notorious 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 hej W swojej audiczce mam problem z hamulcami. Bynajmniej tak mi sie wydaje, że słabo hamuje. Mam porównanie do audi a3 mojej zonki. tam dotykając lekko hamulca np. 1cm - właściwie kladząc noge tylko auto hamuje idealnie mocno. Dla porównania : naciskając tam pedal na full. zatyka ABS i trzymaja mnie pasy doś mocno.. w mojej a4 tak nie ma jest o polowe slabszy hamulec... no chyba ze nei łapie tak szybko jak w A3? Co może byc przyczyna?? 1. Zapieczone tłoczki?? 2. Stary płyn hamulcowy? 3. tarcze klocki? choc podobno byly zmieniane i na rzekomym dotarciu? 4. Może servo - wspomaganie? woda? weze? co i jak spr.? 5. peczniejące przewody?? - 1 pekł mi kilka msc temu (przod od strony kierowcy) 6. w a3 inny dzwiek wydaje mi ABS tak jakby sprezynka a u mnie churkot jak by cos rozwalone bylo zgrzytanie ... 7. z tylu mi troche hamulec trzyma.. ale nie czas na rozbieranie na polu.. :/ Dodam ze abs nie blokuje mi kol, nie grzeja sie, Co radzicie? Odpowietrzac poraz 3? wymienic przewody i plyn i sprawdzic tloczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 trzeba dobrze odpowietrzyc układ podjedz do kogos kto ma urządzenie do odpowietrzania układów hamulcowych Ate lub TRW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notorious 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 i myslisz ze to bedzie zapowietrzenie ukladu?? hmm.. tylko gdzie ja to w sanoku na podkarpaciu znajde.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek 1 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Najpierw sprawdź czy nie masz walniętego zaworka zwrotnego na rurze do serwa, bez odpowiedniego wspomagania podciśnieniem będziesz miał "drewniane" hamulce. I nie pomoże odpowietrzanie układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notorious 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 to jest ten zaworek ciśnieniowy? po czym poznac ze jest nie sprawny? gdzie dokladnie on jest? moze ktos ma foteczke tego cuda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek 1 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Masz go na rurze do serwa , średnica circa 3cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Myślę ze to będzie zapowietrzenie układu 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notorious 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 jutro dokladnie sprawdze i postaram sie jeszcze raz odpowietrzyc... prawy tył lewy tył prawy przod lewy przod? dobrze pamietam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 zaczynasz od lewego przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notorious 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 a no to moze dosc ze zapowietrzony troche.. .. a moze byc wina cylinderkow?? np nie nasmarowane? przypieczone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 zaczynasz od lewego przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notorious 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 hehe jeszcze dopytam przy wlaczonym silniku czy wlaczonym zaplonie czy bez tego i tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 napisałem Ci juz na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notorious 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 ok dzieki czyli silniczek odpalony ma byc potem.. takze zestaw naprawczy od tescia ze sklepu i w garaż.. oczywiscie napisze czy problem ustał.. odpowietrzanie zaczynasz od tego koła gdzie jest ABSpatrząc z fotela kierowcy; lewy przód prawy przód lewy tyl prawy tyl ale musisz przelac ok 4-5 litrów plynu aby dokąłdnie to zrobic tył odpowietrza sie w reku demontujesz zacisk, wysuwasz tłoczek jakies 2 cm i go blokujesz potrząsasz zaciskiem i odpowietrzasz i tak kilka razy zawsze jest tam sporo powietrza, tak samo druga strona silnik zapalony i energiczne naciskanie hamulca zejdzie Ci ze 3-4 godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQ 1 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 dołącze się do tematu !!! u mnie problem z hamulcami jest chwilowy.. tuż po uruchomieniu auta hamulce są bardzo słabe.. wraz z upływem krótkiego czasu " ok. 2 min " problem mija . może jakieś wskazówki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 cos nie tak z podcisnieniem moze byc gdzies jakaś nieszczelnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQ 1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 problem polega na tym że nie dzieje się to każdego dnia .. np. dziś rano wsiadam odpalam i hamowniki działają wyśmienicie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek 1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Osobiście stawiam w 99% na uszkodzone serwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notorious 0 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 wiec koledzy odnosnie tego mojego hamulca powiem tak ze sie poprawilo "łapanie hamulca" po nacisnieciu.. lapie odrazu bynajmniej mam juz takie wrazenie.. ale chyba mam podpalone klocki albo sie tak "zeszklily"?>? nie wiem jak to nazwac ale klocki chyba maja na sobie jakis nalot..bo slychac chuczenie ich, nei wie jak to nazwac ale tak jak by byly twarde.. takie szszszszchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Kolego ja mam ten sam objaw raz hantle super a na drugi dzień połowę gorsze i wymieniłem już tarcze 6 szt, dwie się rozsypały , klocki, pompę hamulcową , servo, zregenerowałem zaciski, nowy zaworek do serwa płyn wymieniony , odpowietrzany kilkakrotnie i niestety objaw dalej ten sam. Została jeszcze pompa Vacum ale daje podciśnienie -0,9 sprawdzone manometrem - czyli dobrze i cały blok ABS. niestety ja już zwątpiłem i od chwili kupna ponad trzy lata nic się w kwestii hamulców nie poprawiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się