dzik81 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam!Moje audi słabo grzeje!Wymieniłem termostat,oraz pompe wody wraz z paskiem, nagrzewnica nie zapchana. Postepowałem jak piszecie na forum, tzn.klimatronic- o błędów, odpowietrzałem nagrzewnicę(przy zapalonym silniku z dziurki nie leci płyn.Dopiero jak wyłacze silnik to z dziurki sika-czy tak by powinno?),dalej chłodnicę i NIC- wciąż słabo grzeje. Dolny wąż chłodnicy cały czas zimny(czy tak powinno byc?), temperatura 90stopni. Niektórzy piszą, że ten motor sam się odpowietrzy..hmm..ciekawe kiedy? jeszcze jedno pytanie:czy wężykiem powrotnym na wolnych obrotach do zbiorniczka ma leciec płyn bo u mnie nie leci. Pomocy bo zamarznę
piotrpz87 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Dopiero jak wyłacze silnik to z dziurki sika-czy tak by powinno Tak powinno być Dolny wąż chłodnicy cały czas zimny(czy tak powinno byc?), Też prawidłowo jeszcze jedno pytanie:czy wężykiem powrotnym na wolnych obrotach do zbiorniczka ma leciec płyn bo u mnie nie leci. Powinien lecieć. Najpierw sprawdź czy masz gorące obydwa węże idące do nagrzewnicy. Następna sprawa klapka może nie domykać się do końca i zimne powietrze miesza się z ciepłym - u mnie tak było - ale żeby to sprawdzić należy zdjąć całą deske roździelczą. I dobrze by było przepłukać nagrzewnice - odłączyć węże idące do niej i podłączyć jakiś wąż ogrodowy. Dodam jeszcze ,że u mnie było to samo i męczyłem się z tym dość długo - płukałem nagrzewnice 4 razy też kupiłem nową pome i termostat wahlera aż wkońcu wymieniłem nagrzewnice i teraz jest
dzik81 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Nagrzewnice też płukałem wężem ogrodowym- żadnego syfu nie było, oba węże do nagrzewnicy gorące.Czy tą klapkę można sprawdzic na wyświetlaczu klimatronika? Jeszcze jedno- martwi mnie że nie leci płyn powrotem do zbiornika przecież nowa pompa jest i pasek?
piotrpz87 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Na klimatronicu nie sprawdzisz - może on pokazywać 0 błędów - ja sprawdzałem nawet silniczek od klapy i wszystko grało - dopiero po zdjęciu deski wyszło wszystko na jaw - ale pomimo uszczelnienia dalej nie przynosiło to skutku i postanowiłem wymienić nagrzewnice - nie musiałem spuszczać freonu bo można to zrobić bez tego zabiegu - i wcale to nie trudne. Jesli nie leci płyn powrotem to sprawdź czy ma ciśnienie - ja dodatkowo kupiłem nowy zbiorniczek i korek - to też ma znaczenie (tak mi powiedział mechanik) - dlatego ,że węże od nagrzewnicy są wyżej od poziomu płynu w zbiorniczku.
dzik81 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam! Jak sprawdzic czy jest ciśnienie? Mam nową pompę i pasek wiec ciśnienie musi byc! Nowy zbiorniczek...hmm koszt niewielki-fakt, ale czy pomoże?- tym sposobem pół auta powymieniam bez gwarancji poprawy......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się