Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] BRD,FMIC,DP (EGR i KAT aut )- by Rogal 200+


PIXI

Rekomendowane odpowiedzi

może ma załagodzony moment na jedynce:)

Na jedynce i dwójce ;)

W silnikach AWX/AVF nie ma takiej możliwości nie wiem jak w BRD może w nim da się tak zrobić.

Da się - ograniczyć dawkę względem prędkości km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ma załagodzony moment na jedynce:)

Na jedynce i dwójce ;)

W silnikach AWX/AVF nie ma takiej możliwości nie wiem jak w BRD może w nim da się tak zrobić.

Bajki to dla dzieci o 19:00, da się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co PIXI, teraz gtb2260 :)?

a laga u dołu nie będzie zbyt wielka jak na dejsla :whistling:

Lag będzie taki jak na BRD, góra za to nieporównywalna.

Generalnie ludzie nie decydują się na gtb2260 w B6 bo to za trudny temat u większości tunerów, ale u nas coraz więcej aut jeździ na tej turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam Pixeljusz rezałeś u Domianiksa dzis :naughty:

A Ty skąd wiesz , że byłem u Domina ??? :decayed: .

---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:15 ----------

To co PIXI, teraz gtb2260 :)?

... szczerze , korci mnie 1754vk +Al dla poprawienia góry :yes2: nie śmigałem autem z 2260 , ale góra BRD mi wystarcza :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam Pixeljusz rezałeś u Domianiksa dzis :naughty:

A Ty skąd wiesz , że byłem u Domina ??? :decayed: .

---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:15 ----------

To co PIXI, teraz gtb2260 :)?

... szczerze , korci mnie 1754vk +Al dla poprawienia góry :yes2: nie śmigałem autem z 2260 , ale góra BRD mi wystarcza :wink: .

Widzę, że ludzie nie wierzą we wstawanie gtb2260. Na dobrych AL spokojnie można uzyskać 1.8bar przy 2000obr (oczywiście tyle się nie robi bo to za dużo) i spokojnie 2.0bar na samej górze, co na AL wyda ok 220-230ps i 380-400Nm przy 4000obr. Powiedz mi teraz czy na pewno góra BRD Ci wystarcza? BRD to przeżytek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dejf ale mącisz Pixiemu w głowie :decayed:

GTB22 fajne turbo ale żeby weszło z ori puszką filtra powietrza-a to nie takie proste w b6

Piotrek zrobi na ori puszcze. Teraz sobie będzie robił, a gtb1756, na którym jeździł chyba z rok, sprzedał.

Też się kiedyś bałem, ale teraz temat jest tak rozpoznany, że jak modzić to IMO to tylko w ten sposób.

Kiedyś chyba jaro4444 pisał, że 200ps+ w R4 TDI to jak golenie ci*ki brzytwą, jeden niewłaściwy ruch i...

Może miał na myśli serię TDI zasilaną VP37, bo PDki znoszą o wieele więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a wiecie moze gdzie ktos ze slaska ogarnia gtb 1756 lub gtb 2260 zby przerobic do 1.9 i czy jest duza różnica finansowa w porownaniu do brd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a wiecie moze gdzie ktos ze slaska ogarnia gtb 1756 lub gtb 2260 zby przerobic do 1.9 i czy jest duza różnica finansowa w porownaniu do brd

CTR Tuning Zabrze. Trochę się cenią, ale robią ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam Pixeljusz rezałeś u Domianiksa dzis :naughty:

A Ty skąd wiesz , że byłem u Domina ??? :decayed: .

---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:15 ----------

To co PIXI, teraz gtb2260 :)?

... szczerze , korci mnie 1754vk +Al dla poprawienia góry :yes2: nie śmigałem autem z 2260 , ale góra BRD mi wystarcza :wink: .

Widzę, że ludzie nie wierzą we wstawanie gtb2260. Na dobrych AL spokojnie można uzyskać 1.8bar przy 2000obr (oczywiście tyle się nie robi bo to za dużo) i spokojnie 2.0bar na samej górze, co na AL wyda ok 220-230ps i 380-400Nm przy 4000obr. Powiedz mi teraz czy na pewno góra BRD Ci wystarcza? BRD to przeżytek.

Chyba masz racje .... ale żeby to przynajmniej potwierdzić co mówisz , musiał bym się przejechać b6 z GTB 2260 .

Podejrzewam , że do póki się nie przejadę to góra BRD mi styknie :wink:

Przeżytek powiadasz ( na pewno , ale montaż łatwy ) , to prawie jak ja :grin:

Powiem tak , dopóki wszystko pracuje jak należy - nie będę zmieniał ..... ale jak wiecie nic nie jest wieczne :naughty:

W razie co , zgłoszę się do Ciebie po poradę :thumbup1:

---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

Dejf ale mącisz Pixiemu w głowie :decayed:

:polew: i to jeszcze staremu pixiemu :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś chyba jaro4444 pisał, że 200ps+ w R4 TDI to jak golenie ci*ki brzytwą, jeden niewłaściwy ruch i...

Napisał,co wiedział,znawca wielki,który biedne max 188 koni w vp zrobił w czasach,kiedy świeżych 107j było,jak grzybów po deszczu.Obecnie robią notorycznie ponad 200 w takich vp i nawet przy kilku niewłaściwych ruchach nic im się nie dzieje.Trzeba tylko pilnować podstawowych wskazań,bo można sobie zafundować planowanie głowicy,nic więcej.Taki urok małych pojemności cieplnych głowic.

Fakt,że konstrukcyjnie są słabsze,jak te najmocniejsze pd'ki,ale nie popadajmy w paranoję.

Były czasy,że mając w vp 180 srali w gacie z obawy przed awarią silnika.Znam przypadek ahu,który mając 240 koni latami ganiał,a lekko nie miał i gdyby nie kasacja na słupie pewnie po dziś dzień by latał.

Faktem jest,że 24-ro godzinny le mans się nie nadają,ale swoje z racji prostoty i niezawodności w konstrukcji znoszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...