Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Silnik 1z + pompa AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów. Mam do Was sprawę, padła mi pompa wtryskowa w wigilię ;( po kilku telefonach znalazłem pompę od AFN 110ps. Auto zaciągnąłem do najbliższego mechanika w okolicy który mi ją założył i tutaj pojawił się kłopot bo od samego początku palił opornie. Dzisiaj sprawdziłem kąt wtrysku i wynosi on 255 czyli nie ustawili go ani na zegarze ani tak jak my tutaj robimy na VAG-u. Powiedzcie mi czy jak mam chipsa + wtryski z AFN i teraz tą pompę z 110ps to czy dać ten kąt tak jak się daje normalnie na 49-53 czy jakoś inaczej go ustawić?

Z góry dziękuję za pomoc :a4fan:

Opublikowano

Kat oczywiscie na okolo 50 ustaw,czy masz chipa czy nie masz to nie zalezne od tego.Ale klania sie druga sprawa czy dobrze rozrzad ustawiony.

Opublikowano

Mi się wydaje jeśli kąt wtrysku wynosi 255 to poza regulacją i jest przestawiony rozrząd tak jak napisał Patryk :)

Opublikowano

To mnie zastanawia że jak wcześniej ustawiałem kąt jeszcze na poprzedniej pompie to też miałem 255 ale wahał się on po między 0-255 a tutaj jest tylko 255 nic się nie waha. Sk.....le jeśli źle ustawili to ich pozabijam w tym warsztacie.

Opublikowano

Co za warsztat ze nie sprawdzil kąta wtrysku po załozeniu pompy.... zmien warsztat...

Opublikowano

Taki który był na trasie czynny w wigilię :confused4: brałem co było pod ręką. Auto padło jakieś 50km od domu. Twierdzili że rozrząd ustawiony jest poprawnie. Jutro się do nich przejadę (niech stracę) i dowiem wszystko.

Opublikowano

To może pompa ok a rozrząd przeskoczył ? Nie walnął ci klin na wale ? Skoro wcześnej Ci kąt latał między 0 a 255 to by wskazywało na koło zębate rozrządu na wale - to częsta przypadłość nie umiejętnie serwisowanych 1zetorów.

Opublikowano

Ten kąt 0-255 miałem po kupnie auta wtedy kupiłem Vag-a i ustawiłem na prawidłowy miałem coś w granicy 49-56 i tak było do chwili jak pompa powiedziała amen. Teraz po wymianie pompy mam ciągle 255 i tak jak pisałem nic nie lata tylko jest to stałe. Dzisiaj nie pracują, jutro do nich jadę.

Opublikowano

Ten kąt 0-255 miałem po kupnie auta wtedy kupiłem Vag-a i ustawiłem na prawidłowy miałem coś w granicy 49-56 i tak było do chwili jak pompa powiedziała amen. Teraz po wymianie pompy mam ciągle 255 i tak jak pisałem nic nie lata tylko jest to stałe. Dzisiaj nie pracują, jutro do nich jadę.

49-56 tak nie moze byc za duze wachania

Opublikowano

No u mnie tak pokazywał Vag na starej pompie. Nie wiem czy może czy nie ale jak ustawiłem kąt wtedy to były mniejsze wahania a później takie pokazywał.

Opublikowano

albo klin slaby albo male kolo od wala

Opublikowano

KOLO od walu,a klin to trzeba wszystko zrzucac,cala morde i rorzad

Opublikowano

Rozrząd mam do wymiany i to tak na lipiec/sierpień mi wypadnie z tym to wtedy mi mechanik na tego klina rzuci okiem. Zobaczę czy da się to ustawić jeśli jest tak rozjechany ten kąt teraz.

Opublikowano

Kolego a inne pytanie, komputer masz z AFN czy z 1Z ? może tam wszystko jest ustawione poprawnie a komputer sie gryzie z pompą ?

Opublikowano

Komputer mam z AHU tego 16bit i na nim śmigam od początku. [br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 06:05_________________________________________________Odwiedziłem ich dzisiaj i ustawiłem ten kąt. Teraz mam 49-52. Auto dałem na pole na noc a że mieszkam przy rzece to na rano będzie z -20C tak jak dzisiaj to się zobaczy jak będzie palił. Dodam że jak dawałem na tym kącie 255 na BS i grupę 000 to tak siepało autem że masakra a teraz chodzi jak powinien. Jutro zdam relację co i jak.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 18:55_________________________________________________Koledzy temat można zamknąć.

Temperatura dzisiaj o 6:00 rano -15C podgrzany raz i odpalił od strzała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...