Saritankian 0 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 witam wszystkich klubowiczy , zastanawiam się nad audi a3 z 2003lub 2004 roku w których montowane były silniki 3,2 litra o mocy 250 KM , powiedzcie mi czy jest możliwe podniesienie mocy w tym silniku na ok 320 KM i co za tym idzie , turbo, kompresor czy inne rozwiązanie co o tym myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 wszystko mozna, kwestia kasy i ogarnietej osoby ktora to posklada i bedzie jezdzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Te silniki są głównie uturbiane. Moce to nawet do 600PS. Turbo kit jednak dość droga zabawa, nawet z 1 dmuchawą, ale potencjał mega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Taka moc to uzyskasz raczej tylko przez turbo. Jednakże wymaga to trochę pracy. Potrzebujesz kontroler AVC pod turbo, inny kolektor ssący, kolektor pod turbo wraqz z turbina, wydajniejsze wtryski, wydajniejsze sprzegło. Podkłądke odpręzającą pod głowicę abyś mógł dmuchać większe ciśneinie i pare innych rzeczy które sa wymagane przy turbo, ic, wydech etc. Efekt jest super i bez kucia motoru można sie zbliżyć do 400PS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 dzięki za podpowiedź musze się teraz zastanowić czy gra jest warta świeczki czy nie lepiej mi bedzie kupić już coś podłubanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 dzięki za podpowiedź musze się teraz zastanowić czy gra jest warta świeczki czy nie lepiej mi bedzie kupić już coś podłubanego Efekt koncowy jest super ale jest to stosunkowo drogi silnik w modyfikacjach. Lepiej juz poszukaj A3 2,0tfsi 200ps i do 320 koni stosunkowo tanio dojdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 no ale słyszałem różna niepochlebne opinie o tfsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 no ale słyszałem różna niepochlebne opinie o tfsi to źle słyszałes, 2,0tfsi jest najlepsza turbobenzyną w histori koncernu. MA więcej plusów niz minusów i jest bardzo podatny na tuning. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 ok... muszę więc wgłębić się w temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 witam wszystkich klubowiczy , zastanawiam się nad audi a3 z 2003lub 2004 roku w których montowane były silniki 3,2 litra o mocy 250 KM , powiedzcie mi czy jest możliwe podniesienie mocy w tym silniku na ok 320 KM i co za tym idzie , turbo, kompresor czy inne rozwiązanie co o tym myślicie ? na 320 KM TYLKO kompresor, temat ogarnia kolega Apsik http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=48449&start=0 nie ma sensu isc w turbo jak chcesz miec 320KM przy doładowaniu 0,4 Bara pojawia się 340KM@370NM i nie trzeba nawet odprężac silnika !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 a czemu ten wykres taki nierowny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 gdzie ten wykres jest nierówny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Strojeniem można spokojnie wygładzić ten przebieg momentu. Chociaż pewnie na drodze tego nie czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 dla mnie to bardzo tani i fajny mod.. te drobne fale to moze związane z przełaczaniem faz na wałkach tam zdaje sie tylko Apsik przeskalował przepływke, a wtych silnikach "wszystko" zalezy od przepływki wiec po remapie jeszcze jakies rezerwy mozna wydobyć.. IMO to bardzo fajny uliczny setup ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Rzeczywiście fajna opcja z tym kompresorem, dobra do codziennej jazdy. Niezły dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 a jak to cenowo wychodzi? podobno obejdzie się bez kucia silnika?jak ten silnik bedzie znosił nadmiar mocy i momentu chciałbym nim troche pojeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 ten silnik bez kucia znosi do 500-550KM wiec w modzie na 350KM przejedzie pewnie tylko z 400 000 km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 ten silnik bez kucia znosi do 500-550KM wiec w modzie na 350KM przejedzie pewnie tylko z 400 000 km... tak na powaznie, to watpie zeby taki silnik przejechal 400000km. chyba, ze w autostradowym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 z gazem na poł gwizdka... i upalany raz na miesiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Dlaczego nie miałby przejechać 400tys km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się