rajan Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Posiadam a4 b5 z napędem quattro i manualną skrzynią biegów. W czasie np, dojeżdżania do świateł na niskich obrotach(1600-1800 coś takiego) auto delikatnie poszarpuje i jak obroty jeszcze spadną spadną poszarpywanie ustaje. Oczywiście na biegu. Czym to może być spowodowane? Dzięki z góry.
domjenick Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 a skąd pewność,że to wina quattro,a nie silnika?
cichusz Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 mialem to samo. ale przy ruszaniu z miejsc tez odczowasz szarpniecia???? bo u mnie skrzynia(duze luzy)-wymienilem i bylo wsztsko git.
rajan Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 a skąd pewność,że to wina quattro,a nie silnika? Nie napisałem, że to wina quattro, tylko że mam quattro. mialem to samo. ale przy ruszaniu z miejsc tez odczowasz szarpniecia???? bo u mnie skrzynia(duze luzy)-wymienilem i bylo wsztsko git. Tylko delikatnie szarpie przy hamowaniu silnikiem na niskich obrotach. Nie zawsze poszarpuje, ale w większości.
aruś12 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Sprawdź poduszki przy silniku i skrzyni morze któraś jest walnięta ja tak miałem w b3
rajan Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Sprawdź poduszki przy silniku i skrzyni morze któraś jest walnięta ja tak miałem w b3 Sprawdzę napewno, dzięki za podpowiedz. A ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
zizel Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 masz esp?jesli tak to wylacz i sprawdz czy na wylaczonym dzieje sie tak samo
rajan Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 masz esp?jesli tak to wylacz i sprawdz czy na wylaczonym dzieje sie tak samo Mam, jutro sprawdzę, dzięki.
zizel Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 to stawiam na pęknięty pierścien abs-u, bo objawy dosc podobne, ale po wylaczeniu esp wszytko sie okaze
domjenick Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Nie napisałem, że to wina quattro, tylko że mam quattro. piszesz w dziale o napędzie,myślałem,że sugerujesz się tym,no ale nieważne-zobaczymy,jak sprawdzisz ,co napisali koledzy wcześniej
rajan Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 to stawiam na pęknięty pierścien abs-u, bo objawy dosc podobne, ale po wylaczeniu esp wszytko sie okaze Wiec pojeździłem dziś i sprawdziłem, rzeczywiście po wyłączeniu ESP jest git. Nie wiem czy to dobry znak czy nie, ale przynajmniej wiadomo gdzie leży problem. Dodam jeszcze, że mam problem z ABS-em, włącza się czasem przy hamowaniu, nawet lekkim, może to się wiąże? Jak byś mógł napisac coś więcej był bym wdzięczny. Z góry dzięki. Nie napisałem, że to wina quattro, tylko że mam quattro. piszesz w dziale o napędzie,myślałem,że sugerujesz się tym,no ale nieważne-zobaczymy,jak sprawdzisz ,co napisali koledzy wcześniej Napisałem bo w sumie nie wiedziałem do czego to podchodzi.
zizel Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 przy peknietym pierscieniu abs bedzie sie wlasnie za wczesnie zalaczal wiec tak jak pisalem na pewno jest pekniety pierscien abs-u (na pewno tylni, tylko trzeba sprawdzic po ktorej stronie) pierscien ten znajduje sie na przegubie wiec trzeba wymienic na nowy lub jakims cudem przelozyc ze sprawnego, bo sam pierscien nie jest dotepny jako nowa czesc (radze wymienic na nowy przegub, koszt ok.100-150 zl) co do diagnozy na ktorym kole lezy przyczyna to znam 3 mozliwosci: 1. podlaczyc Vaga i sprawdzic odczyty predkosci poszczegolnych kol 2.sciagnac zwrotnice i wtedy ukaze sie przegub 3.wyciagnac czujnik abs i przez otworek badac stan pierscienia( nie polecam bo prawdopodobnie posiadasz czujnik przykrecany a one cholernie ciezko wychodza i mozna je uszkodzic) w razie dalszych pytan pisz
rajan Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 Dzięki bardzo za pomoc, chyba najłatwiej będzie na vag-u na szczęście kolega ma wiec muszę go zmolestowac Ale musisz, że raczej na tylnym którymś? No nic będzie możliwośc to się podłączy i sprawdzi. A powiedz jeszcze, przy pomiarach prędkości kół, po prostu jeden odczyt będzie większy/mniejszy, czym to się objawi?
zizel Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 na 99% z tylu pomiar predkosci z jednego kola powinien sie roznic, mysle ze dobrze to bedzie sprawdzic jak bedziesz hamowal prawie do zatrzymania wtedy gdy abs ci sie zalacza.
rajan Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2010 Ok, dzięki bardzo za pomoc, napisze co z tego wyszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się