Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę logów. Błąd 00575, zawór N75. Bloki 003 i 011


mobopx

Rekomendowane odpowiedzi

No fakt było lekko z górki, ale pierwszy log był po równi.

Tymczasem zdemontowałem rurę - przemik strzał w 10ke

IMG_7873-1342812277.jpg

Myślicie że uda się to nareperować? Bo w sobotę raczej ciężko będzie dostać takie coś gdziekolwiek a auto potrzebne na weekend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem ten króciec na nowy, zrobiłem logi i ciśnienie wzrosło ale wciąż za mało, natomiast z grupie 003 coś się zmieniło

hykv.jpg

Przyznaje bez bicia zapomniałem że logi powinny być "na ciepło" jutro poprawię :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne by to było...

1,5 roku temu kupiłem nówkę to aż tak krótką żywotność by miało? Jutro rozgrzeje machinę i pologuję się trochę bo dzisiaj było na kompletnie zimnym silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to porob tak pare razy jeszcze,moze w komplecie z n75 kupisz nowe turbo:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: dopiero po chwili wyczaiłem aluzję, tak tak wiem na zimnym max 3k rpm

jutro będą nowe logi na ciepłym a tak BTW po czym widzisz ze n75 siada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś nieszczelność w dolocie a teraz może szwankować N75 bo może mieć uwaloną sprężynke. Potrzebne są nowe logi 011a najlepiej grupy 010 - będzie widać na ile wdepnąłeś pedał gazu, ile mierzy przepływka i ile ciśnie turbo - grupa 010 jest najlepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź na odłączonym przewodzie podciśnieniowym z EGR....powiedz czy będzie różnica

oczywiście przewód zatkaj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi 003; 010; 011 odłączony i zaślepiony czarny wężyk od EGR

yngf.jpg

Od razu zapytam czy zaślepienie tego wężyka to jest w jakiś sposób tożsame z zaślepieniem EGR? Czytałem na forum ale co jeden to ma inny sposób na zrobienie tego ;P

hatk.jpg

EDIT:

Logi z podmienionym N75

covx.jpg

Pompuje dobrze, teraz pytanie

1. Co z EGR czy zaślepić co? Bo zamówiłem już "blaszki".

2. Co z kolumną "D"? Bo wcześniej było identycznie jak w "C" a teraz niekoniecznie chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...