Hasiuk89 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam mam taki problem kiedy skręcam kierownicą na postoju albo przy ruszaniu to coś trzeszczy w kierownicy tak jak by jakieś gumy o siebie ocierały jest to w kierownicy nie w zawieszeniu. Słychać to trzeszczenie tak bardziej z prawej strony kierownicy.
A-rek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 sprawdź sobie harmonijki na magłownicy czy nie są skręcone. robileś w ostatnim czasie zbieżność :?:
Hasiuk89 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 hymmm z tą maglownicą to musze do mechanika podjechać bo szczerze mówiąc to nawet nie wiem gdzie ona jest jestem zielony w mechanice hehe. a zbierzność robiłem jakoś chyba kwiecień-maj
mrumi Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 sprawdź połączenie kolumny kierowniczej z przekładnia, jest tam coś w rodzaju przegubu(nie pamiętam jak to się nazywa - jak ktoś pamięta niech nazwie fachowo - krzyżak? ), zdejmij plastiki pod kierownica - porcja smaru/WD40. U mnie ostatnio byl podobny objaw - WD40 pomogło.
Hasiuk89 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Pod samą kierownicą czy bardziej nad pedałami ?? bo w koło kierwonicy rozbierałem plastiki psikałem WD40 tam gdzie kierownica sie kręci i nic nie dało
A-rek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 hymmm z tą maglownicą to musze do mechanika podjechać bo szczerze mówiąc to nawet nie wiem gdzie ona jest jestem zielony w mechanice hehe. a zbierzność robiłem jakoś chyba kwiecień-maj spojrz w to miejsce tam zobaczysz koncowke drazka, a zaraz za nia ta gumowa osłone. sprawdz czy nie jest zwichrowana
Hasiuk89 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2010 sprawdziłem ta gume i wygląda ze jest wszystko wpożądku. Więc nadal mam problem z tym trzeszczeniem