Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ubywa olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam ogromny problem i nie wiem co mam robic,ostatnio gdy wymienialem kolektor przy okazji zauwazylem ze na kolektorze z 1 cylindra jest mokre od oleju, oboje z mechanikiem stwierdzilismy ze to prawdopodobie uszczelniacz,poniewaz jak mi powiedzial przez jakis zcas jezdzilem na zepsutej turbinie i mogl dostac temperatury. Dodam tylko ze ostatnio zrobilem 1000km i musialem dolac 1L OLEJU (castrol10w40) MASAKRA!!, Mechanik wykrecil siece na 1 cylindrze i mowi ze jest idealnie wypalona, czy nie powinna byc mokra skoro bierze na tym cylindrze olej??!! pozatym mowi ze bardzoo niepokoji go to ze olej znajduje sie w intercoolerze!! mowi ze moze byc cos najgorszego!!!! - glowica:/:/:/ Blagam powiedzcie mi co mam robic?? co to moze byc?? wydech oczywiscie tez jest mokry, jak w dieslu.Czy to moze byc uszcelniacz czy cos powanziejszego?? pozatym zauwazylem ze jest jakby slabszy,nie wkreca sie na wyzszych obrotach.... Koniec swiata :/

Opublikowano

Analiza spalin, kompresja i diagnostyka vag'iem mogłyby wstępnie wskazać przyczynę. Olej w IC i w wydechu mogą światczyć o turbinie! Stąd spadek mocy. Olej w wydechu mógł też zapchać katalizator.

Opublikowano
olej znajduje sie w intercoolerze!!

Ma być,choćby z odmy,która odpowietrza wał korbowy.Oczywiście w granicach rozsądku i nadmiar może świadczyć o tym,że turbinka Ci niestety puszcza.

Posprawdzaj węże i opaski zaciskowe.

_________________________________________________

Sprawdzałeś płyn chłodzący? Jest czysty,czy przybrudzony olejem?

Opublikowano

Przez jakis czas jezdziles na zepsutej turbinie,wec moze ten olej w IC sie tam wziął dlatego.

Opublikowano

pPyn chlodzacy jest czysty, piszecie mi ze moze pada mi turbina no zgodzilbym sie gdyby wypalal olej na wszystkich cylindrach. Gdy wyciagalem kolektor wydechowy ewidentnie widac ze jest mokre tylko na 1 cylindrze wiec wlasnie pytam dlazcego co to moze byc? mysle ze gdyby padala turbina to jakby olej szedl intercoolerem do silnika to na 4 cylindrach spalany bylby rownoczesnie a nie tylko widoczne slady na 1 cylindrze, mam racje??[br]Dopisany: 26 Październik 2007, 19:10 _________________________________________________a i jeszcze chcialem dodac ze mam wywalonego kata i wspawana rurke, po wczesniejszej awarii turbiny wlasnie, gdy zapchal sie katalizator bylo to konieczne[br]Dopisany: 26 Październik 2007, 19:12 _________________________________________________widze ze nikt nie potrafi mi pomóc...

Opublikowano

widze ze nikt nie potrafi mi pomóc...

Trochę cierpliwości :wink4:

W sierpniu pisałeś że mechanik sugerował uszczelniacze do wymiany, wymieniłeś?

Masz olej na jednym cylindrze, sprawdź ciśnienie, dobierz się do uszczelniaczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...