dobis1 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witam, szukałem szukałem i nie mogę znaleźć... A więc miałem do wymiany tulejki na pompie wtryskowej i poszła do naprawy dzisiaj zmontowałem do kupy wszystko i tak: po odpaleniu (odpowietrzeniu) zapalił ok i chodził dobrze. Skręcałem dalej graty i co jakiś czas odpalałem i zaczął tak nierówno chodzić jakby nie na wszystkie gary(myślałem że jeszcze może coś zapowietrzone i będzie ok. Złożyłem wszystko i nie jest ok. VAG nie pokazuje żadnego błędu a na wolnych obrotach telepie silnikiem jakby nie palił na wszystkie gary lub wtrysk by lał. Na początku faktycznie w 013 było ponad -3.00 ale falowałem obrotami i się wyrównało do ok +0.60. Auto przyśpiesza normalnie a po puszczeniu gazu telepie. Jeszcze taki szczegół że po dodawaniu stopniowo gazu od zera nie idzie równo tylko wskakuje na ok 1800 a dalej już równo. Przed demontażem pompy wszystko grało jak w zegarku. Czy ja coś spitoliłem czy pompiarz?? Niby była sprawdzana pompa po zmontowaniu. Jeszcze do niego nie dzwoniłem. Macie drodzy koledzy jakieś sugestie co mogę sprawdzić. Logów dynamicznych nie dam rady zrobić bo mam padniętą baterię w lapie. Ale jeśli bez tego się nie obędzie to coś wykombinuję. Pozdro.
avdikezop Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 sprawdz czy jak masz puszczony pedał gazu to wskazuje 0% i czy jak naciskasz powoli to nie rośnie skokowo? Nie pamiętak w w której grupie ale wszedzie to znajdziesz na listach danych
dobis1 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dzięki za szybką odpowiedź, myślałem też już o tym ale zaraz lece do roboty także sprawdzę dopiero jutro. Ale to by się spitoliło przez demontaż pompy??[br]Dopisany: 18 Grudzień 2010, 12:42_________________________________________________Koledzy czy możliwe że pompiarz przy rozbieraniu pompy do wymiany tulejek odkręcał nastawnik i go źle przykręcił i to może być przyczyna nierównej pracy??
lukaszlsw Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Może przy założeniu wszystkiego nie została ustawiona dawka. Jeśli będzie za duża to na wolnych nie będzie chodzić równo. Jeśli cała pompa była wyjęta należy na nowo ustawić kąt wtrysku i dawkę. Odpal Vag i w grupie 000 chyba 2 i 4 wartość jeśli dobrze pamiętam.Pozdrawiam
dobis1 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Kąt wtrysku ustawiłem i jest ok ale dawki nie ruszałem. Sprawdzę to. Dzięki
lukaszlsw Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dawka powinna być w przedziale 15-30 przynajmniej tak było w 1Z. Z czego mniejsza liczba=większa dawka. Mi poniżej 10 zaczynało telepać silnikiem. I reguluj z wyczuciem bo tam 1mm to duża różnica I nie koniecznie ustawiaj na tą najmniejszą. Osobiście miałem na granicy równej pracy (dość duża) a zwiększenia spalania nie zauważyłem, za to poprawia się reakcja na gaz
dobis1 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 ook, dzięki Ci bardzo, oczywiście dam znać po zabiegu.
vauxhall95 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dawka powinna być w przedziale 15-30 przynajmniej tak było w 1Z. Z czego mniejsza liczba=większa dawka. Mi poniżej 10 zaczynało telepać silnikiem. I reguluj z wyczuciem bo tam 1mm to duża różnica I nie koniecznie ustawiaj na tą najmniejszą. Osobiście miałem na granicy równej pracy (dość duża) a zwiększenia spalania nie zauważyłem, za to poprawia się reakcja na gaz Tak to sie ustawia w ubogiej diagnostyce w grupie 000,ty sprawdz 001 drugie okienko.Najlepiej zaloguj z 1min.
dobis1 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 Problem rozwiązany. Faktycznie była za duża dawka ustawiona, być może pompiarz odkręcał nastawnik. Ustawiłem tak jak powinno być i jest gitara. Dzięki wszystkim za pomoc
lukaszlsw Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Czyli jakiś słaby majster jak Ci w takim stanie auto oddał :gwizdanie: Ale dobrze że już wszystko gra
dobis1 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ja dawałem samą pompę wszystko sam rozbierałem i składałem. Nastawnik pompiarz poprostu przykręcił na oko bo nie mógł go wyregulować do auta (tak przynajmniej wnioskuję).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się