Djevent Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Witam! Posiadam A4 1.9 TDI AJM 2000r licznik 1/2 FIS-a. Wydaje mi się, ze coś z licznikiem jest nie tak, ponieważ błędne są wskazania paliwa i temperatury. Po zgaszeniu samochodu wskazówka paliwa zatrzymuje się na 1 kresce rezerwy dopiero po wyjęciu kluczyka opada całkowicie. I gdy miałem 1/4 baku według wskaźnika paliła sie rezerwa i sygnalizował to na komputerze ze czas tankowania.. A gdy zalałem do pełna wskazówka wybiegała bardzo poza skalę. Druga sprawa jak zachowują się wskazówki u was po przekręceniu kluczyka, u mnie bardzo szybko wskakują na określone wartości ( chodzi o paliwo i temp.) Nie odbywa się to płynie tylko bardzo szybko. Temperatura zawsze jest za niska lub zbyt wysoka ok. 110 stopni. Myslalem ze to termostat ale okazał sie sprawny. Mechanik stwierdził wstępnie ze cos z licznikiem miedzy innym przez zachowanie wskazówek. Mam jeszcze pytanie, czy można sprawdzić temp. płynu vagiem lub na climatroniku?? Bo niezdązył tego zrobic
pablo_9 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Może ktoś rozkręcał licznik i wskazówki są źle pozakładane, jeśli chodzi o sprawdzenie temeperatury to spokojnie możesz to zrobić VAG-ie a jeszcze szybciej na klimatroniku na kanale 49 ( w kody klimatronika wchodzisz przyciskając obieg wewnętrzny i strzałkę nawiewu górnego i + i - od temperatury na climatroniku ustawiasz odpowiedni kanał a zatwierdzasz obiegiem wewnętrznym)
Djevent Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 sprawdzę kolego tą temperaturę w climatroniku. Jeżeli ktoś ma jeszcze pomysły to chętnie odczytam... Niech się wypowiedzą jeszcze koledzy którzy mają ten sam model odnośnie wskazówek jak się zachowują po przekręceniu zapłonu. Sprawdziłem temp. za pomocą climatronika kanał 51 i wskazania są takie same jak wskazówki. Dziwne ze przy nierozgrzanym silniku temperatura wynosiła 87-90 stopni. Może to jakiś czunik?
adasko2412 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Mam ten sam problem co kolega. Licznik rozkręcany już dwa razy i wskazówki przestawiane podczas robienia testu vagiem. i to nic nie pomogło. prawdopodobnie silniczki są za to odpowiedzialne,
chriss Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 sprawdzę kolego tą temperaturę w climatroniku. Jeżeli ktoś ma jeszcze pomysły to chętnie odczytam... Niech się wypowiedzą jeszcze koledzy którzy mają ten sam model odnośnie wskazówek jak się zachowują po przekręceniu zapłonu. Sprawdziłem temp. za pomocą climatronika kanał 51 i wskazania są takie same jak wskazówki. Dziwne ze przy nierozgrzanym silniku temperatura wynosiła 87-90 stopni. Może to jakiś czunik? Temperaturę sprawdzamy na kanale 49. A jeżeli chodzi o wskazówki to u mnie zachowują sie normalnie.Może macie coś z tymi licznikami ale proponuje najpierw posprawdzać czujniki temperatury Vagiem
Daimos Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 objawy wskazują na uszkodzony procesor w liczniku, koszt naprawy ok 300-500zł
Djevent Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 chriss a możesz powiedzieć jak sprawdzic ten czujnik temperatury vagiem? Kanał 49 dotyczy sprawdzenia na climatroniku?? Bo wtedy chyba opis kanału w przyklejonym tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 jest inny, albo źle rozumiem. Mam wszystko co potrzebne do tego, ale z programem dopiero zaczynam przygode. pozdr
chriss Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 chriss a możesz powiedzieć jak sprawdzic ten czujnik temperatury vagiem? Kanał 49 dotyczy sprawdzenia na climatroniku?? Bo wtedy chyba opis kanału w przyklejonym tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 jest inny, albo źle rozumiem. Mam wszystko co potrzebne do tego, ale z programem dopiero zaczynam przygode. pozdr z tego co pamiętam to kanał 49 to temp płynu chłodzącego - powinna być 90°C - a na 51 masz temp bloku chyba. A tu masz pięknie opisane co i jak-szukaj termostat oraz G2/G62 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
Djevent Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Temperatura przy rozgrzanym silniku na kanale 49, 115 stopni a wskazówka pokazuje około 110 stopni. Na kanale 51 cały czas 90 stopni. Zrobiłem autoscan vagiem Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 614 111 Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00 Coding: 00012 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D ö8 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D51 Coding: 00040 Shop #: WSC 48810 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0Y8154268 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D16 Coding: 14913 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06435 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Muszę sprawdzić jeszcze te czujniki co pisaliście wyżej. Mam pytanie jezeli termostat oraz G2/G62 były by uszkodzone to autoscan pokarze? Czy trzeba sprawdzać tylko sposobem podanym wyżej przez chrissa.
Fifiński Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jak na klimie pokazuje 90 stopni to tyle jest, czyli termostat jest ok.
mati9151 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Odnośnie wskazówek to po przekręceniu kluczyka reagują bardzo szybko i to jest w porządku. Przynajmniej u mnie taj jest.
Djevent Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 mati9151 dzieki za odpowiedz odnosnie wskazówek, teraz wiem ze raczej poprawnie reagują. Powiedzcie mi czy na rozgrzanym silniku gorny waz cieczy macie gorący? Bo u mnie jest raczej chlodny i tak prawie caly czas. Chyba musze sprawdzic czy uklad nie jest zapowietrzony.
szogun0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 objawy wskazują na uszkodzony procesor w liczniku, koszt naprawy ok 300-500zł Niekoniecznie.
ic3ek Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Zacznijmy od tego jaki licznik masz VDO/JAGER/MM ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się