danonekk Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Witam w moim audi szczelil korbowod-silnik zlom ratunek tylko wymiana.po wymianie silnika nie mozna odpalic go silnik sprawny w 100% silnik byl wyjety z a4 1998r quattrotej po lifcie.roznil sie tylko napinaczem lancuszka walkow rozrzadu ale to zostalo zmienione na moj ze starego silnnika.veg nie wykazuje zadnych bledow a mimo wszystko nie mozna go uruchomic.prosze o pilna pomoccc.
danonekk Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Opublikowano 18 Listopada 2007 nie.sam silnik byl zmieniany bez osprzetu
mateogda Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 A nie było tak, że ADR w '98 dostał plastikowy kolektor o zmiennej pojemności i inny wałek na zaworach ssących? W '96 miał metalowy kolektor o stałym przekroju, więc to nie jest dokładnie taki sam silnik... Stąd mogą być problemy ze sterowaniem (elektroniką).
Gość Michał Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 A nie było tak, że ADR w '98 dostał plastikowy kolektor o zmiennej pojemności i inny wałek na zaworach ssących? W '96 miał metalowy kolektor o stałym przekroju, więc to nie jest dokładnie taki sam silnik... Stąd mogą być problemy ze sterowaniem (elektroniką). mateogda ,miałem poprzednio ADRa z 98r i tam był aluminiowy kolektor ze zmienna pojemnoscią,wydaje mi się że plastikowe wsadzali po II lifcie w 99r
danonekk Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Opublikowano 18 Listopada 2007 kolektor jest aluminiowy w starym silniku jak i tym nowym i pojemnosc ta sama z 1.8ADR na 1.8 ADR
mateogda Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 wydaje mi się że plastikowe wsadzali po II lifcie w 99r Były napewo już w '98 (mam klienta z takim motorem właśnie w A4'98), dlatego pozwoliłem sobie wtrącić :>
danonekk Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Opublikowano 18 Listopada 2007 sa z plastikowym ale ten byl jeszcze z aluminiowym
szogun0 Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Nie ma masy dla silnika, bo zapomnieliście przykręcić. Sprawdź okablowanie rozrusznika.
danonekk Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Opublikowano 18 Listopada 2007 jest masa do silnika przykrecona.silnikiem kreci normalnie tylko nie chce zalapac moze orjetuje sie ktos czy sa jakies roznice w czujnikach przy tych silnikach
marewel Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Sprawdz iskre i czy paliwko dochodzi.
danonekk Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Opublikowano 19 Listopada 2007 iskra jest paliwo tez dochodzi.
czaki22 Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 czasy wtrysku i mowie ci ze sterownik,
szogun0 Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Podstawowa różnica, silniki ADR po 1998 r. miały zmienne fazy rozrządu, sterowniki miały wbudowaną obsługę zaworu regulacji faz. We wcześniejszych silnikach tego nie było. Więc okablowanie sterowników tych silników jest różne.
marewel Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Silnik po 98 roku to juz nie ADR tylko APT lub ARG.Watpie zeby dodajac zmiennefazy nie zmienili oznaczenia silnika.
szogun0 Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 To dalej ADR i nie zmieniali oznaczenia. Po prostu zmienili głowicę i sterownik.
sołtys85 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Panowie odgrzeje kotleta bo nigdzie nie moge znaleźć. Czy moj silnik AJL ma zmienne fazy rozrządu (czerwiec 98r)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się