kristofer741 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jestem nowicjuszem i potrzebuje porady w sprawie szarpania silnika podczas gwałtownego przyspieszania samochodem. Wciskajac delikatnie gaz nie odczuwam szarpania tylko jak wciskam gaz do dechy. Jeszcze jedno - Kiedy wciskam gaz do dechy na biegu jałowym silnik nie chodzi równomiernie tylko przerywa, czy to ma tak być, czy jest to związane z odcięciem silnika z powodu dużego obciążenia?
wrclaguna Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 podepnij VAGA i sprawdz pompki ktoras moze niedomaga
kristofer741 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 dzięki. a czy paliwo może być przyczyną? Czy wlać środek do czyszczenia wtrysków?
dziadek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 dzięki. a czy paliwo może być przyczyną? Czy wlać środek do czyszczenia wtrysków? pewnie że może być, miałem tak raz jak na stacji jeszcze nie mieli zimowego paliwa i zalałem to co mieli a na drugi dzień siarczysty mróz przyszedł...zmiana paliwka i wymiana filtra paliwa pomogła. U ciebie bym zaczął właśnie od filtra...
kristofer741 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 zaczne od srodka do wtryskow i zmiany filtra paliwa.jak pomoze to napisze[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 10:38_________________________________________________zalalem srodek czyszczacy shell i jakby bylo troszke lepiej. mam polowe zbiornika paliwa. chcialbym jego wyjezdzic i zalac jakies dobre paliwo np.verve. powiedzcie mi czy jezeli po zalaniu nowego zbiornika bedzie poprawa to musze zmieniac filtr paliwa?jezeli chodzi o zmiane to zalac jego paliwem,czy samoistnie sie odpowietrzy?prosze o porade
ArkadiuS Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 zaczne od srodka do wtryskow i zmiany filtra paliwa.jak pomoze to napisze[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 10:38_________________________________________________zalalem srodek czyszczacy shell i jakby bylo troszke lepiej. mam polowe zbiornika paliwa. chcialbym jego wyjezdzic i zalac jakies dobre paliwo np.verve. powiedzcie mi czy jezeli po zalaniu nowego zbiornika bedzie poprawa to musze zmieniac filtr paliwa?jezeli chodzi o zmiane to zalac jego paliwem,czy samoistnie sie odpowietrzy?prosze o porade A kiedy wymieniałeś filtr? jeśli będziesz wymieniał to zalej nowy filtr paliwem ze starego filtra.
knipex Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Co do paliwa to tankuj na orlenie zwykly on a verva i tak nic nie da. Zlewac paliwo ze starego filtra do nowego to raczej tak jakbys zrobil pranie a pozniej w tej wodzie myl zeby. Przyczyny szarpania moga byc rozne. Wciskanie pedalu gazu w podloge na jalowym biegu nie jest wskazane bo moga obrocic sie panewki na wale.Natomiast wciskanie pedalu w podloge zaraz po zmianie biegu w celu lepszego przyspieszenia powoduje przeladowanie turbiny.Jak bedziesz tak robil to bedzie scierac lopatki wirnika w czesci goracej turbiny. Przy przyspieszaniu szarpac moga przeguby wewnetrzne albo zacinajace sie kierowniczki turbiny.Bynajmniej u mnie to bylo przyczyna szarpania. Wymienilem przeguby wewnetrzne i przestalo szarpac przy przyspieszaniu ale nadal szarpalo na pierwszym biegu gdy dodawalem gazu i puszczalem.Po wyczyszczeniu turbiny i zaworka N75 jak reka odjal. Do paliwa dolewaj miksolu.
kristofer741 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 filtr zmienialem latem.jezeli chodzi o wciskanie pedalu podczas jazdy to robie to sporadycznie podczas wypszedzania i teraz gdy odczulem poszarpywanie . muslalem,ze troszke mu myszy wygonie po tych sniegach .na biegu jalowym zrobilem przegazowke gdy silnik byl rozgrzany i zrobilem to 2 razy. A gdzie jest usadowiony zaworek N75?
knipex Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zawor N75 to nr 9 http://img230.imageshack.us/img230/8823/1zn75jm5.jpg Zmien filtr paliwa.Przed zalozeniem nowego zalej go czystym paliwem bo na razie to takie gdybanie.U siebie tez dochodzilem do wszystkiego zaczynajac od najprostszych rzeczy a skonczylem na czyszczeniu turbiny.Turbiny nie wyczyscisz przegazowaniem na jalowym biegu. Gdy jedziesz i dodajesz mocno gazu to luknij w lusterko czy pojawia sie czarny dym.Jezeli sie pojawia to jeszcze mozna czyscic turbine bez wyciagania.Musisz utrzymac 2500 obrotow przez ok. 20 min oczywiscie podczas jazdy.
kristofer741 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 mam dobra wiadomosc moja furmanka przestala jak narazie szarpac.wlalem do polowy zbiornika srodek przeczyszczajacy,pojezdzlem dwa dni i dzisiaj z rana lekko jego bralo ,a potem przeszlo i ladnie teraz ciagnie.mam madziej ze to paliwo.co o tym sadzicie?
Slawko 08 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Silniki na pompkach są niestety bardzo wrazliwe na paliwo i nalezy o tym pamietac tankujac wylacznie na sprawdzonych stacjach.Np w Kielcach na Schellu V Power Diesel aktualnie po 5,22 pln,ale tankuje tam od lat czterech i jest oki.Nigdy nie dolewalem zadnych specyfikow do paliwa.
kristofer741 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zalalem zbiornik na shell v power dissel i zmienilem na nowy filtr paliwa. musze powiedziec, ze na tym paliwku ma lepszego kopa.Bardzo sie ciesze ,ze to nie bylo nic powaznego.A na tym starym filtrze przejechalem tylko ok.7 tys.musialo byc kiepskie paliwo,lub dostal wody prawdopodobnie.Pozdrawiam 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się