeważnie zrobisz logi będzie coś można powiedzieć
grabson765 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 najlepiej :vaglogi: i wrzuć do odpowiedniego działu tylko czy pogoda na to pozwoli generalnie jeśli byś rozruszał sztangę turbiny jest film na forum jak to wygląda w dziale diagnostycznym i wydłubał katalizator przegonił autko trochę może obejdzie sie bez wyjmowania turbiny i czyszczenia ale najlepiej zrób te logi kolega ma AHU a tam turbina jest bez zmiennej geometri wiec co Ty tam chcesz czyscic? :gwizdanie: ja bym podmienil N75 i zobaczyl co wtedy bedzie sie dzialo
mobopx Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału?
goldi Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Faktycznie kolega masz rację przecież to silnik AHH ma zmienną geometrię mój faul
grabson765 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału? da sie go wymienic bez kanalu. znajduje sie z lewej strony oslony rozrzadu moze znajde jakas fote zaraz gdzie on jest
Armi Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału? Podmień z n18
grabson765 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału? Podmień z n18 w AHU sie nie da... tak mozna zrobic tylko w AFN :gwizdanie:
Armi Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału? Podmień z n18 w AHU sie nie da... tak mozna zrobic tylko w AFN :gwizdanie: A no tak :doh1:
grabson765 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 15:50_________________________________________________zaznaczylem strzalka gdzie znajduje sie n75
mobopx Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 tak tak znalazłem dziada ;P 3 wężyki + 2pionwa wtyczka. Jutro będę miał nowy, ale zanim go założę spróbuje wyczyścić stary i podpiąć. Kolega tutaj fajnie to opisał i niektórym osobom się udało, podaję link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=67926
Grzesiekkbc Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Kolego daj znać czy poszło to gładko i jaki efekt końcowy u mnie też n75 daje po d*pie i chcę się wziąć za niego.
mobopx Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zabieram się powoli za N75 a w miedzy czasie wrzucam logi 003 i 011 może tutaj ktoś zajrzy do analizy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się