Vinox Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam, mam pewne problemy z elektryką falują mi niekiedy obroty np jak jest ogrzewanie szyby. Co do sondy lambdy wszystko ok błąd jest dlatego bo na gazie jeżdżę to się pojawia, jak na PB to nie ma. Co do Innych błędów można je skasować i powracają nieraz po 10 min a nieraz na 2 dzień. Proszę o odp: -Co to za za regulator niskich obrotów i przepustnicy? Adaptacja? czy czujnik zwalony? -Czujnik Halla G40 - Błąd się pojawia gdy samochód ma "zamula" dodaje gazu a on nic ale to nie wszystko bo kiedyś kilka dni był zawsze strzał a teraz nie zawsze ;p oraz Ustawienie wałka rozrządu (kiedyś wymieniali mi napinacz łańcuszka rozrządu) niestety po tej naprawie ten błąd się też pojawia wraz z błędem G40 halla. <-- źle rozrząd ustawiony? czy czujnik zwalony? samochód stał w "dobrym" warsztacie i sprawdzili jest ustawione OK!! Tu fotka z błędami http://img339.imageshack.us/img339/1835/fotkat.jpg Jeszcze raz powtórzę błędy da się skasować i pojawiają się po chwili 10-30 min albo na 2 dzień. Problem w instalacji ? jakaś kostka czy coś ?
martinno Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Co do sondy lambdy wszystko ok błąd jest dlatego bo na gazie jeżdżę to się pojawia, jak na PB to nie ma. Co ma sonda z gazem wspólnego?Ja też jeżdze i wielu innych użytkowników a zapewne błędu nie mają. Warto się przyjrzeć dokładnie jak poskładany jest rozrząd,a co do przepustnicy to czyszczenie i adaptacja,a jeśli to nie pomoże to wymiana,słyszałem że można by jeszcze do płytki się dobrać i po przeczyszczać styki na potencjometrze i po doginać styki w ostateczności.Również mam te błędy jeśli chodzi o przepustnice,jutro sprawdzę czy powracają,jeśli tak to demontaż i rozbiórka w mak całej przepustnicy,i jeśli to nie pomoże to nówkę sztukę zakupić trza,bo używka to na krótką metę.
Vinox Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 up, kolego z tą sondą nie ma problemów na PB, kiedyś na forum wyczytałem że od gazu bo jest inna mieszanka i coś tam jeszcze ale wymieniałem sondę i błąd co teraz był od początku, czyli co adaptacja przepustnicy ? a rozrząd to co mechanik stwierdził że jest ok poskładany może coś w czujniku się powaliło, no ale gdyby był zwalony to błędy by się nie dało skasować nie wiem, nie wiem ;p
Luka3s Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Najpierw PORZĄDNE, ale to BARDZO porządne czyszczenie PRZEPUSTNICY, a następnie jej prawidłowa ADAPTACJA (jak to zrobić jest na forum), myślę że to może być sporą przyczyną falowania obrotów, tak jak zresztą w wiekszej ilości przypadków. Myślę że to pomoże.
redhotek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Najpierw PORZĄDNE, ale to BARDZO porządne czyszczenie PRZEPUSTNICY, a następnie jej prawidłowa ADAPTACJA (jak to zrobić jest na forum), myślę że to może być sporą przyczyną falowania obrotów, tak jak zresztą w wiekszej ilości przypadków. Myślę że to pomoże. zgadzam sie. u mnie bylo to samo (chyba kazdy przez to przechodzil z tymi silnikami) koszt roboty minimalny, moze pomoc a juz na bank nie zaszkodzi.
Vinox Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 wydaje mi się że zaadaptowałem przepustnice i jest strzał spr w wolnej chwili czy błędy powracają a co do rozrządu jakie plany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się