Szati 1991 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witem problem chyba znany ale mój przypadek jest jakis dziwny, gdy dam 3 bieg i chce osiagnąć ok 3.5 tys obrotów to czuć jakby sie wyłączyło przy ok 3.2 tys obrotów i zaraz znowu właczyło. Ale jest znowu także inna opcja ze wyłaczy sie całkiem... Wyłancza sie tez na 4 i 5;/ Turbo było robione tzn. wyciągane i czyszczone w środku z tej sadzy ale to może dało efekt na ok. tydzień i dalej sie dzieje jak opisałem. Miał ktos z tym styczność lub wie co to jest? Vag niczego nie wykazuje..
marek123_ms Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zrob logi i wszystko bedzie jasne. Poki co to mozemy sobie pogdybac
lehoo Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zaobserwowałem podobne zjawisko u siebie. Logi planuje zrobic w lutym.
goldi Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Możę masz już zapchany katalizator i turbina sie zapycha albo żle wyczyszczona została zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu do Diagnostyki vag teraz po przez okres zimowy i wolne śmiganie autkiem wiekszość klubowiczów ma te same problemy z zapiekającymi sie łopatkami w turbinie
marek123_ms Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 pomyslalem o tym samym ale zeby sie w ciagu tygodnia (pisal ze tyle po czyszczeniu problem wrocil) kierownice zapiekly z powrotem
arczi900819 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 A ja obstawiam przeładowanie. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182124.0 Co prawda inny silnik ale o to samo chodzi. W AFN były chyba membranowe zaworki. Miałem do czynienia z podobnymi objawami, mianowicie na 3 biegu przy 3,5tys obr. łapał zamułę, po puszczeniu gazu i dodaniu szedł o jakieś 10 km/h więcej i znowu muł, ujmę i dodam gazu i znów o te ok. 10 km/h podskoczył. Na czwórce zamulał już przy ok. 3,000 a na 5 ok. 2,500 I co ciekawe N75 nie zawsze wyrzuca błędy. Robiłem golfa IV i nie było żadnych błędów a po porządnym wyczyszczeniu N-ki hula jak trzeba Ten zabieg kosztuje jedynie stratę czasu a może pomóc
Skeeber Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 jezeli jakis neptyk czyscił turbo to nawet po paru dniach wróci problem, sprawdz ręcznie skok dzwigni sterujacej kieronicami - powinno byc ok 15-20 mm skoku, jak masz mniej albo sie nie porusza to sprawa jasna
Szati 1991 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 dokładnie mam jak arczi napisał ale teraz to ono juz chodzi jak chce, chwile pochodzi i a potem ustaje ... pojade z nim jeszcze raz na kompa a jak to już nie da efektu to trzeba sie zabrać za ten zawór. Dzięki wszystkim za pomoc:)
arczi900819 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Podłącz na krótko te wężyki od n75 i zobacz czy będzie poprawa, jak wszystko wróci do normy to baw się z tym zaworkiem a jak nie to kminimy dalej
gucio07 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja bym obstawiał N75 to samo miałem wymieniłem i wszystko powróciło do normy
Szati 1991 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 w tym tygodniu cos postaram się zrobić i napisze czy jest efekt
knipex Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Dwa razy czyscilem N75.Pierwszy raz gdy wyczyscilem bylo ok przez dwa dni i znowu dostal ojawy jakby wlasnie niedomagal ten zawor.Bardzo sie zdziwilem bo przeciez rozbieralem go i dokladnie wyczyscilem. Drugi raz juz nie moglem rozebrac bo skleilem kropelka to wymontowalem tylko i psiknalem wd-40 a nastepnie dmuchalem az wylecialo ta czarna koncowka.Powtorzylem czynnosc kilkukrotnie i teraz jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się