AZIK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Czytam już szereg postów i już zaczynam dostawać gorączki. Jakim olejem mam Niuńkę zalać żeby miał dobre smarowanie. Chodzi o to czy: ma to być syntetyk, pół czy minerał? Z karteczki co przy silniku była autko jest zalane taką oliwką TOTAL quartz 7000 10W40. Jakby ktoś mi pomógł to byłbym zadowolony. A jeśli chodzi o markę to chciałbym przejść na Mobilka bo dużo dobrych opini słyszałem i chyba większość z nas smaruje tym olejkiem panewki.
Wihajster Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 miales zalany pół syntetykiem wiec zostan przy nim
AZIK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Sorki za może głupie pytanie ale czemu część mechaniorów polecała mi pełnysyntetyk a część minerał. I czy muszę "płókać silnik" czy mogę na Mobilku jeździć do następnego przeglądu.
Wihajster Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 nie rozumiem o co ci chodzi.zmien olej na mobil1 10w/40 i smigaj
AZIK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Z czym nie rozumiesz? Z tym płókaniem? No to pamiętam, że mnie uczono, że jak się zmieniało olej na inny niż dotychczas to się ok 1000 km jeździło na nowym i zmieniało się go, żeby tzw przepółkać i wymyć stary oil.
andrzejz Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Z czym nie rozumiesz? Z tym płókaniem? No to pamiętam, że mnie uczono, że jak się zmieniało olej na inny niż dotychczas to się ok 1000 km jeździło na nowym i zmieniało się go, żeby tzw przepółkać i wymyć stary oil. Z tym płukaniem, to dotyczyło olejów niekompatybilnych. Obecnie można założyć, że większość olejów jest mieszalna i można podarować sobie płukanko. Jeśli chodzi o olej, to moje autko też jeździło od nowego przez 200 000 na pół syntetiku, a teraz jeździ na pełnym syntetiku.
AZIK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Sugerujusz więc że można śmiało pełny suyntetyk nalać i nie zaszkodzi to silniczkowi ani jego elementom. PS. Tak właśnie myslałem że płukanie się pisze przez "U" a nie "Ó".
Wihajster Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ja bym zalal jak pisalem wszesniej tym samym co miales tzn wlasciwosci czyli 10w/40 mobila
Gość Murzyn Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 nic nie plukaj tylko zalewaj tym polsyntetycznym mobilkiem i jazda
AZIK Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2006 A więc korzystając z waszych rad zakupiłem Mobil S półsyntetyk 10W/40 i zalałem nim silniczek wymieniając przy okazji filtr powietrza i pyłkowy (na tym to chyba z 2 cm syfu było). Całość operacji za materiał wyniosła 181 PLN a robotę sam wykonałem. Mam nadzieję, że dobrze.
audia41.6 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 moja ma 201000 i jeżdzi na 5W40 mobil
spanky Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 w sobote zminilem oliwe w swojej niuni (wymiana co 10 tys km) ponownie zalalem Mobil 1 5W50 przebieg (ori 210 tys km) ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się