Pikuś Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 rafaello ma racje. Lepiej co 60 bo byly przypadki pekania paska. Co 90 to mozna jak sie wymieni wszystkie kola ale kto to robi.
lukaszr Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 rafaello ma racje. Lepiej co 60 bo byly przypadki pekania paska. Co 90 to mozna jak sie wymieni wszystkie kola ale kto to robi. Tak wiem. Zawsze też byłem za tym żeby wymieniać co 60 tyś, ale też nie można przesadzać. Górna granica to jest 80-90 tyś jeżeli, powtórzę raz jeszcze: użyte części były dobrej jakości
iwona Opublikowano 30 Listopada 2007 Opublikowano 30 Listopada 2007 a ja mam 1,9 TDI i w zeszłym roku mialam wymieniony pasek oczywiscie dobrej firmy,po przejechaniu 20 tys.pasek poprostu tak sie starł ze zostało go moze 5 mm i sie zerwał,nikt by nie przypuszczał ze to sie moze wydarzyć,nagle samochód skoczył jak zabka i poczułam jakby sie cos zerwało no i stało sie ,trzeba go było scholować do warsztatu,teraz czekam na opinie mechanika co sie tam wydarzyło i jaki moze byc koszt naprawy,poprzedni mechanik poprostu wypioł sie i powiedział ze on tyle pasków wymienił ze w wymianie nie mogło być błedu ,pozdrawiam wszystkich klubowiczów
habor Opublikowano 30 Listopada 2007 Opublikowano 30 Listopada 2007 kolego z tym zerwanym paskiem, to nie jest wina mechanika, poprostu masz luz na pompie wtryskowej, normalna sprawa w TDI, koszt regeneracji pompy to jakies 350zł, no ale teraz to masz troszke wiekszy kłopot. Mam tylko nadzieje że ci tylko zawory pogieło... przykro mi. ;( ja miałem to samo ale w pore zauważyłem, teraz zagladam od czasu do czasu do rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się