Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Sprawdzenie licznika Vagiem


Djevent

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę o informację jak sprawdzić kontrolki i działanie wskazówek licznika i ich wychylenia vagiem. Czytałem ze można to zrobić, ale jak dokładnie to już nie znalazłem odpowiedzi. W jakie opcje wchodzimy i co dalej? Pozdrowienia i Najlepszego w nowym Roku, dla klubowiczów :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w ten sposób można dowiedzieć się, dlaczego wskazówka pokazuje np. 80km/h przy faktycznej prędkości 95? U mnie właśnie występuje taki problem - zegary przekłamują w dół, na klimatroniku (kanał 17) jak i na dowolnym GPS mam zupełnie inne, wyższe wartości :) przy czym klimatronik i GPS idą równo, tylko wskazówka zaniża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się tego nie dowiesz, zobaczysz tylko czy wskazówki poruszają się po całej swojej skali ( tak gdzieś czytałem). Jeżeli chodzi o wskazówki temperatury i paliwa po wychyleniu maxsymalnym powinny ustawić się pionowo w połowie pełnej wartości, czyli 90 stopniach jeżeli chodzi o temp. Nie jestem do końca pewien, chce właśnie to sprawdzić. Niech się wypowiedzą Ci którzy już testowali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazówki nie mają najmniejszego problemu z poruszaniem się po całej skali - temp. cieczy do 90 st., temp. oleju do 90-100, prędkość do 200, obroty do 4,5 tys. (wyżej nie kręciłem). Poziom paliwa - bezproblemowy. Napięcie ładowania: 14V (trochę niskie).

Problem jest tylko i wyłącznie z prędkościomierzem, ale co najciekawsze - licznik przebiegu działa doskonale (pokrywa się z dowolnym GPSem oraz słupkami na drodze, testowane wielokrotnie, również na trasach o dł. 500 km i więcej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazówki nie mają najmniejszego problemu z poruszaniem się po całej skali - temp. cieczy do 90 st., temp. oleju do 90-100, prędkość do 200, obroty do 4,5 tys. (wyżej nie kręciłem). Poziom paliwa - bezproblemowy. Napięcie ładowania: 14V (trochę niskie).

Problem jest tylko i wyłącznie z prędkościomierzem, ale co najciekawsze - licznik przebiegu działa doskonale (pokrywa się z dowolnym GPSem oraz słupkami na drodze, testowane wielokrotnie, również na trasach o dł. 500 km i więcej).

Zostaje tylko przełożenie wskazówki.

A jak masz test to wskazówka licznika staje na środku :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem test vagiem i wskazówki po przejściu przez całą skalę ustawiły się w pionie. Tylko wskazówka paliwa na 3/4 wartości :kwasny:

mateoos zobacz jak u Ciebie wyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy w taki sam sposób jestem w stanie sprawdzić kontrolki i wskazówki Vag-iem K_CAN Commander 1.4? Pytam, gdyż nie chciałbym czego spaprać "bawiąc" się tym badziewiem, ale na razie tylko taki mam dostępny :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...