soczek721 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam Dzis w nocy przy duzych mrozach wyciekl mi plyn z chlodnicy Jestem juz umowiony do mechanika Czy cos sie stanie jesli 5 km przejede bez boryga ? Czy trzeba uzupelnic plyn co wydaje sie bez sensu bo zaraz go nie bedzie Prosze o pomoc !! [mod]uzupełnij profil, prefix, zapoznaj sie z regulaminem - Musashi[/mod]
harley22 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jest coś w zbiorniczku wyrównawczym czy wyciekł całkowicie? Jeśli chcesz być hardcorem to jeździj bez płynu :wallbash:
Daimos Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 nie ryzykowałbym, nie możesz auta zaholować :gwizdanie:
harley22 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 A może to nie był płyn tylko woda i mrozik rozsadził chłodnice? :gwizdanie:
soczek721 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Nie za bardzo a to tylko 5 km czy cos sie stanie jesli pojade ??
harley22 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Nic takiego oprócz tego że przegrzejesz silnik
Musashi Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 i uszkodzisz przynajmnej uszczelke pod glowica. czego to ludzie nie wymysla... BTW moze bys jeszcze poinformowal o jakim silniku rozmawiamy????
soczek721 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 1.9 tdi Avant [br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 17:03_________________________________________________Uruchomiłem dzis silnik na 5 min do tego czasu az sygnał o braku cieczy zaczał działac i zaraz zgasiłem takze nic chyba sie nie stało Jutro zaleje borygiem tak aby dojechac Czy wystarczy 5 litrow ??
harley22 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 skoro ten płyn i tak ma wyciec to niech będzie borygo..