Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Brak mocy


majtuch3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Mam taki problem...

Mianowicie moja Audi [ A4 1.9tdi rocznik 2000] nie ma mocy. Mam takie wrazenie jakbym zwyklym dieslem jezdzil. Bylem dzisiaj na sprawdzeniu kompa i wyskoczyly 2 bledy sporadyczne takie jak:

1. Czujnik temperatury plynu chlodniczego (wskazowka dochodzi tylko max do 70 stopni)

2. Nie odpowiednie cisnienie w turbinie.(czy jakos tak)

Mechanik mowil ze powodem tego moze byc przeplywomierz...i czy on ma racje czy cos moze byc innego??

Pozdrawiam wszystkich!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka do błędów które wymieniłeś nie ma nic wspólnego :rolleyes: jedź do innego mechanika :gwizdanie: lub na spot w swoim regionie ktoś pewnie ma vaga odczytaj błędy wrzuć na forum wtedy zobaczymy co autku dolega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Mam taki problem...

Mianowicie moja Audi [ A4 1.9tdi rocznik 2000] nie ma mocy. Mam takie wrazenie jakbym zwyklym dieslem jezdzil. Bylem dzisiaj na sprawdzeniu kompa i wyskoczyly 2 bledy sporadyczne takie jak:

1. Czujnik temperatury plynu chlodniczego (wskazowka dochodzi tylko max do 70 stopni)

2. Nie odpowiednie cisnienie w turbinie.(czy jakos tak)

Mechanik mowil ze powodem tego moze byc przeplywomierz...i czy on ma racje czy cos moze byc innego??

Pozdrawiam wszystkich!!!

dobrze poszukaj na forum i wszystkiego się dowiesz

no i dobrze zdiagnozuj samochód :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1 i 2 biegu no jest prawie dobrze ale jak wrzuce 3 i dalej to masakra powoli sie rozpedza...ja tam mu pedal gazu do konca a on swoje powolne rozpedzanie

czyli wchodzi w tryb awaryjny, najlepiej podjedz do kogos kto ma vaga ale ja stawiam na ten czujnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamkniecia :decayed:

Moim powodem braku mocy w audi to mianowicie wypadniecie wezyka cienkiego ktory odchodzi od turbo do malego plastikowego "trojnika" (nie daleko czujnika turbo) wystarczylo wlozyc wezyk do trojnika i problem z glowy. :kox:

Dziekuje wszystkim za pomoc.

Wpadlem na usterke poprzez sprawdzanie wezow. [br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 13:50_________________________________________________A jednak temat nie do zamkniecia :disgust:

Przejechalem ok 40 km i silnik znow pracowal w trybie awaryjnym (brak mocy).

Uruchomilem ponownie silnik i wszystko wrocilo do normy.

I to sie powtarza w kolko. Aby wrocila moc to musze auto uruchomic ponownie.

Nie wiem o co chodzi i prosze ponownie was o pomoc.

A i jak bylem podlaczyc audi pod kompa to mechanik mowil ze turbina jest przeladowana czy jakos tak.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wyglada ciekawie a opis prawdopodobnioe wskazuje na turbo ktore odmawia posluszenstwa a mianowicie przeladowuje

a co do tego temjatu na forum ksiazke mozna napisc :szukaj:

:szukaj: :szukaj: :szukaj:

To jest not-lauf, jest tego masakrycznie duzo na forum.

W dziale warsztat jest nawet obszerna relacja, czyszczenie kierownic VTG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...