Kaczy Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 Panowie Prośba aby ktoś kto zna sie na tych cyferkach powiedział mi coś na temat sondy LAMBDA. Logi robiłem w grupie 7, 8 i 9, na wolnych obrotach, rozgrzanym silniku i na LPG. (od razu przepraszam za ta formę wklejenia logów, ale bardziej czytelnie nie potrafię ) Pozdr Group A:,'007 Lambda Voltage Duty Cycle (no units) STAM %, V % 1.09 -0.8 0.685 16.8 0.96 2.75 0.8 0.235 17.2 0.96 4.46 -0.8 0.710 16.8 0.96 6.13 -3.1 0.595 16.8 0.96 7.76 0.0 0.210 18.0 0.95 9.48 1.6 0.695 18.8 0.96 11.18 -1.6 0.600 18.8 0.96 12.84 0.0 0.725 19.1 0.96 14.47 -1.6 0.235 19.1 0.96 16.20 1.6 0.505 19.5 0.96 17.88 0.8 0.215 19.5 0.96 19.55 0.8 0.725 19.9 0.96 21.21 1.6 0.230 19.9 0.97 22.93 3.1 0.755 21.1 0.98 24.62 0.0 0.695 20.7 0.98 26.27 1.6 0.460 21.1 0.98 28.03 -2.3 0.580 21.1 0.98 29.60 0.8 0.215 21.5 0.98 31.18 0.8 0.715 21.9 0.98 32.84 0.0 0.200 21.9 0.98 34.58 1.6 0.610 22.7 0.99 36.20 -1.6 0.630 22.7 0.99 37.80 0.0 0.200 23.0 0.99 39.54 1.6 0.735 23.8 1.00 41.27 1.6 0.200 23.8 1.00 42.90 3.1 0.695 24.6 1.01 44.58 3.1 0.255 24.6 1.02 46.30 -0.8 0.690 24.6 1.02 47.93 -3.1 0.540 24.6 1.02 49.61 0.0 0.215 25.4 1.02 Group B:,'008 Time Lambd Lambda STAMP ms % % - 0.00 2.64 -13.3 21.1 TankVent ON 1.63 2.46 -13.3 21.1 TankVent ON 3.34 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 4.98 2.46 -13.3 21.1 TankVent ON 6.68 2.46 -13.3 21.1 TankVent ON 8.31 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 10.07 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 11.73 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 13.36 2.46 -13.3 21.1 TankVent ON 15.05 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 16.76 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 18.45 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 20.07 2.46 -13.3 21.1 TankVent ON 21.81 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 23.51 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 25.21 2.46 -13.3 21.1 TankVent ON 26.83 2.46 -13.3 21.1 TankVent ON 28.53 2.46 -13.3 21.1, TankVent ON 30.14 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 31.75 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 33.45 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 35.13 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 36.74 2.46 -13.3 21.1 TankVent ON 38.36 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 40.12 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 41.81 2.64 -13.3 21.1 TankVent ON 43.48 2.64 -13.3 21.1 TankVent ON 45.15 2.64 -13.3 21.1 TankVent ON 46.83 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON 48.50 2.55 -13.3 21.1 TankVent ON Group C:,'009 RPM Lambda Voltage Lambda STAMP min % V % 0.56 870, 0.0 0.730 -13.3 2.21 860, -0.8 0.225 -13.3 3.91 860, 0.8 0.725 -13.3 5.54 860, -2.3 0.695 -13.3 7.22 860, -0.8 0.205 -13.3 8.90 860, 2.3 0.255 -13.3 10.63 870, 0.0 0.710 -13.3 12.29 870, 0.8 0.245 -13.3 13.92 860, -1.6 0.665 -13.3 15.65 870, 0.8 0.245 -13.3 17.31 860, -0.8 0.555 -13.3 19.00 860, 1.6 0.625 -13.3 20.61 860, 0.8 0.210 -13.3 22.39 860, 3.9 0.260 -13.3 24.05 870, 0.8 0.700 -13.3 25.72 860, 0.8 0.220 -13.3 27.43 870, -1.6 0.720 -13.3 29.08 850, 0.0 0.200 -13,3 30.69 860, 1.6 0.610 -13.3 32.28 860, -1.6 0.675 -13.3 34.03 860, 1.6 0.265 -13.3 35.66 850, 0.0 0.670 -13.3 37.27 860, -0.8 0.240 -13.3 38.94 860, 2.3 0.245 -13.3 40.68 860, 0.0 0.355 -13.3 42.35 860, 3.1 0.235 -13.3 44.03 870, 2.3 0.425 -13.3 45.77 860, 0.8 0.730 -13.3 47.38 860, -2.3 0.700 -13.3 49.07 860, -0.8 0.200 -13.3 [br]Dopisany: 11 Listopad 2007, 15:22 _________________________________________________Wiem że tego typu tematów jest wiele i forma w jakiej przedstawiłem logi jest nie najlepsza. Trochę sam poszukałem i znalazłem link do pliku z parametrami jakie powinny być (zakresy). I więc: w grupie 8: - kolumna 3 powinna być w zakresie od -12 do +12% a jest -13,3% - kolumna 4 powinna być w zakresie od -12 do +12% a jest 21,1% w grupie 9: - kolumna 4 powinna być w zakresie od +0,1 do +0,3 i od +0,7 do +1 V a jest w niektórych miejscach poza zakresem Pytanie jest czy to wszystko może być oznaką padniętej sondy i czy przyczyną jest co innego?? Pozdr
mateogda Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 Wszystko zależy od tego jaką masz instalację: - jeżeli II gen. to możesz logi wyrzucić do kosza ze względu na emulację sondy - jeżeli IV gen. to proponuję porządnie ją wyregulować, ale przynajmniej widać, że sonda działa.
Kaczy Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Opublikowano 14 Listopada 2007 Wszystko zależy od tego jaką masz instalację:- jeżeli II gen. to możesz logi wyrzucić do kosza ze względu na emulację sondy - jeżeli IV gen. to proponuję porządnie ją wyregulować, ale przynajmniej widać, że sonda działa. LPG sekwencja stag 300. Czy logi lepiej robić na Pb czy LPG??? Bo jak robiłem na Pb to w grupie 8 pojawił sie taki znaczek - zakreślony na czerwono poniżej. Co to jest??? Sunday 11 November 2007 10:33:31 8D0 907 557 S 1.8L R4/5V MOTR HS D03 Group A: '008 Time Lambda Lambda TIME STAMP ms % % 5.61 2.89 -15.6 21.1 TankVent ON 6.18 2.89 -15.6 21.1 O2 Adapt.
mateogda Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Czy logi lepiej robić na Pb czy LPG??? Zależy na jakie pytanie chcesz uzyskać odpowieć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się