Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Przewody hamulcowe w oplocie


kileeer

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki klucz do przewodów w AWX?

13 i 15 jak dobrze sprawdzam wg nowych przewodów ATE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no takim byłoby wygodnie odkręcić a jak nie takim to zostaje tylko płaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

młody mogłeś powiedziec, zapakowałbym ci ten klucz do tej 61kg paczki :polew: :polew: :polew:

kupiłes juz te przewody ?

masz foto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa przewody już dawno przyszły, a dzisiaj wylądowały na przodzie auta :)

110219_095321.jpg

A fota samochodu (oczywiście jak to w tym kraju bywa, zaczął padać deszcz...)

110226_180516.jpg

110226_180526.jpg

Before:

110226_121251.jpg

After:

110226_180539.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qurwa moglismy poczekac na 345mm zestaw :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

pod tą felą jest jeszcze sporo miejsca

mocno sie umęczyłeś z tą blachą ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niee, potem już jak mi ojciec pomógł to bez problemu weszło :P A na zestaw 345 nie mam kasy :D Daj spokój kur.. już nic nigdy z Polski żadnym kurierem nie wysyłam, buraki takie, że masakra, wolę poczekać aż ktoś ode mnie będzie jechał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestaw na 345mm byłby jakies 250-300zł droższy

a co nie tak z tym kurierem ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My dziś z boberkiem przejechaliśmy się w drugą stronę :disgust:

Wczoraj przyszła paczka i dziś zaczęliśmy montować większe hamulce w jego A6 i wyszła pupa..

Po założeniu nowych tarcz 321mm okazało się że zaciski są z najmocniejszej A6 C6 3.0TDI (240KM), czyli 347mm.

Po podmienieniu jarzm z drugiego kompletu 320mm wszystko spasiło, ale felga 16" wchodziła na styk.. trzeba było zdjąć ciężarki wyważenia.

Chce się ktoś wymienić samymi jarzmami?

Jarzma 347 za 321? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestaw na 345mm byłby jakies 250-300zł droższy

a co nie tak z tym kurierem ????

Dzwonili do mnie, że 10 euro dopłacić za paletę a dzisiaj kurier przyjechał bez palety i jeszcze sobie doliczył 10 euro nie wiem skąd... Mówię k**wa no co jest, miało być 110 euro a ty mi mówisz, że 120 i jeszcze mi nie przywiozłeś palety za którą zapłaciłem...

- A ja nie wiem bo eee. aaaa, no ja tylko kierowca jestem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My dziś z boberkiem przejechaliśmy się w drugą stronę :disgust:

Wczoraj przyszła paczka i dziś zaczęliśmy montować większe hamulce w jego A6 i wyszła pupa..

Po założeniu nowych tarcz 321mm okazało się że zaciski są z najmocniejszej A6 C6 3.0TDI (240KM), czyli 347mm.

Po podmienieniu jarzm z drugiego kompletu 320mm wszystko spasiło, ale felga 16" wchodziła na styk.. trzeba było zdjąć ciężarki wyważenia.

Chce się ktoś wymienić samymi jarzmami?

Jarzma 347 za 321? :naughty:

Robert, nie ma z tym zadnego problemu

dajesz komuś te jarzma na frezarkę i "przesuwają" otwór o 1-1.25mm

wchodzi wszystko na 345mm tarcze

zadne "rydzyko", przerabiałem w ten sposób juz kilka kompletów jak nie było zestawów od S4-ki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert, nie ma z tym zadnego problemu

dajesz komuś te jarzma na frezarkę i "przesuwają" otwór o 1-1.25mm

wchodzi wszystko na 345mm tarcze

zadne "rydzyko", przerabiałem w ten sposób juz kilka kompletów jak nie było zestawów od S4-ki

Sam nie wiem, gwint jest tylko w jarzmie, przez piastę otwory idą na przelot bez gwintu.

Trochę obawiam się że przesuwając otwór i gwintując go osłabię mocowanie śruby.

Tak czy inaczej pomyślimy nad jakimś mixem :wink4:

Jutro boberek będzie dzwonił do gościa i może po prostu wymienimy jarzma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie osłabiasz, nie ma strachu

tam sa tak mocne śruby ze nawet nie ma co sie zastanawiac

szkoda ze w tej chwili nie mam żadnych wolnych jarzma na 320mm

jutro poszukam to sie odezwe jak nic nie załatwicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie osłabiasz, nie ma strachu

tam sa tak mocne śruby ze nawet nie ma co sie zastanawiac

szkoda ze w tej chwili nie mam żadnych wolnych jarzma na 320mm

jutro poszukam to sie odezwe jak nic nie załatwicie

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa przewody już dawno przyszły, a dzisiaj wylądowały na przodzie auta :)

110219_095321.jpg

A fota samochodu (oczywiście jak to w tym kraju bywa, zaczął padać deszcz...)

110226_180516.jpg

110226_180526.jpg

Before:

110226_121251.jpg

After:

110226_180539.jpg

tylne przewody pasowały Ci idealnie do tylnych zacisków? bo jak tak patrze to te są jakieś okrągłe a ja przy tych 288 mam jakieś prostokątne płaskie. hmm :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylu jeszcze nie zrobilem

yhy. bardzo mnie to ciekawi. a masz gdzies pod ręką zacisk z 288 aby przymierzyć te przewody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te przewody pasuja do tylnych zacisków 288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te przewody pasuja do tylnych zacisków 288mm

yhy. no to luz. problem z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...