koksio Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam, mam problem ze znikającym prądem po uzbrojeniu alarmu, zrobiłem pomiary i wyniki są następujące: pobór prądu jest ciągle w granicach 0,8A. Przeskanowałem vag-iem wyskoczył następujący błąd: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent W celu zdiagnozowania przyczyny dobrałem się od strony pasażera do silniczków klap i odłączyłem wiązki prowadzące do nich, mimo tego zabiegu wskazania się nie zmieniły akumulator jest ciągle rozładowywany. Próbowałem też na podstawowych bezpiecznikach, efekt był taki sam. Spotkał się ktoś może z taką dolegliwością?? Ma ktoś pomysł gdzie dalej szukać?? Czy pozostał mi tylko elektryk?? Znajomy mechanik zasugerował że może to być wina zegarów co o tym myślicie??
weed Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 u mnie przyczyna ogromnego poboru prądu była przyczyną kończących się szczotek i tulejek w rozruszniku,podczas jazdy gwałtownie przygasały zegary a po chwili gasł silnik.tylko u ciebie jak piszesz to te 0.8A to i tak dużo a przyczyn może być wielele
Daimos Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 podłącz amperomierz i wyciągaj po kolei wszystkie bezpieczniki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się