Piotrek Ateny 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Czy można wymienić termostat w 2.5 V6 TDI bez ściągania paska rozrządu czy to robi się przy wymianie pasków czy ktoś to wie jak można to zrobić i gdzie znajduje się termostat i jak go wyciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg a4 0 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Mnie też to interesuje ,też muszę wymienić ,a jeżeli potrzeba zdejmować paski to czy takie tanie blokady z allegro to dobre są .Jest 2 rodzaje jedne płaskie blachy a drugie ścięte http://moto.allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-audi-tdi-2-5-v6-3-3-v8-i1383195274.html#gallery http://moto.allegro.pl/s23-blokada-rozrzadu-vw-audi-skoda-2-5-tdi-v6-3-3-i1377529217.html prosimy o podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaboo 2 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Czy można wymienić termostat w 2.5 V6 TDI bez ściągania paska rozrządu czy to robi się przy wymianie pasków czy ktoś to wie jak można to zrobić i gdzie znajduje się termostat i jak go wyciągnąć tu jest dość dokładnie opisane http://tkaudi.org/forum/viewtopic.php?t=6292 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg a4 0 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Dzięki śliczne za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Ateny 0 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Dzięki za podpowiedzi .Mam do was jedno pytanko ile wam pokazuje temperaturę na klimatroniku na kanale 49 bo mi 75 do 85 Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektris 0 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ja wymieniałem termostat razem z całym rozrządem bo inaczej się nie da.Zz doświadczenia wiem, że termostat lepiej wymienić przy wymianie rozrządu nawet jak jest dobry bo to tyle samo pracy co wymiany całego rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Ateny 0 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Śiemanko ile ci wyszedł cały rozrząd z pompą termostatem wiskoze tak to się nazywa to przy wiatraku też trzeba wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 wiztoza Chyba ci o wiskozę chodzi tzn sprzęgło wiskotyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Ateny 0 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Tak dzięki jak to sprawdzić czy jest dobre nie trzeba wymieniać tego od razu przy rozrządzie Normalnie jak jest zimny silnik to to przytrzymasz ale jak złapie temeraturę to nie da się przytrzymać czyż nie tak tylko tak to można sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg a4 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Wlaśnie wymieniłem termostat bez rozbierania rozrządu -da się :)tylko jedno małe ale !!!potrzebna druga osoba do pomocy przy odchylaniu paska zębatego przy demontażu a także przy montażu .następna wskazówka to smarujemy brzeg termostatu masą uszczelniającą taką jak np.do uszczelek tak symbolicznie. Chodzi o to żeby nowy oring nam nie spadał tylko jak gdyby się przykleił do termostatu ,a wtedy wkładamy termostat i zakładamy pokrywkę wcześniej wyczyszczoną z starych brudów .temperaturka 90 pięknie trzyma .Koszt termostatu 57.50 na dzień dziśiejszy-wahler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Ateny 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Trzeba rozebrać cały przód co nie ???? ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg a4 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 No nie zupełnie kolego .zdejmujesz zderzak - wykręcasz wkręty przy kołach takie na torx -wyciagasz kratki przednie -odkręcasz 2 śruby na imbusa ( wkręcone od dołu w pozycji pionowej ),wyczepiasz ze ślizgów -nie bój się mocniej trzeba szarpnąć .zderzak ci schodzi elegancko -wyczepiasz wtyczki z mgielnych jak je masz .odkręcasz przodek tzn 2 śrubki torx lewa i prawa strona przy błotnikach to te które trzymają ten cały plastikowy przód ,po bokach masz dwie śubki 6stki na kluczyk 10-wykręcić . A jeszcze 4 śruby na torks przy odbojach-dalej podkładasz jakieś ze da klocki drewniane albo pustaka to jak kto woli i delikatnie odciągasz całość -to nic strasznego .Zostają jeszcze obudowy pasków -silnika- zabezpiecz się lepiej w jakiś magnesik na druciku bo jak będziesz odkręcał te pokrywkę termostaty to tam są 3 śrubki 6 na 10 kluczyk i lubią wpaść za alternator [br]Dopisany: 31 Grudzień 2010, 20:16_________________________________________________czas operacyjny ok 6 godzin i browarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Dzięki za podpowiedzi .Mam do was jedno pytanko ile wam pokazuje temperaturę na klimatroniku na kanale 49 bo mi 75 do 85 Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi Hej, od 88 do 94 stopnii jak jest w pełni zagrzany klekot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się