Darek V6 Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Witam wszystkich! Dziś zakonczyłem wymiane wszystkich wachaczy przednich i mając auto u góry chciałem wymienić od razu stukający mi przegób z prawej strony.Wiec odkreciłem tą śrube co jest przykręcona do pół ośki,zdjałem tarcze razem z zaciskiem i wyjałem przegób razem z pół ośką ze zwrotnicy,wszysko szło mi dobrze ale niemoge zdjąć przegóbu z półośki! Prosze dajcie mi wskazówki jak zdjąć go z półośki, czy jest tam moze jakieś zabezpieczenie?? Czy poprostu walić młotkiem az wyjdzie?? Prosze o porady Pozdrawiam posiadaczy
Motor Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Wkręć teraz tę długą srubę w przegub powinna wypchnąć go z półosi. Jak jest to nie możliwe to zsuń gumową osłone i zbij młotkiem z półosi.
darcun 007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Z tego co wiem to pregub zabezpieczony jest na wieloklinie pierścieniem segera,oczyść ze smaru to go znajdziesz,przyjemnej i wdajnej pracy
krzysiek23 Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 zabezpieczenie jest schowane w srodku ze nic niezobaczysz wiec jak kolega wczesniej pisal wkrec spowrotem srube trzym.przegub powinno go wypchac ja nigdy osobiscie jednak tego niedoswiadczylem ale na 100proc.zejdzie jak go zbijesz popros kogos niech przytrzyma ci polos i walnij mlotkiem ze strony skrzyni uwazaj tylko na gumowa oslone(chyba ze zakladasz nowa)najlepiej wal przez drewienko napewno zejdzie powodzenia
Darek V6 Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 zabezpieczenie jest schowane w srodku ze nic niezobaczysz wiec jak kolega wczesniej pisal wkrec spowrotem srube trzym.przegub powinno go wypchac ja nigdy osobiscie jednak tego niedoswiadczylem ale na 100proc.zejdzie jak go zbijesz popros kogos niech przytrzyma ci polos i walnij mlotkiem ze strony skrzyni uwazaj tylko na gumowa oslone(chyba ze zakladasz nowa)najlepiej wal przez drewienko napewno zejdzie powodzenia No właśnie psikałem tam odtłuszczaczem do środka i nic niewidzieałem,a do kompletu dali mi zapinke więc jej szukałem na starym przegubie.Osłone gumową mam nową bo stara była rozerwana.Jutro sprubuje wkręcić tą śrube i mam nadzieje ze wtedy zejdzie. Dzieki wszystkim za wskazówki,jutro bede walczyć dalej. Pzdr.
darcun 007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Pierścień segera musisz znaleść i go zdiąć on zabezpiecza przegub przed zsunięciem bez zdięcia pierścienia , waleniem młotkiem nic nieda,a tak poza z , młotkiem na :audi:Do zdjęcia pierscieniia potrzebne będą ci szczypce do takich pierścieni,ale napewno nie młotek.Poszukaj w sirodkowej części przegubu.Pozdrawiam
Darek V6 Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 Pierścień segera musisz znaleść i go zdiąć on zabezpiecza przegub przed zsunięciem bez zdięcia pierścienia , waleniem młotkiem nic nieda,a tak poza z , młotkiem na :audi:Do zdjęcia pierscieniia potrzebne będą ci szczypce do takich pierścieni,ale napewno nie młotek.Poszukaj w sirodkowej części przegubu.Pozdrawiam Tak jutro bede dzałał dalej,tylko dojście tam jest fajne...przez tą dziurke niewidać za duzo ale myśle ze dam rade.Zdam relacje jak skoncze.
Motor Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Pierścień segera musisz znaleść i go zdiąć on zabezpiecza przegub przed zsunięciem bez zdięcia pierścienia , waleniem młotkiem nic nieda,a tak poza z , młotkiem na :audi:Do zdjęcia pierscieniia potrzebne będą ci szczypce do takich pierścieni,ale napewno nie młotek.Poszukaj w sirodkowej części przegubu.Pozdrawiam Jesteś pewien ,że w audi A4 jest zeger w przegubie a nie pierścień samoblokujący na ółosi..??..który po poddaniu większą siła odpuszcza i umożliwia zsusnięcie przegubu z półosi. [br]Dopisany: 03 Listopad 2007, 13:05 _________________________________________________MŁOTEK jest to podstawowe narzędzie mechanika jeżeli potrafi je uzywać.... Służy jako wspomaganie siły rąk, mechanik nie PUDZIAN. JAK jest ZEGER to nie potrzeba młotka tylko specjalne kombinerki do pierścieni i przegub zejdzie przy użyciu siły rąk ale w audi /VW są pierścenie na półosiach i jeżeli sruba niezciągnie zblokowanego przegubu MŁOTEK jest najlepszym rozwiązaniem...nie do napieprzania....tylko do przekazania siły/momentu nacisku na punkt w starym przegubie by on naprężył pierścień co spowoduje ugięcie jego i umozliwy zsuniecie przegubu.
areckid Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Polecam lekture: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,2206.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6233.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,7738.0.html wraz z rysunkami z ksiazki "Sam naprawiam" oraz Etki. Wiele powie opcja "szukaj" :th:
Darek V6 Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 Więc dzisiaj udało mi sie zdjąć stary przegub i wymienić go na nowy :> Wszystko to dzieki waszym wskazówką,jest tam pierścien samoblokujący którego nietrzeba zdejmować.Tak jak mi pisaliście wkręciłem tą śrube i stary przegub zszedł.Wywaliłem porwaną gume,wszystko wyczyściłem,skreciłem do kupy i działa elegancko juz nic nie stuka przy skrecie Dzieki wam za pomoc. Pozdrawiam.
bratpit Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 wszystko wyczyściłem,skreciłem do kupy i działa elegancko juz nic nie stuka przy skrecie Dzieki wam za pomoc. Pozdrawiam. oczywiście niezapomniałeś dać smaru do przegubu
Darek V6 Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Opublikowano 7 Listopada 2007 Smar oczywiście dałem całą tube :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się