CinekZip Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Panowie mam pytanie, autko jak jest na minusie to mi oddziwo dobrze pali , a jak jest na plusie to tez pali ale tak jakby nie odrazu łapało (powiem ze wymieniane miałem 4 pompowtrtski) no i się dziwie ze jak na minusie to lepiej mi pali. co to może być
mirop22 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Dołączam sie do pytania u mnie jest podobnie ??
MiruK Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Dołączam się do pytania, zauważyłem w wielu TDI'kach ten objaw, w moim AVF też na zimnym silniku pali od strzała, natomiast na gorącym tak jakby każdy cylinder po kolei startował,u mnie nie ma tragedii i jeszcze odpala praktycznie od dotknięcia tylko tak jakby po kolei cylindry odpalały, ale inne trzeba już dłużej kręcić, czego to może być przyczyna ?
CinekZip Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 hmm jeden mechanik mi powiedział że jakoś jest tak że na pompowtryskach tak jest zależy jak im odbije ale sam nie wiem, mówił żeby się tym nie przejmować
midqard Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 hmm jeden mechanik mi powiedział że jakoś jest tak że na pompowtryskach tak jest zależy jak im odbije ale sam nie wiem, mówił żeby się tym nie przejmować czyli blokuje sie PD? :cool1 Tu troche info: http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf Wracając do trudnosci w zapalaniu jakies logi by sie przydały. Trudnosci w zapalaniu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58829 http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t=8633&start=0&sid=9335bd9519e9251d19c2b8ce7169c10c http://www.a6klub.pl/avf-19-131km-falujace-obroty-i-nie-pali-gdy-cieply-vt23554.htm
CinekZip Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 hmm tylko czy jest sens szukać powodów.. jak komputer żadnych błędów nie pokazuje.
marjon Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 u mnie tez zauwazylem to zjawisko. mysle ze w ujemnych temperaturach automatycznie jakos zwieksza sie dawka startowa paliwa, lub cos w tym rodzaju, bo inaczej nie potrafie tego wyjasnic
cuklus Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 U mnie podobnie, jak temperatura powietrza około +10 słabo odpala, czasem na dwa razy, wystarczy , że temperatura spadnie do + 8 i w dół odpala na "dotyk". To bardzo ciekawe. Kąt wtrysku ustawiony. Auto stoi w garażu podana temperatura powietrza to ta wyświetlana na desce rozdzielczej auta. proszę o opinie ......
mirop22 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 W moim przypadku nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny. Znaczenie ma tylko jaka jest temperatura na zewnątrz. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest 2 stopnie (lub mniej) auto pali na "strzała" Jeżeli temp. na zewnątrz jest powyżej +2 stopni musze co najmniej 2-3s. kręcić zanim zapali
Piero Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jeśli chodzi o odpalanie na zimnym i ciepłym silniku to objaw, że dłużej odpala na ciepłym jest dla tych motorów zupełnie normalny. Na zimno jest bogatsza mieszanka paliwa i pali na dotyk, na ciepłym silniku mieszanka jest standardowa i wtedy odpala po chwili. Jeśli różnica występuje w zależności od temperatury otoczenia, a nie silnika, to nie wiem Wątpię, aby znaczenie miał zarówno czujnik temperatury silnika jak również temperatury otoczenia... raczej wątpliwe.
amsterdam77 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam . Miałem ten sam problem. Pomogło zdjęcie na 5 sekund klemy z akumulatora .Od trzech tygodni auto zapala na dotyk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się