Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne objawy MOCY


neku

Rekomendowane odpowiedzi

więc niech się wypowie ktoś kto ma pojęcie o tym! bo możemy gdybać

ktoś kto ma pojęcie nie wróży z fusów tylko czyta z logów :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm, z moich logów wynika, ze przeładowywuje turbo, zapieczone kierownice, ale turbo było czyszczone, i do tego sprawdzałem jak chodzi sztanga i jest ok. Nie wiem jakiej siły trzeba użyc żeby ją podnieśc, ale daje rade ją podnieść 2 palcami, a przy pomocy 2 kluczy użytych jako dźwignia chodzi na całym zakresie. Auto jednak nie ma mocy :mysli:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 17:13_________________________________________________to moje logi http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177495.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawałem mojemu dzisiaj, i to nic nie dało, a sztanga chodzi dobrze, tzn dam rade siłą ją unieść palcami, jak ona powinna chodzić?? bo paluszkiem jej nie podniose

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc jeszcze jedna przyczyna a mianowicie zapchany filtr paliwa lub woda w filtrze.Mozna to sprawdzic i ja robilem tak,ze ganialem auto ok. godziny,az filtr paliwa ogrzewal sie od silnika i objawy ustepowaly.Jezeli problemy zaczely sie od zimy to moze to byc przyczyna.Wtedy trzeba tylko wymienic filtr.

Jezeli jezdzi sie tylko kilka km dziennie to filtr nie ogrzeje sie.

Do tego moze wystepowac szarpanie badz drgania.

Filtr mozna zasyfic jednym tankowaniem o wodzie nie wspomne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc jeszcze jedna przyczyna a mianowicie zapchany filtr paliwa lub woda w filtrze.Mozna to sprawdzic i ja robilem tak,ze ganialem auto ok. godziny,az filtr paliwa ogrzewal sie od silnika i objawy ustepowaly.Jezeli problemy zaczely sie od zimy to moze to byc przyczyna.Wtedy trzeba tylko wymienic filtr.

Jezeli jezdzi sie tylko kilka km dziennie to filtr nie ogrzeje sie.

Do tego moze wystepowac szarpanie badz drgania.

Filtr mozna zasyfic jednym tankowaniem o wodzie nie wspomne.

filtr to nie jest, bo wpada w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już rozwiązałem swój problem. rozruszałem sztange, moja chyba zacinała sie na zewnątrz, polałem dobrym płynem penetrującym i sztanga chodzi jakies 2,5 cm przedtem chodziła 1 cm. wymieniłem też weżyki na nowe i auto jest nie do porównania

ps. weżyki macie jednakowej grubosci wszytskie? czy te przy zaworkach macie grubsze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja zrobie to samo poruszam sztangą i posprawdzam wężyki[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 17:35_________________________________________________dzis rano jakby sie poprawiło nie zmulił po wygarnięciu po czym jak ruszyłem ostro spod świateł to na 3 biegu zmuliło go od 3,1do 3,4 tys obrotów i dalej była moc az do 4,1 i dalej nie chciał się wkręcić co może to być sztangę rozruszałem zostają mi tylko wężyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimową porą prawdopodobnie od wolnej jazdy zapiekają się kierownice w turbawce, która ma zmienną geometrią łopatek.

Co myślicie o tym środku?

EGR 3 Diesel Exhaust Gas Recirculation AEROSOL-Wynn?s

http://www.a6klub.pl/all-plyn-do-czyszczenia-turbo-vt22220.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli sztanga chodzi to kierownice na pewno tez. Sztanga powinna miec skok ok. 2-2.5 cm. Jak zapieka sie kierownice to nie bedzie chodzila sztanga lub bedzie chodzila na krotszym odcinku a wtedy kierownice nie zamykaja sie.

P.S.

W jaki sposob preparat http://wynns.pl/top/do%20ropy/233%20ERG3%20DIESEL.php czysci turbine skoro mam to zaaplikowac do czesci zimnej skoro nie ma polaczenia z czescia goraca.Przeciez czesci zimnej nawet nie trzeba czyscic.Dzisiaj czyscilem turbine i wiem,ze nie ma mozliwosci zeby preparat przedostal sie do kierowniczek. Jedyna mozliwosc to zaaplikowac do kolektora wydechowego zeby nam wyczyscilo czesc goraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaję że mam lekko przycięte kierownice bo ciągnie a póżniej nie i znowu ciągnie ale jakby były lekko brudne to powinno puścić po przegonieniu parokrotnym już nie wiem sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...