Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


czester

Rekomendowane odpowiedzi

na rurze z kolektora ssacego do IC ,mogl skonczyc swoj zywot i beda takie objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to wiem gdzie :) a czy to nie jest czasem czujnik ciśnienia doładowania ? Da się go jakoś zdiagnozować czy tylko podmianka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak map sensor-czujnik cisnienia doladowania,podmien najlepiej,a koszt nowego jakis tam przerazajacy nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok :good: Już nam się skończyły pomysły co może być przyczyną, a zapomnieliśmy o tym czujniku. Jak znajdziemy pacjenta do przeszczepu, to dam znać czy to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób osobno logi dynamiczne 003 i 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki

wyczyść kolektor ssący i IC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo masz za bardzo skróconą sztangę albo turbo jest źle złożone, ja obstawiam złe złożenie, pisałeś że byłą wymiana turbo, jeżeli to był jakiś tam zakład to reklamuj to bo albo trafiłeś na partaczy albo oszustów którzy zrobili to specjalnie żeby turbo padło ci po 20tys km

możesz dla pewności skrócić sztangę o 10obr i zrobić jeszcze raz loga bez wężyki 011, to nas upewni czy źle złożone turbo czy sztanga za bardzo skrócona, przed logiem zaznacz sobie ustawienie sztangi żeby potem wrócić do pierwotek pozycji, w 011 złapałaś tryb awaryjny stąd szedł powoli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi robi się od 1500obr do 4200obr i tak masz robić, może dla ciebie to żadna różnica ale przy analizie logów ogromna

ładna fotka, rozjaśniła mi wystarczająco dużo.., daj znać jak podmienisz sensor :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmiana czujnika cisnienia doladowania i n75 nic nie dała,dzisiaj okazalo sie ze gruszka jest zle ustawiona. Panowie ustawili gruszke i teraz auto rozpedza sie do 145 km/h na 4 biegu i do 170 na 5 biegu po czym wchodzi w tryb awaryjny, na 3 logi idealne. Jutro kolejne podejscie i wymiana gruszki moze to w koncu rozwiaze problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło o to, że na 3-ce nie łapał notlaufa, a na 4 i 5 już tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo masz za bardzo skróconą sztangę albo turbo jest źle złożone, ja obstawiam złe złożenie, pisałeś że byłą wymiana turbo, jeżeli to był jakiś tam zakład to reklamuj to bo albo trafiłeś na partaczy albo oszustów którzy zrobili to specjalnie żeby turbo padło ci po 20tys km

powiem ci ze jesteś pierwsza osobą która mi się wydała mało miła, a tekst "Pozwolę sobie wkleić zdjęcie, może to coś rozjaśni" całkiem mnie zniechęcił..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszelkie wycieczki osobiste spowodują ze posle ten wątek na zieloną trawke.

Dziekuje za uwage.

Co do tematu.

Na tym "nowym zestawie" regulacja cisnienia doladowania lezy na obie lapatki. Juz lepiej bylo na starej sprezarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP

TIME ? ?

STAMP /min mbar mbar

0 2310 1948 1978

0 2415 1948 1958

0 2499 1948 1948

1 2583 1948 1948

1 2667 1907 1938

2 2772 1897 1948

2 2856 1887 1948

3 2940 1866 1948

3 3024 1856 1927

4 3129 1836 1907

4 3192 1815 1876

4 3276 1795 1846

5 3360 1836 1846

5 3423 1825 1866

6 3486 1713 1846

6 3549 1672 1734

7 3612 1662 1693

7 3654 1621 1683

8 3717 1611 1652

8 3759 1611 1652

9 3822 1601 1652

9 3864 1601 1642

10 3906 1591 1632

10 3969 1581 1632

11 4011 1774 1632

11 4053 1754 1734

11 4116 1693 1754

12 4158 1672 1713

12 4200 1652 1683

13 4242 1540 1662

13 4263 1387 1519

14 4263 1366 1397

14 4284 1377 1346

14 4284 1377 1346

[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 15:27_________________________________________________Witam, czy logi sa poprawne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

log do niczego, przeczytaj cały temat bo pisałem jak masz robić logi, dodatkowo do powiem że pedał gazu masz wcisnąć mocno do dechy, nie zaszkodzi jak wciśniesz z całej siły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...