kondri Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
IDUAL Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Spróbuj wykasować błedy i sprawdz które się powtórzą (oczywiście te na silniku) na samej benzynie bo przyczyną może być LPG. 16486- to niskie napięcie wyjścia na przepływomierzu gdzieś czytałem że to może być problem z zasilaniem przepływomierza.
fruk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 17836 cylinder 4 limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 17835 cylinder 3 limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 17833 cylinder 1 limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 16486 masa lub poziom obwodu przeplywu powietrza-niskie wejscie masa lub poziom obwodu przeplywu powietrza-wysokie wejście.może być przez niskie napiecie bateri 1367 wylączenie przez pompę centralnego zamka 00561 regulacja skladu mieszanki - kontrola dodawania mieszanki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się