paweu1 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Witam, proszę o analizę, wszystkie logi Właściciel twierdzi, że auto osłabło, po wymianie rozrządu i regeneracji turbiny. dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32430.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32425.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32426.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32427.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32424.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32428.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32429.html MS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32432.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32433.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32437.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32434.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32435.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32436.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32431.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32439.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32440.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32438.html
spanky Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Witam, czy można powiedzieć coś na podstawie tych logów. Właściciel twierdzi, że auto osłabło, po wymianie rozrządu i regeneracji turbiny. Przepraszam, że tylko 4 logi, jak będe miał auto postaram się wrzucić pozostałe, dodam, że kąt synchronizacji w grupie 4 waha się między 0.0 a 0.5 http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32093.html http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32094.html http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32095.html http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32096.html patrzac na numer sterownika i wartosci to sa to logi silnika 1.9 TDI ATD 101 PS z Golfa IV takze musicie wyjasnic ta rozbieznosc bo nie jest to napewno Bora AJM 115 PS ...
paweu1 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2011 patrzac na numer sterownika i wartosci to sa to logi silnika 1.9 TDI ATD 101 PS z Golfa IV takze musicie wyjasnic ta rozbieznosc bo nie jest to napewno Bora AJM 115 PS ... Uwierzyłem właścicielowi na słowo, nawet nie patrzyłem na oznaczenie. Zmieniłem tytuł wątku Wracając do meritum, czy jest z nim coś nie tak?
przemik Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 W tych logach co zamiesciles - nic specjalnie zlego nie widac. Jest lekkie niedoładowanie. Nalezałoby rozwazyc wybicie KATa.
paweu1 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 Jest lekkie niedoładowanie Też mi się wydaje, że turbo późno wstaje, Czym jest spowodowane, złą regulacją na sztandze, czy źle wykonaną regeneracją?
przemik Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Nic nie kombinuj ze sztangą. Napisałem co trzeba rozwazyc.
paweu1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 W pierwszym poście są już wszystkie logi. Proszę o analizę
ciahciah Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 opcje są dwie, albo źle ustawiona sztanga gruszki po wymianie turbo albo przytkany katalizator, według mnie masz źle sztangę ustawioną, jak widzisz zdania są podzielone, wybór należy do ciebie
paweu1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 Auto nie należy do mnie. Dzisiaj się dowiedziałem, że nie ma kata, czyli w grę wchodzi regulacja na sztandze. Znalazłem niegdysiejszą wypowiedź kolegi ciahciah'a dotyczącą podobnego przypadku patrząc na loga 011 dynamicznego widać że sztanga jest źle wyregulowana, należy skrócić sztangę tak żeby przy 3500obr było w ostatniej kolumnie 65% Rozumiem, że mam zrobić to samo czyli skrócić sztangę? Dzięki za zainteresowanie
przemik Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ja bym nic nie ruszał. Auto ma pełną moc. Grzebanie przy standze moze sie skonczyc tym ze juz w ogole nie dojdziesz z regulacją cisnienia doładowania.
paweu1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ja bym nic nie ruszał.Auto ma pełną moc. Grzebanie przy standze moze sie skonczyc tym ze juz w ogole nie dojdziesz z regulacją cisnienia doładowania. No właśnie i tu jest problem, właściciel twierdzi, że przed regeneracją turbiny, silnik dużo lepiej ciągnął, a teraz kupa. Rzeczywiście turbo troche późno wstaje, ale czy odchyłka rzędu 0,1-0,2 bara od wartości zadanej, ma aż tak duży wpływ na moc?
ciahciah Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 ten samochód nie ciągnie od dołu, przecież to widać, niech kolega skróci sztangę o 3 obroty i zrobi loga 011, nie wiem jaką tam masz turbinę(bo może w tym silniku obecny wynik jest standardowy) ale ja przyjmuje ze przy 1700obr każda turbina musi pompować min 1700mbar, jak jest mniej jest według mnie źle, jak coś będzie źle wrócić z ustawieniem sztangi do pozycji pierwotnej chyba nie jest czymś trudnym.. po skróceniu przy jakich kol wiek obrotach nie może przekraczać ~80% wysterowanie sztangi, ja w swoim AFN mam przy 3500obr 70% i turbo przy 1700obr osiaga 1950mbar no ale AFN ma bardzo fajny dół :>
paweu1 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 ten samochód nie ciągnie od dołu, przecież to widać, niech kolega skróci sztangę o 3 obroty i zrobi loga 011, nie wiem jaką tam masz turbinę(bo może w tym silniku obecny wynik jest standardowy) ale ja przyjmuje ze przy 1700obr każda turbina musi pompować min 1700mbar, jak jest mniej jest według mnie źle, jak coś będzie źle wrócić z ustawieniem sztangi do pozycji pierwotnej chyba nie jest czymś trudnym..po skróceniu przy jakich kol wiek obrotach nie może przekraczać ~80% wysterowanie sztangi, ja w swoim AFN mam przy 3500obr 70% i turbo przy 1700obr osiaga 1950mbar no ale AFN ma bardzo fajny dół I tak zrobie, tylko może to chwile potrwać. Jak skręce sztangę to wrzuce log 11 Dzięki ciahciah
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 dosyc pozno sie ta sprezarka budzi,mozesz pokrecic na probe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się