wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 Przepalales porzadnie webasto i czy dobra ropke lejesz na poczatku zawsze lekko dymi , sprawdz jakie masz spalanie C02
wtct Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Przepalales porzadnie webasto i czy dobra ropke lejesz na poczatku zawsze lekko dymi , sprawdz jakie masz spalanie C02 Ropkę leję dobrą, dodałem jeszcze dodatek do paliwa z shell a webasto przepalam przy każdej okazji Ustawiłem dawkę na 200 ms, więc zobaczymy co będzie. Jak sprawdzić spalanie C02?
wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 Na stacji diagnostycznej albo ASO
wtct Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Po ustawieniu na 200ms, ogrzewanie nie ruszyło - błąd no flame. Wydaję się to być oczywiste, bo chyba przesadziłem zmniejszając o 1/7 (prawie 15 %). Po odpaleniu silnika ogrzewanie też się dało uruchomić ale bardzo dymiło, pewnie dlatego, że za poprzednim niepowodzeniem odpalenia zostało zalane ropką Teraz zmniejszyłem o niecałe 5% i zobaczymy.
tomcio83 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam Panowie jest jakoś możliwe uruchomienie mojego webasta dodam że wywala mi taki błąd: 1 Fault Found: 01410 - Heater Over-Temp 30-00 - Open or Short to B+ błąd był kasowany ale pojawia się ponownie, webasto nie odpala. Webasto jest wymienione jakies dwa miesiace temu bo poprzednie się przegrzało i stopił się wentylator, nowe ogrzewanie działało z miesiąc i od tego czasu nie chce się uruchomić . Jakieś sugestie, pomysły?
wrclaguna Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 Masz ten sam blad co wczesniej miales przy starym webascie czyli 01410 urządzenie grzewcze przegrzane , zadziałał bezpiecznik termiczny ogrzewania . Wyciagnij wtyke od sterownika na kilka minut moze cos pomoze w skasowaniu bledu
wtct Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam po małej przerwie, Kupiłem i wymieniłem pompkę, bo na starej była dawka prawie 40ml. Zaraz po założeniu nowej sprawdziłem z ciekawości jaką ma dawkę, okazało się, że identyczną jak stara! Jak to wytłumaczyć? Wcześniej przeprowadziłem diagnozę wszystkich połączeń tak jak to jest opisane w ELSA. Nic nie budziło zastrzeżeń. Gdy przywrócę dawkę na 175ms to dymi strasznie i raz nie zadziałało nawet po 3 próbach odpalenia - pewnie zalewa...! Gdy dam 200ms albo więcej, to nie potrafi odpalić za pierwszym razem tylko za drugim. Po odpaleniu dymi ok. 5 min. a potem już nic. Wątpię, że rozpylacz jest popuszczony, bo po odkręceniu świecy i wykonaniu testu wyjść widzę, że się kręci, nie ma luzów itp. Mogę jeszcze spróbować go przyhamować wkrętakiem podczas testu, ale nie wiem czy czegoś nie uszkodzę. Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 No to masz na sprzedaż ori pompkę ja bym nie wsadzał nic do środka , jeszcze rzeczywiście na pytasz sobie biedy Ja bym juz teraz nic nie ruszal , szkoda kasy .
Pikuś Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 wtct, te pompki mają regulacje dawki (tak mi mówił mechanik), z resztą sa od 3,1 do 5 KW więc raczej muszą mieć. Wykręca sie któryś króciec i tam coś podobno jest. Ale jak pisałem ja bym pompki nie obstawiał. Na Twoim miejscu bym wymontował całe webasto i przejrzał dokładnie i wyczyścił. PS. Jak w dobrej cenie to odkupie tą pompkę.
wtct Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Jak w dobrej cenie to odkupie tą pompkę. Przekręciłem króćce ze starej do nowej, więc nie wiem czy się komuś taka przyda... Pomożecie spisać wszystkie elementy (uszczelki, simeringi, oringi itp.) jakie trzeba mieć, żeby zabrać się za regenerację? Elementy: 1. Nafta do mycia wnętrza 2. Specjalna taśma klejąca - 8E0 261 136 Będę się za to zabierał na wiosnę, postaram się też przygotować odpowiednią dokumentację tego zadania Dzięki![br]Dopisany: 28 Luty 2011, 18:59_________________________________________________Panowie, a może warto kupić webasto używane, ale nowsze i ewentualnie wyregenerować i założyć? Znalazłem takie na allegro, ale chyba widać, że było już coś z nim robione bo brakuje jednej śruby a opaska na wężu paliwa nieoryginalna. Były jeszcze nowsze modele do montażu w poziomie, tak żeby u mnie zrobić p&p?
wrclaguna Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Musisz szukac swiezego webasta 2006 -> troszke je uszczelnili i nic nie dymi tutaj popytaj http://moto.allegro.pl/audi-a4-b7-2-0tdi-webasto-i1465464936.html
wtct Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Będzie pasowało idealnie, kable, węże, mocowania, sterownie FIS i klimatronic? To jest też wersja leżąca o nie?
wrclaguna Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Tak wersja lezaca patrzac po mocowaniach ze sterownikiem , pompa ,swieca itd :gwizdanie:
wtct Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Kupować? Zważywszy na to, że sama nowa świeca kosztuje 250zł oraz to, że jak zrobię regeneracje mojego pieca to i tak może dymić dalej, no nie? Mam nadzieje, że nie będę musiał przekładać żadnych kabli w ori wtyczkach...
wrclaguna Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Wszystko pasuje P&P bierz a reszte gratow sprzedaz Spytaj gostka o numer sterownika jeszcze
wtct Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Niestety już ktoś go zarezerwował. Da się moje wyregenerować i zastosować podobne części jak w tych nowszych wersjach, tak żeby pozbyć się dymienia?[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 11:42_________________________________________________Znalazłem blisko siebie firmy, które regenerują ogrzewania postojowe. Tutaj autoklima-ogrzewanie powiedzieli, że nie ma problemu z regeneracją, ale części będą raczej kupować w audi, więc nie do końca można im zaufać co będą robić itp... Za to tutaj R-Service powiedzieli, że Nordic'ów nie regenerują, bo nie mają dokumentacji i części.
wrclaguna Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Szkoda ze poszlo webasto . Czesci do regeneracji ( podzespoly ) sa drogie w ASO wiec tylko pozostaje dobra uzywka
wtct Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 sa drogie w ASO wiec tylko pozostaje dobra uzywka Będę polował na allegro. Jaki nr sterownika szukać?[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 12:26_________________________________________________W tym pierwszym serwisie, powiedział, że bardzo prawdopodobne jest popuszczenie rozpylacza i paliwo dostaje się do tłumika i dlatego dymi. Co więcej, u mnie dymi również zaraz po wyłączeniu, więc pewnie jest to efekt resztek paliwa na gorącym tłumiku.[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 12:33_________________________________________________Jak pomożecie dobrać uszczelki to pewnie się sam zabiorę za przegląd tego podgrzewania
wrclaguna Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 W webascie nie ma tam ososbno uszczelek itp. jest tylko zestaw naprawczy 8E0 298 021C ktory kosztuje 2150 PLN Takze rozkrec wyczysc i uszczelnij
wtct Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 W webascie nie ma tam ososbno uszczelek itp. jest tylko zestaw naprawczy 8E0 298 021C ktory kosztuje 2150 PLN Takze rozkrec wyczysc i uszczelnij Na allegro do tego modelu nie występują jakieś części?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się