maciek2,5V6 Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Panowie zastanawiam sie co robić. Zagineła mi końcówka do odkrecenia srub zabezpieczajacych. Nie wiem czy da rade gdzies w sklepie po katalogu dobrac czy jechac do jakiegos magika co je wykreci na siłe (choc wolałbym tego uniknąc). Mam oryginalne alu audi ,znaczy sie od mlodosci są . trzeba zmieniac gumki
grafi Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Hmm masz pecha. A śrubki masz pod deklem i są na wierzchu czy schowane głęboko, bo jak są na wierzchu to jedz do warsztatu tam goście przyspawają końcówkę na zwykły klucz i po kłopocie. Jeżeli są schowane w otworkach to już większy problem słyszałem ze na poksilinę sklejają taką końcówkę i próbują odkręcać. Pokombinuj z każdej sytuacji jest jakieś wyjście. Pozdro.
maciek2,5V6 Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 No wlaśnie są schowane, nie mierzyłem ale napewno z 2-3cm ! wiec problemik....
Gość gugas Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 A zabezpieczenie masz ori czy jakiejś konkretnej firmy ?? Jeśli ori to podjedź do najbliższego serwisu Audi mają zazwyczaj po kilkanaście wzorów na warsztacie. Jeśli nie oryginalne szukaj na dobrej prywatnej wulkanizacji powinni Ci pomóc.
schiller Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 również miałem taka sytuacje kiedyś i rozwiązałem to bardzo radykalnie. wiertło trochę mniejsze od śruby i heja... powolutku i ostrożnie...
Gość rob Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Keżor, miał problem z odkręceniem śruby zabezpieczającej, napisz do niego jak sobie poradził
Gość gugas Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 również miałem taka sytuacje kiedyś i rozwiązałem to bardzo radykalnie. wiertło trochę mniejsze od śruby i heja... powolutku i ostrożnie... Dlatego napisałem o dobrej wulkanizacji Bo już mieliśmy klientów, którym ten zabieg nie wyszedł :> A jak podjedzie gdzieś to podejrzewam, że maks 50zł wezmą.
schiller Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 jak nie wyjdzie to gwintownik i można spróbować naprawić co się sp... popsuło
maciek2,5V6 Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Opublikowano 10 Listopada 2007 Zabezpieczenia mam raczej ori, na 90%. Jak nie da rady dobrac to magikow wezwe . Schiller jak konkretnie to zrobiłeś?
schiller Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 dobierasz wiertło ciut większe niż polowa średnicy śruby. np jak masz śrubę 14 to wiertło bierzesz 8-9 i ostrożnie na wolnych obrotach przewiercasz środek śruby. możesz tez najpierw wziąć mniejsze jakaś 3 i później ta 9 poprawić. tak będzie bezpieczniej. a później kombinerki i delikatnie próbujesz wyłuskać resztki. najlepiej ja "zgnieść" żeby zapadła się do środka. jak już wyciągniesz to trochę WD40 na nowa śrubę i parę razy wkręć i wykręć.
grafi Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 Byłem w warsztacie zapytać jak sobie radzą z takimi problemami. wiec na początek to rozwiercają śrubę zabezpieczającą a potem Gwintują lewym gwintem i wtedy wkręcając śrubunek z lewym gwintem i dokręcając go odkręcasz śrubę zabezpieczającą. Ostatnia deska ratunku spawacz poradzi sobie z tym, wezmie śrubę z mniejszą średnicą od tej zabezpieczającej i przyspawa a potem się odkręca.
maciek2,5V6 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Opublikowano 11 Listopada 2007 Dzieki Panowie za podpowiedzi, bardzo sie przydadza, poinstrouje fachowca, mam nadzieje ze nie bedzie problemu
Gość krzychuzzz Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Może coś takiego? http://www.eumor.com/d22698_Nasadka%20uniwersalna%208%20%2021mm.html można naspawać śrubę i odkrecic. (koniecznie przy spawaniu odłączyć aku) można wywiercic dziurę i nagwintowac "lewym" gwintem można nabić młotkiem odpowiedniego rozmiaru nasadke i odkręcic można przecinakiem i młotkiem zrobić zagłębienie dla szerokiego śrubokręta. tyle przyszło mi do głowy
elkrecik Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Tu masz dokladne instrukcje jak to zrobic : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=49387
Gully Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 mialem identyczna sytuacje, sruby schowane jakies 3 cm. Spawanie nic nie dalo. Sruba za kazdym razem sie odrywala. Fachowiec poradzil sobie mniej wiecej tak: Wzial klucz nasadkowy i zaspawal nieco wewnatrz klucza. Nastepnie wbil klucz na srube i powoli odkrecil. Nieraz sie nie udawalo i probowal jeszcze raz. Ale gdy odkrecil pierwsza, reszta poszla juz bez problemu. Wprawil sie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się