majtuch3 0 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam!!! Mam taki problem... Mianowicie moja Audi [ A4 1.9tdi rocznik 2000] nie ma mocy. Mam takie wrazenie jakbym zwyklym dieslem jezdzil. Bylem dzisiaj na sprawdzeniu kompa i wyskoczyly 2 bledy sporadyczne takie jak: 1. Czujnik temperatury plynu chlodniczego (wskazowka dochodzi tylko max do 70 stopni) 2. Nie odpowiednie cisnienie w turbinie.(czy jakos tak) Mechanik mowil ze powodem tego moze byc przeplywomierz...i czy on ma racje czy cos moze byc innego?? Pozdrawiam wszystkich!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 przepływka do błędów które wymieniłeś nie ma nic wspólnego jedź do innego mechanika :gwizdanie: lub na spot w swoim regionie ktoś pewnie ma vaga odczytaj błędy wrzuć na forum wtedy zobaczymy co autku dolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iron 1 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 poszukaj na forum ten temat byl juz tyle razy poruszany ze napewno znajdziesz, Nie odpowiednie cisnienie w turbinie.(czy jakos tak) moze masz walnienty CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam!!! Mam taki problem... Mianowicie moja Audi [ A4 1.9tdi rocznik 2000] nie ma mocy. Mam takie wrazenie jakbym zwyklym dieslem jezdzil. Bylem dzisiaj na sprawdzeniu kompa i wyskoczyly 2 bledy sporadyczne takie jak: 1. Czujnik temperatury plynu chlodniczego (wskazowka dochodzi tylko max do 70 stopni) 2. Nie odpowiednie cisnienie w turbinie.(czy jakos tak) Mechanik mowil ze powodem tego moze byc przeplywomierz...i czy on ma racje czy cos moze byc innego?? Pozdrawiam wszystkich!!! dobrze poszukaj na forum i wszystkiego się dowiesz no i dobrze zdiagnozuj samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maraas 0 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 od początku jazdy nie ma mocy czy po prostu wpada w not laufa, czyli traci moc jak go trochę wkręcisz na obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 posprawdzaj węże dolotowe(wszystkie) czy nie są dziurawe,i opaski na tych wężach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majtuch3 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Na 1 i 2 biegu no jest prawie dobrze ale jak wrzuce 3 i dalej to masakra powoli sie rozpedza...ja tam mu pedal gazu do konca a on swoje powolne rozpedzanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iron 1 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Na 1 i 2 biegu no jest prawie dobrze ale jak wrzuce 3 i dalej to masakra powoli sie rozpedza...ja tam mu pedal gazu do konca a on swoje powolne rozpedzanie czyli wchodzi w tryb awaryjny, najlepiej podjedz do kogos kto ma vaga ale ja stawiam na ten czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majtuch3 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Temat do zamkniecia Moim powodem braku mocy w audi to mianowicie wypadniecie wezyka cienkiego ktory odchodzi od turbo do malego plastikowego "trojnika" (nie daleko czujnika turbo) wystarczylo wlozyc wezyk do trojnika i problem z glowy. Dziekuje wszystkim za pomoc. Wpadlem na usterke poprzez sprawdzanie wezow. [br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 13:50_________________________________________________A jednak temat nie do zamkniecia Przejechalem ok 40 km i silnik znow pracowal w trybie awaryjnym (brak mocy). Uruchomilem ponownie silnik i wszystko wrocilo do normy. I to sie powtarza w kolko. Aby wrocila moc to musze auto uruchomic ponownie. Nie wiem o co chodzi i prosze ponownie was o pomoc. A i jak bylem podlaczyc audi pod kompa to mechanik mowil ze turbina jest przeladowana czy jakos tak. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_lpgcars 1 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 to wyglada ciekawie a opis prawdopodobnioe wskazuje na turbo ktore odmawia posluszenstwa a mianowicie przeladowuje a co do tego temjatu na forum ksiazke mozna napisc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 to wyglada ciekawie a opis prawdopodobnioe wskazuje na turbo ktore odmawia posluszenstwa a mianowicie przeladowuje a co do tego temjatu na forum ksiazke mozna napisc :szukaj: To jest not-lauf, jest tego masakrycznie duzo na forum. W dziale warsztat jest nawet obszerna relacja, czyszczenie kierownic VTG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się