Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Bora 1.9 TDI ATD proszę o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

czy można powiedzieć coś na podstawie tych logów.

Właściciel twierdzi, że auto osłabło, po wymianie rozrządu i regeneracji turbiny.

Przepraszam, że tylko 4 logi, jak będe miał auto postaram się wrzucić pozostałe, dodam, że kąt synchronizacji w grupie 4 waha się między 0.0 a 0.5

http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32093.html

http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32094.html

http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32095.html

http://vaglog.rtnet.pl/paweu_x_32096.html

patrzac na numer sterownika i wartosci to sa to logi silnika 1.9 TDI ATD 101 PS z Golfa IV takze musicie wyjasnic ta rozbieznosc bo nie jest to napewno Bora AJM 115 PS ...

Opublikowano
patrzac na numer sterownika i wartosci to sa to logi silnika 1.9 TDI ATD 101 PS z Golfa IV takze musicie wyjasnic ta rozbieznosc bo nie jest to napewno Bora AJM 115 PS ...

Uwierzyłem właścicielowi na słowo, nawet nie patrzyłem na oznaczenie.

Zmieniłem tytuł wątku

Wracając do meritum, czy jest z nim coś nie tak?

Opublikowano

W tych logach co zamiesciles - nic specjalnie zlego nie widac. Jest lekkie niedoładowanie. Nalezałoby rozwazyc wybicie KATa.

Opublikowano
Jest lekkie niedoładowanie

Też mi się wydaje, że turbo późno wstaje,

Czym jest spowodowane, złą regulacją na sztandze, czy źle wykonaną regeneracją?

Opublikowano

Nic nie kombinuj ze sztangą. Napisałem co trzeba rozwazyc.

Opublikowano

W pierwszym poście są już wszystkie logi.

Proszę o analizę

Opublikowano

opcje są dwie, albo źle ustawiona sztanga gruszki po wymianie turbo albo przytkany katalizator, według mnie masz źle sztangę ustawioną, jak widzisz zdania są podzielone, wybór należy do ciebie :)

Opublikowano

Auto nie należy do mnie.

Dzisiaj się dowiedziałem, że nie ma kata, czyli w grę wchodzi regulacja na sztandze.

Znalazłem niegdysiejszą wypowiedź kolegi ciahciah'a dotyczącą podobnego przypadku

patrząc na loga 011 dynamicznego widać że sztanga jest źle wyregulowana, należy skrócić sztangę tak żeby przy 3500obr było w ostatniej kolumnie 65%

Rozumiem, że mam zrobić to samo czyli skrócić sztangę?

Dzięki za zainteresowanie

Opublikowano

Ja bym nic nie ruszał.

Auto ma pełną moc.

Grzebanie przy standze moze sie skonczyc tym ze juz w ogole nie dojdziesz z regulacją cisnienia doładowania.

Opublikowano
Ja bym nic nie ruszał.

Auto ma pełną moc.

Grzebanie przy standze moze sie skonczyc tym ze juz w ogole nie dojdziesz z regulacją cisnienia doładowania.

No właśnie i tu jest problem, właściciel twierdzi, że przed regeneracją turbiny, silnik dużo lepiej ciągnął, a teraz kupa.

Rzeczywiście turbo troche późno wstaje, ale czy odchyłka rzędu 0,1-0,2 bara od wartości zadanej, ma aż tak duży wpływ na moc?

Opublikowano

ten samochód nie ciągnie od dołu, przecież to widać, niech kolega skróci sztangę o 3 obroty i zrobi loga 011, nie wiem jaką tam masz turbinę(bo może w tym silniku obecny wynik jest standardowy) ale ja przyjmuje ze przy 1700obr każda turbina musi pompować min 1700mbar, jak jest mniej jest według mnie źle, jak coś będzie źle wrócić z ustawieniem sztangi do pozycji pierwotnej chyba nie jest czymś trudnym..

po skróceniu przy jakich kol wiek obrotach nie może przekraczać ~80% wysterowanie sztangi, ja w swoim AFN mam przy 3500obr 70% i turbo przy 1700obr osiaga 1950mbar no ale AFN ma bardzo fajny dół :>

Opublikowano
ten samochód nie ciągnie od dołu, przecież to widać, niech kolega skróci sztangę o 3 obroty i zrobi loga 011, nie wiem jaką tam masz turbinę(bo może w tym silniku obecny wynik jest standardowy) ale ja przyjmuje ze przy 1700obr każda turbina musi pompować min 1700mbar, jak jest mniej jest według mnie źle, jak coś będzie źle wrócić z ustawieniem sztangi do pozycji pierwotnej chyba nie jest czymś trudnym..

po skróceniu przy jakich kol wiek obrotach nie może przekraczać ~80% wysterowanie sztangi, ja w swoim AFN mam przy 3500obr 70% i turbo przy 1700obr osiaga 1950mbar no ale AFN ma bardzo fajny dół

I tak zrobie, tylko może to chwile potrwać.

Jak skręce sztangę to wrzuce log 11

Dzięki ciahciah :)

Opublikowano

dosyc pozno sie ta sprezarka budzi,mozesz pokrecic na probe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...