Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Automat


sikalafon1

Rekomendowane odpowiedzi

pewnie tak :) tych pozycji uzywamy do jazdy po gorach - zeby skrzynia nie zmieniala bez sensu biegow na wyzsze kiedy lepiej np podjezdzac pod gorke na nizszym biegu ale wyzszych obrotach oraz co wazniejsze przy zjezdzaniu w dół zeby hamowac silnikiem - przy zapietym D szybko zagotujemy hamulce slyszalem tez ze uzywa sie tego do ciagniecia przyczep ale nie wiem co by to mialo dac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem tez ze uzywa sie tego do ciagniecia przyczep ale nie wiem co by to mialo dac

To samo co wyżej, czyli bieg nie przeskoczy na wyższy i nie będzie się męczył na niskich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedziesz sobie pod górke tak ?

masz jedynke potem dwojke i trojke , zalezy od predkosci . Jak będziesz jechać na odpowiednim biegu przy odpowiedniej prędkości to pod górke nie będzie się aż tak męczyła skrzynia jak w przypadku " D "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki więc jadąc pod górke daje na 1 2 3? i to samo z górki ? nie czajam :wallbash:(i nadal śmigam na D)

Odpuść sobie te przełożenia w normalnej jeździe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki więc jadąc pod górke daje na 1 2 3? i to samo z górki ? nie czajam :wallbash:(i nadal śmigam na D)

nie musisz wahlowac wybierakiem w te i z powrotem. przy delikatnych wzniesieniach wbijasz np 3 i caly czas na tym jedziesz. 2 dajesz gdy juz jest naprawde stromo, droga kreta itp. 1 w sumie nigdy nie mialem okazji uzywac, musialy by byc jakies ekstremalne warunki

http://pl.wikipedia.org/wiki/Automatyczna_skrzynia_bieg%C3%B3w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam w sumie uzywam automat w mym i ztego co czytam kazdy pisze prawie dokladnie ale na swoj sposob

Odkad zaczolem leniucha uzywac tez sie w wiedze uzbroilem

P, R, N, D te oznaczenia wszyscy znaja

2- ograniczenie skrzyni do biegow 1 i 2

3- 1, 2 i 3

4- 1,2,3,4

i jak koledzy juz powiezieli tak sa bardzo przydatne w warunkach gorskich

male info - o ile na tipie speed limiter dziala bardzo efektywnie o tyle na polozeniach gorskich mozna silnik wkrecic w czerwone pole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można przełączać ale powinno się odpowiednio wolno jechać do przełożenia biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie jazdy mozna przelączyc z D na 1 i potem z 1 na D czy trzeba sie do 0 zatrzymac ?

po co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdze automatem z tipem od ponad pół roku. Z początku cieszyło mnie mieszanie w tipie, natomiast teraz używa sie tylko PRND, nawet przy wyprzedzaniu używam tylko Kicka. A te 234 śa do hamowania auta z przyczepą z góry. Tyle. Nic więcej nie jest potrzebne do szczęścia. Im więcej sie miesza tym większe ryzyko uszkodzenia czegoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba schować pod plandekę i na pewno się nie zepsuje.[br]Dopisany: 17 Marzec 2011, 15:37_________________________________________________Bosze :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy sie juz zepsuje to wtedy Ci się przyda plandeka do czasu aż uzbierasz kupe kasy na naprawę, :naughty: a na marginesie to nie bez znaczenia skrzynia nazywa się AUTOMATYCZNĄ... :>

Masz automata w "tipie" ? :cool1:

Czy raczej wszystko co piszesz opierasz na tym co mówią "mechanicy" ,którzy takiej skrzyni nigdy nie naprawiali,czy choćby nie wymieniali w niej np.oliwy(bo uważają ,że się nie wymienia). Sorki ale właśnie takie mam kolego wrażenie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, więc mylne masz wrażenie. Autko w tipie 170 tyś przebieg, póki co skrzynia chodzi dobrze, ale zaufani ludzie a przy okazji np: kierowca zawodowy (ponad 6 mln km przejechane w ciągu ost 15 lat) zatrudniony do ściągania aut do kraju, więc trochę widział, dalej u mnie wulkanizator, 6 samochód w automacie, jednogłośnie twierdzą że powinno się jak najmniej mieszać drążkiem(skrzynia sama sobie wymiesza), a Tip to zabawka. kick to co innego...

Ps.: Mamy odmienne zdania-(wymiana poglądów to idea istnienia forum) Poprostu opieram się na opiniach tych którzy używają a nie gadają. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam................Tip to zabawka. kick to co innego...

witam

no chyba właśnie nie zabawka ,dzięki niemu masz możliwość jechać lub przygotować się do manewru na danym(wybranym przez Ciebie) biegu bez potrzeby czekania aż jak to określiłeś "skrzynia sobie wymiesza" bieg potrzebny w danym momencie.

W przeważającej większości jeździ się bez użycia tej opcji ale nie będę tego nie używał wtedy gdy potrzebuję tylko z powodu tego ,że może się zepsuć. Trybu S też nie należy używać ? idąc dalej migacze też im rzadziej tym lepiej bo będę musiał naprawiać,etcetera ,etctera .Szło by polemizować w nieskończoność.

Ps.: Mamy odmienne zdania-(wymiana poglądów to idea istnienia forum) Poprostu opieram się na opiniach tych którzy używają a nie gadają. Pozdrawiam

zdarza się :wink4:

Ps.: Mamy odmienne zdania-(wymiana poglądów to idea istnienia forum) Poprostu opieram się na opiniach tych którzy używają a nie gadają. Pozdrawiam

na szczęście

Pozdrawiam

ja również

Sorki za OT.

BTW jedziesz do Bukowiny? -przy flaszce można skończyć rozmowę :naughty: :gwizdanie:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...