tomek25 Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam mam takie pytanko .Czy na rozgrzanym silniku dolny waz wychodzacy od chłodnicy ma byc goracy ? I czy w audi a4 sam odpowietrza sie układ chłodzenia?
Wojtek75 Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 cześć; jesli termostat sie odworzy to dolny waz bedzie gorący.ja przy wymianie pompy i płynu rozłaczyłem wąz na podszybiu,odpowietrzyłem i po sprawia.Grzeje aż miło! pozdro Wojtek
tomek25 Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Opublikowano 1 Listopada 2007 cześć; jesli termostat sie odworzy to dolny waz bedzie gorący.ja przy wymianie pompy i płynu rozłaczyłem wąz na podszybiu,odpowietrzyłem i po sprawia.Grzeje aż miło! pozdro Wojtek Na podszyciu ida 2 weze obojetnie ktory rozlaczasz? Jezeli zapowietrzony to czekasz az ujdzie powietrze i poleci plyn?
tomas1111 Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam mam takie pytanko .Czy na rozgrzanym silniku dolny waz wychodzacy od chłodnicy ma byc goracy ? I czy w audi a4 sam odpowietrza sie układ chłodzenia? tomek25 - napisz dokladnie jaki masz problem? Dopóki się termostat nie otworzy a zaczyna przy temp. 87C to ten wąż będzie zimny i silnik pracuje na małym układzie. Poczytaj o wymiane termostatu. Jest tam dużo o odpowietzreniu układu chłodzenia a dokłądnie jak się powinno to zrobić.
jocker01 Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Czesc, ja odpowietrzam poprzez nacisk (zngniecenie) obu rur, przy otwartym zbiorniczku wyrownaczym. po tym zabiegu wszystko jest ok! Pozdrawiam Jocker01
mrog Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Wąż wcale nie musi być gorący, temat przerabiałem z kolegą wiki.
tomek25 Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 Chodzi mi w czasie jazdy jaki ma byc ten waz dolny?U mnie ten waz jest zimny dopiero jak postoje troche i pogazuje dopiero robi sie cieply- termos w pelni sie otwiera czy to normalne???????A zwracam na to uwage poniewaz niedawno mialem plyn wymieniany.
mrog Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Kolega wiki miał ten sam dylemat przy wymianie termostatu i ustaliliśmy, sprawdzając na 2 samochodach, źe ten wąż robi się najwyżej ciepły.
Gość spedyt Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Na podszyciu ida 2 weze obojetnie ktory rozlaczasz? Jezeli zapowietrzony to czekasz az ujdzie powietrze i poleci plyn? Jeden z nich ma mały otworek do odpowietrzania. Tak jak pisze mrog, przerabiali ten temat dość poważnie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,7034.75.html Czy masz jakieś problemy z temperaturą?
tomek25 Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 No to spox. jest tak jak powinno . Z temp. raczej brak problemow stoi przed 90 jak zagrzany . Temat uwazam za zamkniety . Pozdro. dla wszystkich maniakow
Rekomendowane odpowiedzi