Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Bardzo duża różnica grupa 04 wskazanie 2 i 3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

logi wstaw

może wynosić 30C

Opublikowano

witam

log na zimno silnik 007-Log (0 - 007)

log na zimno instrument 003-Log (0 - 003)

log na cieplym silnik 007-Log (0 - 007)

log na cieplym instrumet 003-Log (0 - 003)

log silnik po zmianie kąta 000 bs-Log (0 - 000)

log silnik po zmianie kąta 001-Log (0 - 001)

log silnik po zmianie kąta 013 2 min-Log (0 - 013)

na linke pali od razu, sama pogę krecic 15 min i może odpali i podczas kręcenia czarny dym i sadza

Opublikowano

skoro na linke pali odrazu zajmij się rozrusznikiem i akumulatorem bo pewnie rozrusznik za wolno kreci..

no i jedz do pompiarza sprawdzić wtryski bo według mnie są do wymiany

Opublikowano

jak już mówiłem nie pal tyle tego zioła :kox: najpierw sprawdź wtryski.. cały czas ci pisze sprawdź! bo tak samo to może być pompa no ale jak znam życie będą to wtryski..

jeszcze zrób taki myk, odepnij kabelek od wtrysku sterującego i jazda próbna, potem ten kabelek zapnij jak był a odepnij kabelek impulsatora przy skrzyni biegów i też jazda próbna, potem napisz co zaobserwowałeś, zwróć uwagę czy nie kopci z rury na czarno podczas przyspieszania i jak z mocą będzie

Opublikowano

witam to nie wtryski zmienilem, dzisiaj sprawdze wyeliminuje cofanie paliwa może to to[br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 09:58_________________________________________________i napewno nie cofanie paliwa sprawdzone

Opublikowano

proponuje zrobić nowy komplet logów

Opublikowano

witam to nie wtryski --zmienilem

to nie pompa---zmienilem chyba że druga też zlom

to nie przeplywka ani żadne czujniki akutatory itp zmienialem

glowica po remoncie zawory itp

czyszczone turbo i caly uklad

ciśnienie sprężania sprawdzone

rozrusznik kręci bardzo dobrze

ijeszcze milion innych rzeczy które przy tym silniku robilem

jutro jeszcze na zimno sprawdze nowy sterownik ecu

albo butelka nitro i bardzi ladnie odpali

Opublikowano

albo butelka nitro i bardzi ladnie odpali

przede wszystkim zwróc uwagę na dawke paliwa i napięcie na nastawniku ... poza tym synchronizacja w 004

ustaw ksiązkowe wartości - a spadną korekcje na wtryskach - dopiero wtedy wyreguluj dynamiczny kat wtrysku

Opublikowano

albo butelka nitro i bardzi ladnie odpali

przede wszystkim zwróc uwagę na dawke paliwa i napięcie na nastawniku ... poza tym synchronizacja w 004

ustaw ksiązkowe wartości - a spadną korekcje na wtryskach - dopiero wtedy wyreguluj dynamiczny kat wtrysku

synchronizacja w 004, książkowe wartości? zdradz o co ci chodzi

Opublikowano
zdradz o co ci chodzi

chodzi o wymagane wartości i rzeczywiste - VAG bedzie pomocny (w 010 jest mozliwosc lekkiej korekty)

Opublikowano

jak już mówiłem:..

statyczny kąt wtrysku popraw, ustawiasz go w basic setting grupa 000 kolumna druga ma być ~51

jeszcze zrób taki myk, odepnij kabelek od wtrysku sterującego i jazda próbna, potem ten kabelek zapnij jak był a odepnij kabelek impulsatora przy skrzyni biegów i też jazda próbna, potem napisz co zaobserwowałeś, zwróć uwagę czy nie kopci z rury podczas przyspieszania, jaki kolor jest dymu i jak z mocą będzie

rozrząd kiedy był wymieniany?

potem zapraszam z kompletem logów

leo - zabrałeś się za temat od d.. strony, tylko byś namieszał, fruk ma statyczny kat wtrysku ponad 70 obecnie, do puki nie ustawi statycznego kąta wtrysku nie ma sensu w ogóle patrzeć na loga 004..co prawda tam jest to samo co w 000 ale dużo mniej dokładnie.. mówiąc krótko 15 razy mniej dokładny pomiar :)

Opublikowano
leo - zabrałeś się za temat od d.. strony

przeanalizuj to co napisałes ...

co da ci ustawienie kata wtrysku skoro nie będziesz miał synchronizacji wał/wałek rozrzadu/pompa - ECU żeby rozpocząc wtrysk w zadanym punkcie będzie musiało korygowac ustawienie pompy - mimo dobrego ustawienia kata wtrysku (nie w tym przypadku) częśc wewnetrzna pompy nie będzie w środkowym zakresie regulacji - poza tym wartośc ~ 51 nie jest stałym wyznacznikiem - żeby było dokładnie ważna jest temperatura paliwa i tu jest rzeczywiste odniesienie - do tego dojdą wyższe korekcje wtryskow - ECU za priorytet ma równomierne obroty silnika - korekcje w 013 będa nieistotne dopóki silnik będzie pracował równo na biegu jałowym (analogicznie do sytuacji kiedy korekcje mają prawo być rozjechane podczas pracy zimnego silnika )

ustaw rozrząd i dopiero kat wtrysku dynamiczny

BTW - statyczny kat wtrysku dla tego silnika to 0.70 +/- 002 mm nie myl pojęć ;)

Opublikowano

dobrze gadasz, chciałem się dowiedzieć i dlatego cię sprowokowałem, to przez tego loga basic setting http://postimage.org/image/1grz1br1g/ , a w bs http://vaglog.rtnet.pl/fruk_33064.html jest wszystko ok i kat jest stabilny... ale też jestem zdania że coś nie dobrego dzieje się z rozrządem, któreś koło rozrządu ma luz, wyrobiony klin czy miejsce osadzenia i z stąd problemy z zapalaniem, albo pomimo zapewnień fruk rozrusznik za wolno kręci..zrób loga 001, najpierw odpal vaga i próba zapalania, zobaczymy jakie obroty daje rozrusznik

Opublikowano

witam.panowie rozrząd jest nowy ustawiony na płetwe bolec i znak na kole zamachowym jestem tego pewny czyli rozrządu.

podajcie wartość,ilość obrotów silnika przy zapalaniu sprawdze ten rozrusznik

wartość napięcia i dawki na nastawniku przy rozruchu najlepiej na zimnym silniku bo na ciepłym pali

jeszcze jedna rzecz czy jak odlącze inpulsator ten na dole silnika to silnik ma zgasnąć

podmiana sterownika nie pomogła tez nie pali na zimno czyli po nocy a na linke tylko puszcze sprzęgło na 2 biegu i pali

Opublikowano

jak odepniesz impulsator to auto ma zapalić i jeździć normalnie, zapal auto i odepnij impulsator, jak zgaśnie masz uwalony wtrysk sterujący lub kabelek od niego

ale nie chodzi o znaki tylko o stan każdego koła rozrządu po demontażu, wtedy zobaczysz czy się coś nie wyrobiło..

obroty silnika na samym rozrusznika może 320obr?

Opublikowano

nie zwróciłem uwagi na stan kół zębatych ale też nie zauważyłem podejrzanych luzów itp.przy zakładaniu rozrządu

obroty jutro rano sprawdzę

a dawka startowa przy zimnym na rozruchu doszła do 50 mg

Opublikowano
panowie rozrząd jest nowy ustawiony na płetwe bolec i znak na kole zamachowym jestem tego pewny czyli rozrządu.

spięcie rozrządu na blokadach nie oznacza dobrego ustawienia - blokady sa po to żeby miec punkt odniesienia - po ustawieniu musisz doregulowac dynamicznie - w twoim przypadku logi mowia same za siebie - nie ma synchronizacji rozrządu - do tego nastawnik na pompie wtryskowej jest źle ustawiony (dawka paliwa + napięcia nastawnika) i na koniec kat wtrysku do regulacji - uporasz się z 3ma tematami - auto zacznie palić normalnie ... chyba ze oprócz złych nastawów - układ zasilania zapowietrza się :mysli:

Opublikowano

1. witam naczym polega dynamiczne do regulowanie rozrzadu

2. czy regulacja nastawnika wiąże się z poluzowaniem górnych śrób i delikatnymi puknięciami

3. jak regulować napięcie na nastawnik

nie szczelności nie ma i cofania paliwa też nie ma

Opublikowano

1. witam naczym polega dynamiczne do regulowanie rozrzadu

2. czy regulacja nastawnika wiąże się z poluzowaniem górnych śrób i delikatnymi puknięciami

3. jak regulować napięcie na nastawnik

nie szczelności nie ma i cofania paliwa też nie ma

1- VAGcom - w adaptacjach masz mozliwosc korekty synchronizacji

2-tak jesli jesli skonczy sie zakres regulacji VAG'iem

3-napiecei jest scisle powiazane z dawka nastawnika - jesli parametry bardzo odbiegaja od siebie - trzeba ingerowac (mechanicznie) w ustawienie czujnika nastawnika dawki - zazwyczaj ustawienie dawki likwiduje problem napiecia nastawnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...