miron78 Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Witam! - pytanko jak w temacie, wiem że pytanko może i banalne ale ciekawi mnie to a nie mogę znaleść jasnej odpowiedzi.Dokładnie chodzi mi o B6 Avant 1.8TQ (seria 190) manual- jak wyglądają realne osiągi w serii i po programie ( w przybliżeniu ).Jeżeli mało kto spotkał się z tą wersja silnikową to proszę o podanie danych tego samego autka z silnikiem 1.8TQ lecz seria 150 ( w tym wypadku mogę chyba liczyć na większą ilość odpowiedzi ).Część druga pytania : Jakim wersją silnikowym w budzie B6 będę musiał zjechać z lewego pasa mając u siebie program ( nie mówiąc oczywiście o S4 ) - dzięki.
Yelo Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 0 - 100 8,7s - seria Ustępujesz tylko 3,0 i 2,5TDi 180KM
poziek Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 2,5tdi 180KM będzie oglądał twój zgrabny tyłeczek.
miron78 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Opublikowano 11 Listopada 2007 a jak wygląda porównanie mojego silniczka z programem kontra 3.0 ?
lukaszr Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Teoretycznie przy dobrym programie powinieneś dać radę 3,0 Ale tylko teoretycznie Aniusiu, tylko teoretycznie
Flyer Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 W serii 2.5 jest szybsze, bo w zaleznosci od zrodel ma 8,3-8,6 do 100. Po sofcie zapewne objedziesz 2.5, czy 3.0 - to raczej watpie. Tak, czy siak - takie porownania nie maja sensu, bo kazde auto jest inne, kierownik tez. Sam jestem cholernie ciekaw, jakby wygladalo 3.0 vs 2.5 po sofcie, czyli jakies 215/430. Ale to (jesli sie w ogole uda), po rozrzadzie
Flyer Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 No dobra, ale 3.0 ma niby do setuchny 6.7 (jesli konie z wiekiem nie uciekly), wiec nie wiem, czy po samym sofcie 1.8T poprawi czas o ponad 2s
Gość Murzyn Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 trzeba sie scigac, a nie teoretyzowac... i tak 1.9TDI zjada wszystko co do 1.8TQ 0-100, to g-techem u rexa pod minimalna gorke wychodzilo 6,4-6,5 z tego co pamietam
miron78 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Opublikowano 12 Listopada 2007 dzięki wszystkim WIELKIE - ja tam do ścigantów nie należę ale pytam bo chciałem wiedzieć komu zjechać na prawy pas a komu nie hehe a nie ukrywam że mało danych znalazłem na temat BEX.Bryniu jak mi dodadzą 20 kucy to zawsze to będzie 210 więc martwił się nie będę choć oczywiste dla mnie że na takie przyrosty jak u Was to niema co liczyć i to wiedziałem od razu.Tak czy siak w pierwszej kolejności zrobie program ( oczywiście wykresik pierwsi będziecie widzieć ) a później będziemy porównywać
miron78 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Opublikowano 12 Listopada 2007 Miron to czekam na wykers Może znowu będziemy razem wracać ze zlotu, to teraz będziesz miał okazję mnie nie nie.......kobiety mają pierwszeństwo..........wtedy też Cię puściłem :> [br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 09:14 _________________________________________________accccchhhhhh gdbyby B6 miała wagę B5 to była by przeboskim autkiem
Flyer Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 miron, jaka wage masz w papierach?
miron78 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Opublikowano 12 Listopada 2007 co źródło to inaczej podają a w dowodzie mam B5 ( bo jeszcze jest w moim posiadaniu )1300 a B6 1605[br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 09:45 _________________________________________________czyli z takimi furami jak A6 3.0tdi i BMW 5 3.0tdi ( oczywiście oni w serii ) mimo cięższej wagi to też chyba raczej będę miał w dupsko co ? Ale co do wagi to poinformuje Was dokładnie do chcę pojechać w najbliższym czasie na wagę i będę wiedział dokładnie. kurcze co ja kupiłem ? wszyscy mnie robią [br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 09:47 _________________________________________________Brynia a tak przy okazji jakie masz oponki u siebie ( bo wiem że miałaś bieżnik jodełke jak się nie myle ) ?
pre_pl Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 tak się chwalą w Oettingerze : http://www.oettinger.de/navi_e.php?sel_sparte=8&is_motor=yes&sess_produkt_id=&produkt_id=
miron78 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Opublikowano 12 Listopada 2007 Brynia a tak przy okazji jakie masz oponki u siebie ( bo wiem że miałaś bieżnik jodełke jak się nie myle ) ? Letnie Goodyear Eagle F1 a na zimę chyba Goodyear UG Prerormance, albo UG 7+ - własnie się zastanawiam aaaaa tak też myślałem..........to letnie mamy te same ( u mnie 235/45/17 )
rayder24 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 w serii 190koni i 240Nm. Po programie 225km i 295Nm.:-)
wrclaguna Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w serii 190koni i 240Nm. Po programie 225km i 295Nm.:-) Wklei wykres w odpowiednim DZIALE Bo cos za duzo tych konikow masz
grzes1150 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 w serii 190koni i 240Nm. Po programie 225km i 295Nm.:-) Wklei wykres w odpowiednim DZIALE Bo cos za duzo tych konikow masz Tuner przyświrował z ciśnieniem atmosferycznym i wyszło konkretne stado
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się