kris_lpgcars Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Wcześniej przed zmianami przy spokojnym rozpedzaniu szedł do 2500 i po zmianie spadał obrotami na prawie 1900 i tak samo przy kolejnych biegach teraz wstawie 2200 i przejdzie przez 1,2 i dopiero na 3 zrzuci obroty do 1900 Co do drugiego pytania cóż sam możesz zrobić kawałek kabelka i soft na lapiku
majkel_majki Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 W starych autach przed liftem sportowy tryb pracy skrzyni ustawiamy podając jej kodowanie 00010, domyślnie w sterowniku powinno być 00000. Polecam, po zmianie nie to auto skrzynia robi się bardziej zdecydowana, szybciej przełącza i po odjęciu gazu nie wrzuca od razu następnego biegu.
ynos Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Podsumowując to kodowanie zostaje ze względu na jakość wrażeń z jazdy w późniejszym czasie postaram się dołożyć info o spalaniu Próbować i dokładać wrażenia zobaczymy co inni sadzą Z racji ze lubię obserwować chwilowe spalanie zauważyłem ze autko polubilo częściej pokazywać okolice 5/100 ale ten temat do sprawdzenia nadal jeździsz na tym kodowaniu? Jak dzisiaj oceniasz styl jazdy i pracę skrzyni na D i na Tip? Oczywiście powiedź jak wygląda sprawa spalania chwilowego/średniego.
kris_lpgcars Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Jak na razie autko jezdzi bez problemow co do skrzyni nastawy zotostaja bo sa tylko pozytywne skutki .....spalanie trudno powiedziec ostanim wpadem na zbiorniku dalem rade zrobic 600mil wiec nic sie nie zmienilo co do opcji tipa to przestalem uzywac bo tryb auto robi cala robote
ynos Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 U mnie po zapisaniu kodowania 00123 niestety bez zmian przy przełączaniu biegów na D. z 2/3 ciągle robi to przy 2800rpm. Tak więc u mnie cel nie został osiągnięty. Czy ktoś używa innego kodowania, które powoduje, że na D przełącza biegi przy niższych obrotach (mowa o spokojnej jeździe). Dodatkowo program sam zmienił WSC warsztatu - może to jest teraz przyczyna, że nie mam zmian w pracy na D? poniżej zrzut ekranu: Uploaded with ImageShack.us
kubson Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 W passacie B5 u znajomej też to nic nie zmieniło. U mnie skrzynia chodzi bardzo fajnie, i tak jak kris napisał teraz tiptronica nie używam bo D robi cała robote
ynos Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 ktoś ma jakieś informacje jak w tym aucie adoptować bieg D? Bo znajduję szczątkowe informacje na forum ale zbyt obcięte by zacząć próbować.
szpilka86 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) W dniu 4.03.2011 o 12:18, majkel_majki napisał: W starych autach przed liftem sportowy tryb pracy skrzyni ustawiamy podając jej kodowanie 00010, domyślnie w sterowniku powinno być 00000. Polecam, po zmianie nie to auto skrzynia robi się bardziej zdecydowana, szybciej przełącza i po odjęciu gazu nie wrzuca od razu następnego biegu. sorry, że odświeżam, ale czy po włączeniu tej opcji, skrzynia w ogóle nie wrzuca następnego biegu? Np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czy wrzuca, ale z opóźnieniem? W ogóle to szlak chce mnie trafić jak jadę w założeniu mając spokojne kulanie się, a ta na prostej i równej trzyma jak głupia obroty do ~3000. Miałem przyjemność jeździć przez miesiąc W210 z 2.9 w automacie, no i tam to się dzieje zawsze w okolicy 2000obr. Na zimno ciut powyżej 2000, a po lekkim rozgrzaniu już okolice 1800. Poza tym, że redukcja trwa tu wieki, to cała reszta to majstersztyk. Też tak macie? Moja potrafi zmieniać nisko, ale jak ją dobrze rozgrzeje, czyli trasa z 50km i wtedy zmienia przy 1800obr, no chyba, że jest pod górkę... Edytowane 29 Września 2017 przez szpilka86
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się