grand10 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej na wskaźniku temp pokazuje się 90stopni, a na Vag'u pokazuje 81,3 stopnie. Czy to możliwe by spalanie wzrosło?
ROBERT Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej na wskaźniku temp pokazuje się 90stopni, a na Vag'u pokazuje 81,3 stopnie. Czy to możliwe by spalanie wzrosło? U mnie było podobnie przed wymianą termostatu , po wymianie spalanie spadło o około 0.5 litra
arczi900819 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Termostat kopnięty, nie dogrzewa silnika i przez to dostaje większą dawkę paliwa.
Grzesiekkbc Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Koledzy właśnie podpinałem vaga u siebie i mam dylemat bo podobno jak silnik uzyska 90C to ma to trzymać cięgle nawet na jałowym i grzaniu nagrzewnicą. Ja też jestem po wymianie termostatu na nowy, zagrzałem silnik na 90C na blacie i 89.2C na vagu po czym włączyłem ogrzewanie na III bieg, po tym temp zaczęła spadać i tak spadła do 68C ma Vag i podobnie na blacie. Czy to tak ma być czy mój termostat jest uwalony?
grand10 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 Dobre pytanie a może układ zapowietrzony?? :gwizdanie:
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Dobre pytanie a może układ zapowietrzony?? :gwizdanie: A ja mam takie pytanko. Czy układ nie jest w stanie sam sie odpowietrzyć po paru obrotach pompy wody???? i czy zawsze trzeba go odpowietrzac po np wym płynu? Pozdro ZC
graba83 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Sam tez tak myslałem jak ty, ale teoria i praktyka na swoim aucie to 2 różne rzeczy. Teraz wiem, że autku trzeba troszkę pomóc się odpowietrzyc po zmianie płynu
tolek85 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Sam tez tak myslałem jak ty, ale teoria i praktyka na swoim aucie to 2 różne rzeczy. Teraz wiem, że autku trzeba troszkę pomóc się odpowietrzyc po zmianie płynu W jaki sposób samemu odpowietrzyć układ?
graba83 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: a znajdziesz :szukaj: :szukaj:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=166074.msg1914166#msg1914166 :szukaj: :szukaj:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=64170.0
pastaldo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Koledzy właśnie podpinałem vaga u siebie i mam dylemat bo podobno jak silnik uzyska 90C to ma to trzymać cięgle nawet na jałowym i grzaniu nagrzewnicą. Ja też jestem po wymianie termostatu na nowy, zagrzałem silnik na 90C na blacie i 89.2C na vagu po czym włączyłem ogrzewanie na III bieg, po tym temp zaczęła spadać i tak spadła do 68C ma Vag i podobnie na blacie. Czy to tak ma być czy mój termostat jest uwalony? Zalezy jaka jest temp na dworze. Jesli poniżej 0*C to jak najbardziej możliwe choć az tak bardzo spadac nie powinno. Mi jak były mrozy spadało na postoju i srednim nawiewie do około 75*C. Diesle nowe mało ciepła oddaja a tym bardziej grzeją się jak pracuja pod obciązeniem czyli jak jedziesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się