Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] BRD,FMIC,DP (EGR i KAT aut )- by Rogal 200+


PIXI

Rekomendowane odpowiedzi

takie śruby mogą być bardzo trwałe, kłania się metalurgia, kwestia obróbki, jak producent oszczędza to śruby padają, generalnie każda śruba ma oznaczenie twardości, potwierdzoną wyrywkowymi testami w serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie śruby mogą być bardzo trwałe, kłania się metalurgia, kwestia obróbki, jak producent oszczędza to śruby padają, generalnie każda śruba ma oznaczenie twardości, potwierdzoną wyrywkowymi testami w serii

Prawidłowo zaprojektowana szpilka powinna mieć odcinek łączący dwa gwinty o średnicy takiej, jakiej jest rdzeń mniejszego gwintu. Oczywiście najlepiej 12.9, z kulowanym rdzeniem i walcowanym gwintem :decayed:

Wzorcowo wykonane są pod względem inżynierskim szpilki mocujące do karteru górnego bloki cylindrów i głowice w silniku W46 (T-72 :decayed: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też widziałeś ostatnio walnięte pompy tej firmy?

Widziałem broszurki jakie wysyłają,ze niby za mocne napięcie paska powoduje uszkodzenie pompy a z tego co pamiętam tam się nic nie napina tylko wyciąga zawleczkę z tłumika drgań wel napinacza (mowa o 2.5 tdi).

http://www.motofocus.pl/technika,5360,awarie-ukladu-rozrzadu-w-silnikach-vw-audi-25-tdi-v6.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karwa :wallbash: o czym Wy piszecie .... rdzenie , gwinty ... :polew: :polew: :polew: Nie zasnę przez Was :no:

Jaka firma robi dla Aso pompe wody :mysli:[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 00:58_________________________________________________Marewel uspokoiłeś mnie tym "nawiasem" (2,5 tdi) :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka firma robi dla Aso pompe wody :mysli

Nie wiem,wiem tylko ze nowa kosztuje jakieś 600zl regenerowana okolo 200.

Plastikowym wirnikom mowie stanowczo nie,czasem nie wytrzymuje wiecej jak 20tys,oczywiście sprawdzone i potwierdzone :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastikowym wirnikom mowie stanowczo nie,czasem nie wytrzymuje wiecej jak 20tys,oczywiście sprawdzone

I to jest problem bo oryginalne mają plastikowy wirnik, a metalowe robi SKF i HEPU :wallbash:

Prawdopodobnie na pierwszy montaz robi Ruville. Przebąkują też, że robi je Dolz. Tak naprawdę cholera wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakie byście u Siebie założyli mając AVF-a :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie na pierwszy montaz robi Ruville. Przebąkują też, że robi je Dolz. Tak naprawdę cholera wie.

Oryginalna pompa z silnika ALH miała ten sam znaczek na łożysku co włoski graf.

Ja do PD zakładam tylko hepu,SKF jest sporo droższy i nie wiem czy jest sens przepłacać.

SKF część swoich pomp kupuje od grafa(mam zdjęcia z fabryki żeby nie było niedomówień).

Ogólnie to 3 firmy sie licza,graf hepu i SKF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mów ze byl to SKF?

Też widziałeś ostatnio walnięte pompy tej firmy? Jak robią naprawdę dobre rolki tak pompy coś im ostatnio nie wychodzą...

U mnie SKF z maga super metalowym wirnikiem sypnął się po 18kkm (w 1Z!!!) od wymiany rozrządu.

Poszło najprawdopodobniej łożyskowanie, bo zaczęła strasznie hałasować, pomimo tego że nie miała luzów i nie ciekła.

Potwierdza to chyba fakt, że SKF nie jest najlepszą opcją.. pozostaje więc HEPU i RUVILLE.

Ostatnio jakoś uparły się na mnie wszystkie elementy ruchome w aucie.. rolka napinacza paska PK (INA) zaczęła znowu hałasować po 2 tygodniach od wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mów ze byl to SKF?

Też widziałeś ostatnio walnięte pompy tej firmy? Jak robią naprawdę dobre rolki tak pompy coś im ostatnio nie wychodzą...

U mnie SKF z maga super metalowym wirnikiem sypnął się po 18kkm (w 1Z!!!) od wymiany rozrządu.

Poszło najprawdopodobniej łożyskowanie, bo zaczęła strasznie hałasować, pomimo tego że nie miała luzów i nie ciekła.

Potwierdza to chyba fakt, że SKF nie jest najlepszą opcją.. pozostaje więc HEPU i RUVILLE.

Ostatnio jakoś uparły się na mnie wszystkie elementy ruchome w aucie.. rolka napinacza paska PK (INA) zaczęła znowu hałasować po 2 tygodniach od wymiany.

też słyszałem podobną opinię o upadającej jakości SKF. U mnie już 3cie Audi jeździ na podzespołach Ruville (napinaczach, rolkach i pompie) i nie zdarzyło mi sie, aby któraś z części się posypała. Ale do utrzymania dobrej opinii chciałbym zobaczyć wymontowanego Ruvilla po 90kkm ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto z Was powie :mysli: co idzie na pierwszy montaż (chodzi o pompe wody) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, moja pompa to byl wlasnie SKF.

Wytrzymala niecale 2 lata = 45000km. Rok auto jezdzilo z softem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi padła po 50000km pompa Ruvilla. Hałasowała i ciekła.

Ruville wkłada do swoich opakowań części różnych firm ( np. łożyska m.in. polskiego " Optimal'a" ) :wink4:

I sorki za :ot:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko Robert :good:

A powiedz mi jaka pompa wody ( firma ) idzie na pierwszy montaż :mysli: jeśli wiesz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jaka pompa wody ( firma ) idzie na pierwszy montaż :mysli: jeśli wiesz :naughty:

Tego to nawet "najstarsi górale nie wiedzą" :gwizdanie: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruvilla[/b]. Hałasowała i ciekła.

Ruville wkłada do swoich opakowań części różnych firm ( np. łożyska m.in. polskiego " Optimal'a" )

Chyba musisz sklep zmienić,bo tyle łożysk co przerzuciłem ruvila optimala w środku jeszcze nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba musisz sklep zmienić,bo tyle łożysk co przerzuciłem ruvila optimala w środku jeszcze nie widziałem.

to widocznie jeszcze za mało ich "przerzuciłeś" :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PIXI,

Dawno nie zaglądałem na forum, ale widzę wielkie zmiany.

Upragnione 200 KM osiągnięte, więc wielkie gratulucje!

Auto pewnie idzie jak burza teraz a passaty 2.0TDI z CR to sobie mogą ;-)

Będę obserwował wątek, bo się fajna dyskusja wywiązała o elementach rozrządu, a że niedługo się u mnie szykuje wymiana to jak znalazł.

Jest moc, jest banan! :good:

Brawo :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danke szen JaroD :hi:

Jak byś coś tam potrzebował to pisz , lub zadzwoń :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...