Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] VW Golf4 TDI 1.9 , 90KM, r99- wyniki pomiarów statycznych i dynamicznych


nygusek_1234

Rekomendowane odpowiedzi

Marek umieść poprawnie logi masz w dziale diagnostycznym jak to zrobić i podpisz każdą grupę inaczej Moderator przemek wywali ci temat do kosza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i bardzo ważne, każdą grupę robi się pojedynczo! to że vag ma możliwość robienia trzech na raz nie znaczy że masz tak robić, jeżeli chcesz dokładnej diagnozy rób pojedynczo

silni nie dogrzany, przed logami trzeba przynajmniej 15km zrobić żeby silnik był full rozgrzany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób loga 001 na zgaszonym silniku, jedynie kluczyk przekręć do zaświecenie się kontrolek

przydały by się logi dynamicznych do określenia czy sterowanie turbo działa dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mrozie pali znośnie, przy -15 z trzy razy muszę pochechłać po 2-3 sek i zapali.

takie odpalanie to bardzo kiepskie odpalanie ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img262.imageshack.us/i/beztytuukxa.jpg/

wstawiam logi grupy 001 na zgaszonym zimnym silniku.

i zapytam przy okazji , co to za błąd ?

Control Module Part Number: 038 906 012 M

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2528

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

1 Fault Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-00 - -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest błąd braku sygnału z kontrolera ABS-u ale niczym się nie przejmuj gdyż zimą dosyć często wyskakuje z powodu słabnącego akumulatora. ABS jest najczulszy na spadki napięcia. Wystarczy podładować aku i będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zapisywać takie pliki w formacie PNG i wklejać linki bezpośrednie, w JPG ładują się wolno..

pedał nie był wciśnięty do dechy w logu 003..

termostat do wymiany

turbo do czyszczenia albo sterowanie umarło :)

włącz basic setting 011 i przyjrzyj się jak pracuje sztanga, ma wykonywać ruch 1,1cm, jak stoi sztywno zdejmij wężyk z gruszki i zobacz czy co 10s robi się podciśnienie

możesz też pokusić się o wyczyszczenie kolektora ssącego

stan techniczny raczej ok, pompa i wtryski ok, a reszta co nie domaga się zrobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...