robospaw1234 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 koledzy mam pytanie posiadam a4 2.0 tdi 2005r bkd 200km 440nm a turbina jest hybrydowa z tego co się orientuje i ciekawy jestem czy można byłoby dorzucić jeszcze troszkę kucy i nm tak żeby silnik wytrzymywał co wy na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal102 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Jeżeli masz 200KM i 440 NM to nie szukaj więcej wrażeń z tego silnika.. to i tak bardzo przyzwoity wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 koledzy mam pytanie posiadam a4 2.0 tdi 2005r bkd 200km 440nm a turbina jest hybrydowa z tego co się orientuje i ciekawy jestem czy można byłoby dorzucić jeszcze troszkę kucy i nm tak żeby silnik wytrzymywał co wy na to. pokaz jakis wykres,co to za turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 szkoda kasy , lepiej sprzedac i kupic 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Czyzbys kupil auto od Piero? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robospaw1234 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 cześć Bieniek nie wiem czy Piero to Piotr z gdańska ale jeśli to on to tak ale to już kilka miesięcy temu a co o tym myślisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 To jest wykres tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robospaw1234 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 dzięki za wykres ale niestety ja to się na tym nie znam,czyżbyś to ty przerabiał ten samochodzik jesli tak to napisz czy można mu jeszcze dołożyć co nie co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Auto bylo kolegi. Turbo i program od Roberta z Tune-up. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 popraw temat bo ani nie ma 200koni (choc nie duzo mu brakuje ) ale do 440nm to juz mu wiecej brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robospaw1234 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 sory ale ja wcześniej nie miałem tego wydruku a teraz to sam widzę że poprzedni właściciel troszke sie pochwalił a ja tego nie sprawdzałem ale nic się nie stało.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 To powinno Cię zainteresować kolego. SWAP silnika chyba był robiony w Rumi, reszta w Gdańsku (Tune-Up) 1 wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=73643.0;highlight=piero 2 wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=122422.0;highlight=piero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Jeśli chcesz więcej mocy to tylko big turbo. Tutaj masz wykres mojego byłego B7 2,0tdi BKD na big turbo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Z momentem to bym nie szalał nadmiernie. Tu masz przykład małego turba + seryjny wydech: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robospaw1234 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Patrox 240 km i 464nm to jest to i pewnie nieźle wymiata ale muszę poszukać dobrej firmy która to zrobi w stolicy bo mam blisko tylko ciekawy jestem czy silnik będzie dawał sobie radę, wiem najlepiej byłoby kupić 3.0 tdi ale na razie mam inne wydatki, a tak ap ropo 3.0 tdi to ile ona ma [nm] w standardzie dzięki za porady pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak 3 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Patrox 240 km i 464nm to jest to i pewnie nieźle wymiata ale muszę poszukać dobrej firmy która to zrobi w stolicy bo mam blisko tylko ciekawy jestem czy silnik będzie dawał sobie radę, wiem najlepiej byłoby kupić 3.0 tdi ale na razie mam inne wydatki, a tak ap ropo 3.0 tdi to ile ona ma [nm] w standardzie dzięki za porady pozdrawiam Myślę, że nie ma co kręcić tego silnika na więcej, będziesz walczył z trakcją. Obawiam się że sprzęgło też długo nie pożyje, lepiej zmienić na 3.0tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 jeśli szukałbym czegoś grubo ponad 200 kuca szukałbym 3.0 a wtedy to i 3 z przodu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub555 0 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Zależy co szukasz,wrażen i w miarę małe spalanie to tylko 1.9 lub 2.0 w tdi a jesli nie ma znaczenia dla CIebie to brać 3.0tdi q tą wersję jak dobrze pamietam 234km jakoś tak i wtedy jeszcze mody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się