Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Zapalanie-lepiej w ujemnych temperaturach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanie, autko jak jest na minusie to mi oddziwo dobrze pali , a jak jest na plusie to tez pali ale tak jakby nie odrazu łapało (powiem ze wymieniane miałem 4 pompowtrtski) no i się dziwie ze jak na minusie to lepiej mi pali. co to może być

Opublikowano

Dołączam się do pytania, zauważyłem w wielu TDI'kach ten objaw, w moim AVF też na zimnym silniku pali od strzała, natomiast na gorącym tak jakby każdy cylinder po kolei startował,u mnie nie ma tragedii i jeszcze odpala praktycznie od dotknięcia tylko tak jakby po kolei cylindry odpalały, ale inne trzeba już dłużej kręcić, czego to może być przyczyna ?

Opublikowano

hmm jeden mechanik mi powiedział że jakoś jest tak że na pompowtryskach tak jest zależy jak im odbije :) ale sam nie wiem, mówił żeby się tym nie przejmować :)

Opublikowano

hmm jeden mechanik mi powiedział że jakoś jest tak że na pompowtryskach tak jest zależy jak im odbije :) ale sam nie wiem, mówił żeby się tym nie przejmować :)

czyli blokuje sie PD? :cool1

Tu troche info: http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf

Wracając do trudnosci w zapalaniu jakies logi by sie przydały.

Trudnosci w zapalaniu:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58829

http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t=8633&start=0&sid=9335bd9519e9251d19c2b8ce7169c10c

http://www.a6klub.pl/avf-19-131km-falujace-obroty-i-nie-pali-gdy-cieply-vt23554.htm

Opublikowano

u mnie tez zauwazylem to zjawisko. mysle ze w ujemnych temperaturach automatycznie jakos zwieksza sie dawka startowa paliwa, lub cos w tym rodzaju, bo inaczej nie potrafie tego wyjasnic :rolleyes:

Opublikowano

U mnie podobnie, jak temperatura powietrza około +10 słabo odpala, czasem na dwa razy, wystarczy , że temperatura spadnie do + 8 i w dół odpala na "dotyk". To bardzo ciekawe. Kąt wtrysku ustawiony. Auto stoi w garażu podana temperatura powietrza to ta wyświetlana na desce rozdzielczej auta.

proszę o opinie ......

Opublikowano

W moim przypadku nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny. Znaczenie ma tylko jaka jest temperatura na zewnątrz. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest 2 stopnie (lub mniej) auto pali na "strzała" Jeżeli temp. na zewnątrz jest powyżej +2 stopni musze co najmniej 2-3s. kręcić zanim zapali :wallbash:

Opublikowano

Jeśli chodzi o odpalanie na zimnym i ciepłym silniku to objaw, że dłużej odpala na ciepłym jest dla tych motorów zupełnie normalny. Na zimno jest bogatsza mieszanka paliwa i pali na dotyk, na ciepłym silniku mieszanka jest standardowa i wtedy odpala po chwili.

Jeśli różnica występuje w zależności od temperatury otoczenia, a nie silnika, to nie wiem :wink4: Wątpię, aby znaczenie miał zarówno czujnik temperatury silnika jak również temperatury otoczenia... raczej wątpliwe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...